freund met benedictsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gewoon freund he niks liefdesrelatie. Oh oke
FRIYAY SHABBAT FISSA
Dat is niks neequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv weggedaan voor meer ruimte, stomme grote kast en "tv kijken" via laptop HAAT ik
Ik hou van ironie.quote:
alsof zo'n flatscreen ruimte inneemtquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv weggedaan voor meer ruimte, stomme grote kast en "tv kijken" via laptop HAAT ik
Moet ergens op staan he, wil geen gaten in mn muur. En ik keek er toch amper naar, alsnog mis ik het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof zo'n flatscreen ruimte inneemt
Dan is het toch nog niet zo dat het iets goeds is dat mensen vroom lullen maar slecht doen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou van ironie.
En ja, ik ben bekend in dat continent, veel geweest en ik ken daar zo mensen.
vraag het der_mannquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen ZO tonnetje dik kunnen worden, ik word al gek als ik halve kilo ben aangekomen
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen ZO tonnetje dik kunnen worden, ik word al gek als ik halve kilo ben aangekomen
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ergens op staan he, wil geen gaten in mn muur. En ik keek er toch amper naar, alsnog mis ik het wel.
Zwanger van random Spaanse dude?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.
all musclequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)
vandaag 84.8 (wel met kleren en schoenen en in de avond maar ca va)
hij ontkent alles wat met dik te maken heeft opeensquote:
Haha wow, je wordt daar wel goed gevoed dus.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben fucking veel aangekomen of zo volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik ~79-80 woog toen ik vertrok uit tilburg (4 weken terug)
vandaag 84.8 (wel met kleren en schoenen en in de avond maar ca va)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |