4 goed, valt me tegen van mezelfquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:52 schreef Oberkullie het volgende:
Heb een quiz gemacht
https://www.onlinequizcreator.com/de-klb-quiz/quiz-171930
Derde doeiquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik sta gvd op de tweede plaats
Zonnebanksletjesquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Net vroeg een meisje of je zonnebrandcreme moet opdoen als je onder zonnebank gaat, ik ging haar uitlachen maar eigenlijk weet ik het niet
Gewoon zelf zettenquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Klacht het waait tyfushard maar ik heb alles over voor een lekker beker met cappuccino
Overal huidkanker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonnebanksletjes
Over 20 jaar zien ze er donkerbruin uit, echt lelijk is dat
Jeetje je zal heus niet wegwaaien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Klacht het waait tyfushard maar ik heb alles over voor een lekker beker met cappuccino
heb jij toch helemaal niet nodig als turkse chimeid?quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga vanavond onder de zonnebank en laat het jullie weten ja.
Denken dat Opso Turks isquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij toch helemaal niet nodig als turkse chimeid?
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Over kanker gesproken, ik droomde dat ik een huidbiopt van mijzelf afnam en onder microscoop ging bekijken en ik zag allemaal woekeringen dus gillen en alles en toen kwam mijn docent om te zeggen dat het gobletcellen waren like wtf
Ja echt hequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jeetje je zal heus niet wegwaaien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |