ik kan dat plaatje niet zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
right, ik heb het van voornaamste bron als het gaat om Hassidisme, deze man:
[ afbeelding ]
Hij praat ook nauwelijks meer over mexicano'squote:Op vrijdag 15 april 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hij ontkent alles wat met dik te maken heeft opeens
[..]
Haha wow, je wordt daar wel goed gevoed dus.
Misschien is hij nu een fitgymboyquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij praat ook nauwelijks meer over mexicano's
Vast wel een keer gehad op school, maar zit wss in 1 van die gaten in m'n hersenen denk je niet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je überhaupt wel waar het woord übermensch wegkomt?
Coma denk ikquote:
Hoe is het met je konijn eigenlijkquote:
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb blauwe ogen trouwens, just sayin'
goedquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is het met je konijn eigenlijk
[..]
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machen
ik ook hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien is hij nu een fitgymboy
Nee dat kan inderdaad niet want ik wil zeven kinderen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja maar jij en ik gaat niet werken, moet een man hebben wat thuis wil blijven want ik ga carrière machen
regen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Wat heerlijk als de regen op het raam tikt en ik lig in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |