quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ziek in bed liggen ben ik nu ook wel klaar mee. Verdomme
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:04 schreef zeer het volgende:
Zo Zo dametje
Ziet er anders erg goed uit!!!![]()
Zou die tieten wel willen masseren en daarna wat anders als je begrijpt wat ik bedoel.
Slappequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ziek in bed liggen ben ik nu ook wel klaar mee. Verdomme
dat zijn er meer dan je zelf op een rij hebtquote:
Wat heb jij tegen tienermeisjes natuurlijk krijgen ze een psychose door jouquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zijn er meer dan je zelf op een rij hebbt
Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ze schuiven het af op je wietgebruik en dat is het?
Jep. Laatst had ik het er ook over met Deadprez hier, toen ik 4 jaar geleden daar lag toen had ik het voor het eerst en toen was het ook: Oh wiet, weten we genoeg.quote:
soooowwwquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zijn er meer dan je zelf op een rij hebt
Ik ken mensen die gestorven zijn door wiet of hash.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Laatst had ik het er ook over met Deadprez hier, toen ik 4 jaar geleden daar lag toen had ik het voor het eerst en toen was het ook: Oh wiet, weten we genoeg.!!!!
Een opblaasrookworstquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een opblaastompouce zie sla ik het lek
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Laatst had ik het er ook over met Deadprez hier, toen ik 4 jaar geleden daar lag toen had ik het voor het eerst en toen was het ook: Oh wiet, weten we genoeg.!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |