Hij zei dat hij dat was, hij is mij gwn aan het catfishen met jouw picsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
heeft etsu die foto's nog niet door gestuurd?
The Chosen blijft het beste hoor, echt wel terecht dat die zo bekend is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
baasik heb hem in het nederlands gelezen. Vond de vertaling toch wel erg goed.
Regen is kutquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Wat heerlijk als de regen op het raam tikt en ik lig in bed.
wow wow, kan je hem even doorsturen ter controle?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zei dat hij dat was, hij is mij gwn aan het catfishen met jouw pics
Toyboy van een schatrijke milf zou ook wel chill zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:26 schreef jamesdeen het volgende:
carrièrevrouwen zou ik wel voor gaan. Dan kan ik de hele dagen thuis chillen, dat is echt vet
wat is dat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Over amygdala gesproken, ik ga nog even een artikel op pubmed lezen daarover en slapen welterusten allemaal xoxo
Heb je ook geluisterd?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh het is ook een deel van de hersenen
Het is jammer dat het nu regent na paar schitterende dagenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, niet als ik er geen last van heb.
die is geniaal maar ik prefereer toch de hand van de golemquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
The Chosen blijft het beste hoor, echt wel terecht dat die zo bekend is.
Wat vind jij mooi haar voor mannen? Ik ga morgen naar de kapper nl.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, niet als ik er geen last van heb.
Niet verzuipenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
hier gaat het zo ook regenen. wodka welteverstaan. kusje bitches xoxo
Wat is de Engelse titel?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
die is geniaal maar ik prefereer toch de hand van de golem
Dat wel. En precies 't hele weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is jammer dat het nu regent na paar schitterende dagen
Ash stelt hier de vragen!quote:
Apocalypsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wel. En precies 't hele weekend.
Uhm. Gewoon kort. Niet te kort. Al helemaal niet opgeschoren of een knotje oid. Maar dat zal jij niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij mooi haar voor mannen? Ik ga morgen naar de kapper nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |