Auto update hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven een user geblokkeerd hier op FOK!.
Ik zie zijn posts eindelijk nooit meer.
En dan zie je posts van degene die je blokkeert in auto updates ook niet meer? Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha nee er is een nieuw CSS-tooltje door bondage
Enkel userID invullen en klaar
TRquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.
Maar dan mis je al mijn kwaliteitsposts manquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan zie je posts van degene die je blokkeert in auto updates ook niet meer? Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.
Ik zal het even bij jou uittesten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan zie je posts van degene die je blokkeert in auto updates ook niet meer? Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.
ahaha niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik sta gvd op de tweede plaats
kijk dit is nu een kwaliteits sciptje, zou verplicht ingevoerd moeten worden bij alle usersquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb tool gemaakt dat ik extra alert krijg als WCH post
Altijd meteen lezen natuurlijk
Omdat?quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal het even bij jou uittesten.
Blijf doorposten, ok?
laatstequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
Wat zal ik doen? Inline of quad? Moeilijk.
TR, Danny buitenlander noemen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef zeer het volgende:
[..]
belediging van een buitenlands staatshoofd
vegan*quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR, Danny buitenlander noemen.Gekke vegaboy.
hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:48 schreef zeer het volgende:
En de soevereiniteit van FOK! niet erkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |