5 euro maar? Gierige tatta grannyquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
jeetje, was vergeten dat mijn oma op bezoek is
daar gaat mijn 5 euro zakgeld
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Thank god, gelukkig niet. Zit hij daar op school?
Had je mij niet eerder kunnen waarschuwen?
Ik meet liever niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kom ook weleens bij Hanze, als je gezegd had hadden we kunnen meeten![]()
ja het is niet alsof ze aandelen verkoopt hequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
5 euro maar? Gierige tatta granny
Ah oke, iig neem de tijd en luister het eens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nope, ik luister ook vrijwel nooit radio.
Zit wel weinig inhoud in die sporttypes vaak hoor, dus zou het bij een ONS houden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme die boys van sportstudies, wil die biceps aanraken
Gvd ze is met pensioen ze mag wel wat meer geven ja ga om zakgeldverhoging eisenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja het is niet alsof ze aandelen verkoopt he
Friends with benefits dan tochquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zit wel weinig inhoud in die sporttypes vaak hoor, dus zou het bij een ONS houden.
Ja ik vind het niet zo mooi als ik heel eerlijk ben. Beetje atonaal ook.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah oke, iig neem de tijd en luister het eens.
Het is vrij aparte muziek verder, met zingende zagen soms om het alien te laten klinken.
Forever Autumn is m'n favoriet
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zit wel weinig inhoud in die sporttypes vaak hoor, dus zou het bij een ONS houden.
omgomgomgomgomgquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:50 schreef MAHL het volgende:
Hmm Netflix gaat een serie maken met Emma Stone in de hoofdrol.
xcachet?
ze geeft me soms ook wel eens sokkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ze is met pensioen ze mag wel wat meer geven ja ga om zakgeldverhoging eisen
We both know what she wants.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
Van "mag ik je bisep aanraken" naar ONS. That escalated quickly.
Daarvoor doen we het tochquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
Van "mag ik je bisep aanraken" naar ONS. That escalated quickly.
Is goed. Maar denk dat Groningen wat ver voor mij is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Cachie doe dit jaar mee aan kerstvolleybaltoernooi dan, elke hanze student mag meedoen.
Wij waren dan wel de enige beta studentes tussen al die sportyboys
Ach dat kan, maar er zitten wel mooie stukken tussen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet zo mooi als ik heel eerlijk ben. Beetje atonaal ook.
Hello kamersquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is goed. Maar denk dat Groningen wat ver voor mij is.
Een knipoog en ze zijn hun hele concentratie kwijt.
Het heeft wel een soort eerie appeal.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach dat kan, maar er zitten wel mooie stukken tussen.
Het heeft wel enorme fanbase
heb je gedronkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HOI ALLEMAAL EN ER LOVE JULLIE
jij was bij borrel van vindicat, bustedquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HOI ALLEMAAL EN ER LOVE JULLIE
Ik heb nu na een half jaar buitenland zonder inkomsten geen cent meer. Dan is op kamers wonen en de volle mep lenen niet echt aantrekkelijk. Tevens is de studie ook in Zwolle, wat voor mij een half uurtje met de trein is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hello kamers. Twijfel je nog of weet je zeker dat je grunn gaat afstrepen
tootje.quote:
Ja dan is het idd verstandige keuze om studie in Zwolle te doen. Jammerquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu na een half jaar buitenland zonder inkomsten geen cent meer. Dan is op kamers wonen en de volle mep lenen niet echt aantrekkelijk. Tevens is de studie ook in Zwolle, wat voor mij een half uurtje met de trein is.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij was bij borrel van vindicat, busted
Technische bedrijfskunde. Maar wil nog wel even verder kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dan is het idd verstandige keuze om studie in Zwolle te doen. Jammerwelke studie eigenlijk?
Ja beter dan verwacht, weet niet of ik gehaald heb maar best wel vertrouwen in!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dan ging je tentamen goed ofnie
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja beter dan verwacht, weet niet of ik gehaald heb maar best wel vertrouwen in!
Dag dikkequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
even mijn oma vervelen en dan netflix ja he ok gr
doei moppiequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
Was dat die kneuzige stadjersborrel trouwens?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij was bij borrel van vindicat, busted
twijfels?quote:
Volgens mij wel, met een veiling ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was dat die kneuzige stadjersborrel trouwens?
Oh haha ik zag het langskomen laatst ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, met een veiling ofzo
Wat houdt wel oke in, hoe zijn de chicks hoe is de food hoe is je omgeving zijn er al gekke katholieken op jou af gekomenquote:
Hier is het chill want tentamenperiode en maar een twee toetsen. Volgende week weer echt wat doen.quote:
Heb je het naar je zin daar?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef Toto69 het volgende:
eindelijk weekend, verder wel goed. daar?
Voor de chicks hoef je daar niet heen te gaan hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat houdt wel oke in, hoe zijn de chicks hoe is de food hoe is je omgeving zijn er al gekke katholieken op jou af gekomen
1. geen idee, niet zo heet als jijquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat houdt wel oke in, hoe zijn de chicks hoe is de food hoe is je omgeving zijn er al gekke katholieken op jou af gekomen
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier is het chill want tentamenperiode en maar een twee toetsen. Volgende week weer echt wat doen.
1. Weyo krijg het warm hierquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. geen idee, niet zo heet als jij
2. goed
3. goed
4. nee
[..]
Nice
Dus euh, het kan beter? of?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben wel meer gewend. Werk is erg pittig.
1. kom langsquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1. Weyo krijg het warm hier
2 top
3 supertof
4 gaat nog wel gebeuren
Beetje Guinness drinken?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, voor PayPal, best een hoog niveau baantje
Dat doet iedereen na het werk. Maar PayPal is natuurlijk financieel, dus heel veel beveiligingsprotocollen etcquote:
1. Ja nou nee kijk je bent echt een supertoffe jong0n maar meer dan vrienden wil ik niet met jou worden whihi ;$$$$quote:
Waar staat shabbat ookalweer voor, mijn israelische freund leert mij te weinig hebreeuws stomme jood dat hij isquote:
1. ik wilde je alleen een keer neuken en dan dumpen ;sssquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1. Ja nou nee kijk je bent echt een supertoffe jong0n maar meer dan vrienden wil ik niet met jou worden whihi ;$$$$
2 mkay
3 mwkay
4 JAWEEEL
Is etto katholiek ja?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als alle catholieken zo zijn als Etto en Inso valt dat nog wel mee.
wil je mij turks leren?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar staat shabbat ookalweer voor, mijn israelische freund leert mij te weinig hebreeuws stomme jood dat hij is
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is etto katholiek ja?niet verwacht
1 probeer dat bij kwaiquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. ik wilde je alleen een keer neuken en dan dumpen ;sss
2. nee
3. nee
4. nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |