rond de 1200 pond per maand of zoquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat is wel relax. maak je een beetje geld daar?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto rules hoort er te staan maar was bang dat die dikke frass het dan ging kapen
Hij is een katholiek extremist.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is etto katholiek ja?niet verwacht
ij hebt een israelische freund?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar staat shabbat ookalweer voor, mijn israelische freund leert mij te weinig hebreeuws stomme jood dat hij is
gewoon freund he niks liefdesrelatie. Oh okequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ij hebt een israelische freund?
shabbat is het joodse weekend
Ik heb Ik Vertrek gekeken en gefoktquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk op dezen prachtigen vrijdagabend
lol watquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zit je dit te typen vanaf een electrisch apparaat, apikors!
Dat vind ik nou zo mooi aan zuid amerika, ze zijn zo katholiek als maar kan, overal jezus en mariabeeldjes, maar er wordt gezondigd waar de biechthokjes te klein zijnquote:
Hij was laatst nog in NWSquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat Etto er tegenwoordig niet meer is
Hoezo is hypocrisie mooi?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo mooi aan zuid amerika, ze zijn zo katholiek als maar kan, overal jezus en mariabeeldjes, maar er wordt gezondigd waar de biechthokjes te klein zijn
Pittigquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
damn dan maak je ongv hetzelfde als ik. ik doe 11 × 6
freund met benedictsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gewoon freund he niks liefdesrelatie. Oh oke
FRIYAY SHABBAT FISSA
Dat is niks neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv weggedaan voor meer ruimte, stomme grote kast en "tv kijken" via laptop HAAT ik
Ik hou van ironie.quote:
alsof zo'n flatscreen ruimte inneemtquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv weggedaan voor meer ruimte, stomme grote kast en "tv kijken" via laptop HAAT ik
Moet ergens op staan he, wil geen gaten in mn muur. En ik keek er toch amper naar, alsnog mis ik het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof zo'n flatscreen ruimte inneemt
Dan is het toch nog niet zo dat het iets goeds is dat mensen vroom lullen maar slecht doen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou van ironie.
En ja, ik ben bekend in dat continent, veel geweest en ik ken daar zo mensen.
vraag het der_mannquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen ZO tonnetje dik kunnen worden, ik word al gek als ik halve kilo ben aangekomen
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen ZO tonnetje dik kunnen worden, ik word al gek als ik halve kilo ben aangekomen
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ergens op staan he, wil geen gaten in mn muur. En ik keek er toch amper naar, alsnog mis ik het wel.
Zwanger van random Spaanse dude?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.
all musclequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)
vandaag 84.8 (wel met kleren en schoenen en in de avond maar ca va)
hij ontkent alles wat met dik te maken heeft opeensquote:
Haha wow, je wordt daar wel goed gevoed dus.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)
vandaag 84.8 (wel met kleren en schoenen en in de avond maar ca va)
We houden het dan bij netflixquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag wel bij mij komen kijken
ik heb er ook netflix op
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We houden het dan bij netflix
[..]
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?
quote:
ja, ik ga echt niet journaal kijken met je hoor ;squote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We houden het dan bij netflix
[..]
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?
Ik krijg een mooie baby. Dus nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
O dan is het oke, zolang je maar geen abortus pleegt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt knappe baby krijgen met een arier, mijn krullen en zijn blauwe ogen you know![]()
Het is niet zo zeer slecht, mss voor ons een beetje vreemd om te zien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is het toch nog niet zo dat het iets goeds is dat mensen vroom lullen maar slecht doen?
right, ik heb het van voornaamste bron als het gaat om Hassidisme, deze man:quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
oh lol net even opgezocht en ik ken het wel maar dan onder de hebreeuws naam 'afker'
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt knappe baby krijgen met een arier, mijn krullen en zijn blauwe ogen you know![]()
untermensch gespotquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bruine ogen, bruin haar is toch mooier dan dat blonde/blauwe gedoe
ik kan dat plaatje niet zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
right, ik heb het van voornaamste bron als het gaat om Hassidisme, deze man:
[ afbeelding ]
Hij praat ook nauwelijks meer over mexicano'squote:Op vrijdag 15 april 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hij ontkent alles wat met dik te maken heeft opeens
[..]
Haha wow, je wordt daar wel goed gevoed dus.
Misschien is hij nu een fitgymboyquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij praat ook nauwelijks meer over mexicano's
Vast wel een keer gehad op school, maar zit wss in 1 van die gaten in m'n hersenen denk je niet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je überhaupt wel waar het woord übermensch wegkomt?
Coma denk ikquote:
Hoe is het met je konijn eigenlijkquote:
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb blauwe ogen trouwens, just sayin'
goedquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is het met je konijn eigenlijk
[..]
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machen
ik ook hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien is hij nu een fitgymboy
Nee dat kan inderdaad niet want ik wil zeven kinderen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machen
regen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Wat heerlijk als de regen op het raam tikt en ik lig in bed.
Hij zei dat hij dat was, hij is mij gwn aan het catfishen met jouw picsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
heeft etsu die foto's nog niet door gestuurd?
The Chosen blijft het beste hoor, echt wel terecht dat die zo bekend is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
baasik heb hem in het nederlands gelezen. Vond de vertaling toch wel erg goed.
Regen is kutquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Wat heerlijk als de regen op het raam tikt en ik lig in bed.
wow wow, kan je hem even doorsturen ter controle?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zei dat hij dat was, hij is mij gwn aan het catfishen met jouw pics
Toyboy van een schatrijke milf zou ook wel chill zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:26 schreef jamesdeen het volgende:
carrièrevrouwen zou ik wel voor gaan. Dan kan ik de hele dagen thuis chillen, dat is echt vet
wat is dat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Over amygdala gesproken, ik ga nog even een artikel op pubmed lezen daarover en slapen welterusten allemaal xoxo
Heb je ook geluisterd?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh het is ook een deel van de hersenen
Het is jammer dat het nu regent na paar schitterende dagenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, niet als ik er geen last van heb.
die is geniaal maar ik prefereer toch de hand van de golemquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
The Chosen blijft het beste hoor, echt wel terecht dat die zo bekend is.
Wat vind jij mooi haar voor mannen? Ik ga morgen naar de kapper nl.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, niet als ik er geen last van heb.
Niet verzuipenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
hier gaat het zo ook regenen. wodka welteverstaan. kusje bitches xoxo
Wat is de Engelse titel?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
die is geniaal maar ik prefereer toch de hand van de golem
Dat wel. En precies 't hele weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is jammer dat het nu regent na paar schitterende dagen
Ash stelt hier de vragen!quote:
Apocalypsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wel. En precies 't hele weekend.
Uhm. Gewoon kort. Niet te kort. Al helemaal niet opgeschoren of een knotje oid. Maar dat zal jij niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij mooi haar voor mannen? Ik ga morgen naar de kapper nl.
Dat heb je goed ingeschat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uhm. Gewoon kort. Niet te kort. Al helemaal niet opgeschoren of een knotje oid. Maar dat zal jij niet doen denk ik.
Monarchiequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:33 schreef Remqo het volgende:
Ash, welke koning/keizer zou jij dienen?
Ragnar de Vikingkoning, Ecbert King of Wessex en Mercia, of Charles Emperor of Frankia
GoT referentie?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:33 schreef Remqo het volgende:
Ash, welke koning/keizer zou jij dienen?
Ragnar de Vikingkoning, Ecbert King of Wessex en Mercia, of Charles Emperor of Frankia
Nee, Vikings.quote:
Het bestaat nog steedsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 23:35:38 ]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]Oke dat kan ik wel hebben, ik heb ook zo'n baardje. Alleen die bakkebaarden vind ik niet zo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel het kapsel, niet de baartquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke dat kan ik wel hebben, ik heb ook zo'n baardje. Alleen die bakkebaarden vind ik niet zo mooi.
Het heeft zo z'n pro's en consquote:
Net alsof ons koningshuis een zakenpartner isquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft zo z'n pro's en cons
In de zakenwereld levert zo'n koningshuis nog eens wat op en betrouwbare partner dan een staatshoofd die om de 4 jaar gewisseld wordt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net alsof ons koningshuis een zakenpartner is
Willempie kan vaak een goed woordje doen onder het genot van een pilsjequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net alsof ons koningshuis een zakenpartner is
Noem eens een zakendeal die Willem Alexander heeft gesloten dan?quote:
Die insider info heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Willempie kan vaak een goed woordje doen onder het genot van een pilsje
Ik ook want ik heb nee gestemd bij het referendum.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koning Pils is matties met Vladimir
De koning opent gewoon veel deuren voor Nederlandse bedrijven, dat bedoelt Remqo ook. En dat weet je donders goed alleen moet je even lopen mierenneukenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem eens een zakendeal die Willem Alexander heeft gesloten dan?
Natuurlijk gaan er wel zakenmensen mee bij een staatsbezoek, maar WA tekent geen deals.
Ze hebben toch aardig wat te zeggen gehad, de Franse kustprovincie heet niet voor niets Normandiëquote:
Hij zei toch totaal wat anders. En Obama opent ook heel wat deuren hoor, of Hollande.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De koning opent gewoon veel deuren voor Nederlandse bedrijven, dat bedoelt Remqo ook. En dat weet je donders goed alleen moet je even lopen mierenneuken
Het was wel bekend dat WimLex een pilsje deed met Putin in Sotchi tijdens de winterspelenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die insider info heb ik dan weer niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb nee gestemd bij het referendum.
puur geweld, ottoanen waren barbaren groot gebied vanwege geweld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze hebben toch aardig wat te zeggen gehad, de Franse kustprovincie heet niet voor niets Normandië
Ehm hij zegt gewoon wat ik zeg...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zei toch totaal wat anders. En Obama opent ook heel wat deuren hoor, of Hollande.
I'm impressed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb Poetin geholpen zijn kleurplaat af te maken.
Je had ook vikingen die de wolga afgingen en die aan het hof stonden aan de byzantijnse keizers,quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
puur geweld, ottoanen waren barbaren groot gebied vanwege geweld.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ehm hij zegt gewoon wat ik zeg...
Dat vind ik wat anders, ik zie ook wel in dat een koning misschien net even lekkerder binnenkomt dan president henk jansen, maar zo heel veel maakt het nu ook weer niet uit, het is niet de koning die deals sluit, hij zit er alleen maar voor de biertjes en de galas.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft zo z'n pro's en cons
In de zakenwereld levert zo'n koningshuis nog eens wat op en betrouwbare partner dan een staatshoofd die om de 4 jaar gewisseld wordt.
uitzondering, overigens zuid europ>noor europ.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je had ook vikingen die de wolga afgingen en die aan het hof stonden aan de byzantijnse keizers,
die wolga-vinkingen zijn stamvaders van huidige russen
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
uitzondering, overigens zuid europ>noor europ.
Dit weer...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens, binnenkort maar ff lezen dan.
Als de koning wil zuipen, kan hij ook naar Toppers in Concert gaan, of desnoods de lokale kroeg binnenlopenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik wat anders, ik zie ook wel in dat een koning misschien net even lekkerder binnenkomt dan president henk jansen, maar zo heel veel maakt het nu ook weer niet uit, het is niet de koning die deals sluit, hij zit er alleen maar voor de biertjes en de galas.
Danelawquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
door te zuipen dus inderdaad. Een paar foto's, een paar babbeltjes en dat is het, maar hij heeft echt de expertise niet om serieuze zakendeals te gaan sluiten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de koning wil zuipen, kan hij ook naar Toppers in Concert gaan, of desnoods de lokale kroeg binnenlopen
Hij heeft verder amper politieke invloed, maar zakelijk kan hij een hoop uitvoeren, WimLex is min of meer een reclamebord
Waarom denk je dat hij Maxima heeft?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
door te zuipen dus inderdaad. Een paar foto's, een paar babbeltjes en dat is het, maar hij heeft echt de expertise niet om serieuze zakendeals te gaan sluiten.
Obama wou stiekem in haar billetjes knijpenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze inhoudelijk betrokken zijn?
ETTTOOOOOOquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloooooooooof dat ik hier al eens eeeeeeeeeerder ben geweeeeeeeeeest...
Ik zag dat je laatst ellendige leugens over mij heb zitten verkondigen toen ik er niet was.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fernando Martinezquote:
WAT VOOR HERRIE IS DAT!quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die is al een tijdje spoorloosquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
laten we het gezellie houden.. waar is dp?
Dit zou ik toch wel graag eens uitgevoerd willen zien.quote:Op zondag 10 april 2016 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Elke post van Jimmy doet me verlangen om mijn hoofd tegen de stoeprand kapot te rossen.
vooral rustigquote:
amstelveen burgemeester eveneens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Obama wou stiekem in haar billetjes knijpen
goed dat je er bent wil echte discussie. grote hellenistische filosofen waren het er over eens dat democratie niet goed is waarom denken rutte het beter te weten.quote:
Voor de verandering stel ik eens vragen over een serie, wat niet BB of BCS is.quote:
Hobbes dusquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
goed dat je er bent wil echte discussie. grote hellenistische filosofen waren het er over eens dat democratie niet goed is waarom denken rutte het beter te weten.
Dat houd mij ook bezig op vrijdagnacht jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
goed dat je er bent wil echte discussie. grote hellenistische filosofen waren het er over eens dat democratie niet goed is waarom denken rutte het beter te weten.
Ik hou hem toch even. Ik ga over enkele maanden voor mijn motorrijbewijs en haal dan een motorquote:
rt fucking stief bullshit beter real dealquote:Op zaterdag 16 april 2016 02:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom staan er in de top10 van pornhub altijd minimaal 3 broer neukt stiefzusje filmpjes![]()
halloquote:
goedquote:
keer D&D sessie maar gaan doen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed
hele avond nerdje geweest in elder scrolls online
klinkt als goeie regelsquote:Op zaterdag 16 april 2016 02:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
keer D&D sessie maar gaan doen?
Wel met mijn regels.
Drugs en hoeren moeten erbij
als we dan toch gaan fantasieren wil ik het wel wat echter maken.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
als we dan toch gaan fantasieren wil ik het wel wat echter maken.
Jij bent nu mijn vriendin.
(ik snap echt niet waarom ik nooit D&D mag doen)
neequote:
van cafeïne word je opgefokt en shit, pep is gwn lkkr wakker chillenquote:Op zaterdag 16 april 2016 02:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben al hyper em mijn ergste avond was op cafeïne dus liever niet weer.
misschien ooit keer proberen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
van cafeïne word je opgefokt en shit, pep is gwn lkkr wakker chillen
nee juist nie meerquote:Op zaterdag 16 april 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
edlar scrolls moet je toch maandelijks betalen tegenwoordig?
yehquote:Op zaterdag 16 april 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nice nu koop je gewoon game en ga je?
oblivion > zelda > skyrimquote:
kan ik mee leven.quote:
Teveel klanten.. te weinig tijd.. drukste periode van het jaar... kk belastingdienst zeurt aan mn kop... fucking bezwaren.. klanten mailen me... laat me gvd gwn me werk doen ben toch gvd geen receptionistquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu nog aan het werk? wat is deze
Je hebt er zelf voor gekozen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Teveel klanten.. te weinig tijd.. drukste periode van het jaar... kk belastingdienst zeurt aan mn kop... fucking bezwaren.. klanten mailen me... laat me gvd gwn me werk doen ben toch gvd geen receptionist
Bikkel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Daarbij... heb een 32 uur contract naast een fulltime studie... moet dus wel nachtelijke uurtjes draaien![]()
I know.. is ook gewoon leuk werk maarja april is gwn een kut maandquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt er zelf voor gekozen.
Gelukkig is het maar 1 keer per jaar april.quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
I know.. is ook gewoon leuk werk maarja april is gwn een kut maand
elektrische tandenborstel?quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:58 schreef defokkingfoker het volgende:
ik kom zo weeer ff tanden poetsen
Dat lijkt me echt hels, bedieningquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daarnaast werk ik 10 uur zwart in de bediening
Ben mooiboy halfbloedje dus krijg veel fooiquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt hels, bediening
wel eens een dienblad laten flikkeren?quote:Op zaterdag 16 april 2016 05:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben mooiboy halfbloedje dus krijg veel fooi
Nicequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Ik heb jaren in Den Haag gewerkt vroeger.
Je bent in ieder geval voor het spitsuur.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:32 schreef Amarantha het volgende:
Mezelf naar de winkel slepen, hopen dat dit goed komt. Begin wel weer klein beetje honger te krijgen.
jij lag in het ziekenhuis toch ;squote:Op zaterdag 16 april 2016 09:32 schreef Amarantha het volgende:
Mezelf naar de winkel slepen, hopen dat dit goed komt. Begin wel weer klein beetje honger te krijgen.
Ik heb me echt de tering gelachen met hagenezen. Jammer dat ik ze op zee maar weinig tegenkom.quote:
Goed volk inderdaad. Werk je op zee?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb me echt de tering gelachen met hagenezen. Jammer dat ik ze op zee maar weinig tegenkom.
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heerlijk, en daarna m'n verdediging in elkaar draaien.
mmmmmquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heerlijk, en daarna m'n verdediging in elkaar draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |