1. geen idee, niet zo heet als jijquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat houdt wel oke in, hoe zijn de chicks hoe is de food hoe is je omgeving zijn er al gekke katholieken op jou af gekomen
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier is het chill want tentamenperiode en maar een twee toetsen. Volgende week weer echt wat doen.
1. Weyo krijg het warm hierquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. geen idee, niet zo heet als jij
2. goed
3. goed
4. nee
[..]
Nice
Dus euh, het kan beter? of?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben wel meer gewend. Werk is erg pittig.
1. kom langsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1. Weyo krijg het warm hier
2 top
3 supertof
4 gaat nog wel gebeuren
Beetje Guinness drinken?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, voor PayPal, best een hoog niveau baantje
Dat doet iedereen na het werk. Maar PayPal is natuurlijk financieel, dus heel veel beveiligingsprotocollen etcquote:
1. Ja nou nee kijk je bent echt een supertoffe jong0n maar meer dan vrienden wil ik niet met jou worden whihi ;$$$$quote:
Waar staat shabbat ookalweer voor, mijn israelische freund leert mij te weinig hebreeuws stomme jood dat hij isquote:
1. ik wilde je alleen een keer neuken en dan dumpen ;sssquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1. Ja nou nee kijk je bent echt een supertoffe jong0n maar meer dan vrienden wil ik niet met jou worden whihi ;$$$$
2 mkay
3 mwkay
4 JAWEEEL
Is etto katholiek ja?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als alle catholieken zo zijn als Etto en Inso valt dat nog wel mee.
wil je mij turks leren?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar staat shabbat ookalweer voor, mijn israelische freund leert mij te weinig hebreeuws stomme jood dat hij is
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is etto katholiek ja?niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |