Ja beter dan verwacht, weet niet of ik gehaald heb maar best wel vertrouwen in!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dan ging je tentamen goed ofnie
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja beter dan verwacht, weet niet of ik gehaald heb maar best wel vertrouwen in!
Dag dikkequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
even mijn oma vervelen en dan netflix ja he ok gr
doei moppiequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
Was dat die kneuzige stadjersborrel trouwens?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij was bij borrel van vindicat, busted
twijfels?quote:
Volgens mij wel, met een veiling ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was dat die kneuzige stadjersborrel trouwens?
Oh haha ik zag het langskomen laatst ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, met een veiling ofzo
Wat houdt wel oke in, hoe zijn de chicks hoe is de food hoe is je omgeving zijn er al gekke katholieken op jou af gekomenquote:
Hier is het chill want tentamenperiode en maar een twee toetsen. Volgende week weer echt wat doen.quote:
Heb je het naar je zin daar?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef Toto69 het volgende:
eindelijk weekend, verder wel goed. daar?
Voor de chicks hoef je daar niet heen te gaan hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat houdt wel oke in, hoe zijn de chicks hoe is de food hoe is je omgeving zijn er al gekke katholieken op jou af gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |