I'll be therequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
morgenochtend 09:00 Roosendaal centraal
Eve of the War ken je mss van de radio:quote:
dat zijn gewoon onze eigen opmerkingenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het. Tijdje niet zoveel online geweest. Bijna niet eigenlijk. Ik mis alle opmerkingen die Niels heeft gemaakt en jullie nu gebruiken ook.
Zullen we kattenvrouwtjes worden want daar heb ik ook last van. Samen belanden wij als 80 jarigerds alleen in een bejaardentehuis, elke dan stripbingo jonguhquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Lekker rustig. Ik kan een relatie niet handelen. Erg he.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik slaap dan waarschijnlijk nog dus je zult wel even geduld moeten hebben
Daar zijn er niet veel van bijgekomen dacht ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het. Tijdje niet zoveel online geweest. Bijna niet eigenlijk. Ik mis alle opmerkingen die Niels heeft gemaakt en jullie nu gebruiken ook.
Strippokerquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we kattenvrouwtjes worden want daar heb ik ook last van. Samen belanden wij als 80 jarigerds alleen in een bejaardentehuis, elke dan stripbingo jonguh
Nope, ik luister ook vrijwel nooit radio.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eve of the War ken je mss van de radio:
Oh, ja. Andere.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghehe open middag* cachie. Was je in Van olst toren of andere gedeelte
Wrom kom je daar wel eensquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kom ook weleens bij Hanze, als je gezegd had hadden we kunnen meeten![]()
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wel nog op zernikecomplex or nah. LETMEIN gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |