Het is meer omdat het verhaal erg cult is geworden door de radiobewerking in 1938, toen men in paniek raakte dat er echt marsmannetjes zijn geland.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vond dat boek werkelijk helemaal niks, maar dan verschillen we dus van mening.
Ik had het meer over het boek, ik ken dat muziekstuk verder niet, zal eens luisteren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is meer omdat het verhaal erg cult is geworden door de radiobewerking in 1938, toen men in paniek raakte dat er echt marsmannetjes zijn geland.
En Jeff Waynes muzikale versie, die zet ik regelmatig nog eens op, daar zit echt een beklemmende sfeer in.
The Time machine is op zekere hoogte interessant, maar ook niet meer dan dat.
Oppassen!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef xcachet het volgende:
Heb een keer ice tea over mijn toetsenbord gegooid en nu plakken mijn toetsen![]()
"ice tea"quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef xcachet het volgende:
Heb een keer ice tea over mijn toetsenbord gegooid en nu plakken mijn toetsen![]()
mijn toetsen plakken ook altijd als ik aan je denkquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef xcachet het volgende:
Jij hebt zeker geen relatie? Met die slechte openingszinnen van jequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn toetsen plakken ook altijd als ik aan je denk
quote:
Jongens plsquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn toetsen plakken ook altijd als ik aan je denk
Dat is shift!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen de rechter Shift. Die ik altijd gebruik. Best irritant.
Herman heeft een dinnetje hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen relatie? Met die slechte openingszinnen van je
met een slechte openingszin heb ik mijn ex gekregen dus kom vechten danquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen relatie? Met die slechte openingszinnen van je
anderhalf uur genot, aparte muziek, maar met goede vertelling, ook redelijk trouw aan het boek.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het meer over het boek, ik ken dat muziekstuk verder niet, zal eens luisteren.
Is goed, kom maar!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met een slechte openingszin heb ik mijn ex gekregen dus kom vechten dan
ik zal het eens luisterenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
anderhalf uur genot, aparte muziek, maar met goede vertelling, ook redelijk trouw aan het boek.
en soms best eng als je alleen in een donker kamertje zit
Ik weet het. Tijdje niet zoveel online geweest. Bijna niet eigenlijk. Ik mis alle opmerkingen die Niels heeft gemaakt en jullie nu gebruiken ook.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is al lang uit, je loopt achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |