Was jij laatst bij idols?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
aberkullie wanneer ben je weer amsterdam
contract niet verlengd omdat ze een andere nachtportier hadden aangenomen die jonger was dus goedkoperquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:49 schreef hoink581 het volgende:
Zeg DerMann, waarom werk je niet meer bij Central?
Nou op zich elke dag aangezien ik er woonquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
aberkullie wanneer ben je weer amsterdam
Ga je nu naar de concurrent?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
contract niet verlengd omdat ze een andere nachtportier hadden aangenomen die jonger was dus goedkoper
Dat zeggen ze jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
contract niet verlengd omdat ze een andere nachtportier hadden aangenomen die jonger was dus goedkoper
wat een klotsackquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik noemde Jimmy SuperJimmy en toen ging hij me mongool noemen enzo, vond ik niet zo fijn
wist niet dat jij aan de drugs zatquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst even een maand de deadprezleef
hopelijk ben je slim genoeg om te weten dat ik he gepraat over handdoeken vouwen altijd 200x overdreef, maar je bent Jimmy dus waarschjinlijk nietquote:
Vandaag is nationale braddiedagquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is al de dertigste keer dat je vanavond terugkomt
centraal stationquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou op zich elke dag aangezien ik er woon
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb pic gevonden van een enge clown volgens mij is dat murdera
als de camera maar op jou gericht isquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga vloggen tijdens ontledingen in een sexy laborantenjas.
Zou ook wel eens een ontleding willen doen, kan jij mij niet een ingang daar bezorgen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga vloggen tijdens ontledingen in een sexy laborantenjas.
Ik kan je wel een andere ingang bezorgenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ook wel eens een ontleding willen doen, kan jij mij niet een ingang daar bezorgen?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik kan je wel een andere ingang bezorgen
Snap je ha ha
Denk dat ze het niet konden waarderen dat hij naar het vrouwelijk personeel liep te lurkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk dat 'ie gewoon te langzaam was
kut ben je een van de managersquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk dat 'ie gewoon te langzaam was
las ontladingquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ook wel eens een ontleding willen doen, kan jij mij niet een ingang daar bezorgen?
hoe lurk je in rl dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat ze het niet konden waarderen dat hij naar het vrouwelijk personeel liep te lurken
Bij mij verscheen het plaatje full screen in beeldquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik klik op het geluidsicoontje maar er gebeurt niks
Bij mij werd het vergroot naar 750x731quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij mij verscheen het plaatje full screen in beeld
jij weet er duidelijk meer van afquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij mij verscheen het plaatje full screen in beeld
Niet op de maten geletquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij mij werd het vergroot naar 750x731
wel een vol vensterquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat bij jou full screen is.
Ik zou er een dikke drol op leggenquote:
Klik er nog maar 450 x opquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik klik op het geluidsicoontje maar er gebeurt niks
dp is al 4 dagen vermistquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
IS DP ER? WAT IS DIE LINK VAN DIE AUTIOST OFZO OP SOUNDCLOUD OOK ALWEER? je weet wel 'kinderen aan de drugs'
Ben jij nooit eens van een dijkje afgereden?quote:
Je ziet het verschil tussen de fienstok en een drol toch niet ehehequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat lijkt me een ongelukkige combinatie.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben jij nooit eens van een dijkje afgereden?
Braddie wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben jij nooit eens van een dijkje afgereden?
quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog nooit.
Als ik bij dijkjes rij tel ik eerst even rustig tot fien namelijk.
Je moet JimmyDean niet geloven, die man wil alleen maar raaskallen en stoken.quote:
Waarom demoniseer je mij?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je moet JimmyDean niet geloven, die man wil alleen maar raaskallen en stoken.
Euhmquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je had toch een boek van Orwell gelezen?
Zelfs ik weet wat hij bedoelt.quote:
jeetjequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoe is dat nou zo`n hazenlip? Word je dan ook weleens boos? Dan heb je een Bozehazenlip
Lekker kort 06/11 zou nog eens lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs ik weet wat hij bedoelt.
Maar goed verhaal
Als ik straks doodgeschoten word, ben jij mede verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet omdat het moet, maar omdat het kan
Ik pak alvast m`n biezen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik straks doodgeschoten word, ben jij mede verantwoordelijk.
Ik lees dat het een oorlog gerelateerd boek isquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelf ik weet wat hij bedoelt.
Maar goed verhaal
NEE DAT WAS IK LUL LET EENS OPquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je had toch een boek van Orwell gelezen?
Zelf gaf ik het een 9/11quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lekker kort 06/11 zou nog eens lezen.
Is het 1984 dan? Dat is een soort van science fiction.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees dat het een oorlog gerelateerd boek is
Oorlog speelt zich meer op de achtergrond plaats, de hoofdmoot is het beklemmende systeem van Big Brotherquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees dat het een oorlog gerelateerd boek is
wist niet dat die serie toen al bestondquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oorlog speelt zich meer op de achtergrond plaats, het hoofdmoot is het beklemmende systeem van Big Brother
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/1984_(boek)quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het 1984 dan? Dat is een soort van science fiction.
Mijn autisme raakt hier van door de war. Want die 2 9s zijn eigenlijk gewoon omgekeerde zessenquote:
Oh ja zie nu pas dat het als waarschuwing is voor nazi duitsland en sovjet uniequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oorlog speelt zich meer op de achtergrond plaats, de hoofdmoot is het beklemmende systeem van Big Brother
Fok! is daar uit voortgekomenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat die serie toen al bestond
Ben in 1996 geborenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn autisme raakt hier van door de war. Want die 2 9s zijn eigenlijk gewoon omgekeerde zessen
DIT IRRITEERT MIJ, STOP ERMEE
dus je wil zeggen dat als die serie nooit was gemaakt ik nu een goed, sociaal leven kon hebbenquote:
Ja, dus dat is het boek dat je hebt?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/1984_(boek)
Animal Farm is ook een mooie van Orwellquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja zie nu pas dat het als waarschuwing is voor nazi duitsland en sovjet unie
Ghehe.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben in 1996 geboren
9/12/1996
Jammer dat het niet 9/6/1996 is
Dan had Fok! mss alleen een kort bestaan gehad voor een klein select clubjequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat als die serie nooit was gemaakt ik nu een goed, sociaal leven kon hebben
Uiteraard, het is een absolute must read voor iedereen met een IQ boven de 80.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd wilde echt halfjaar lang geen boek meer aanraken maar aangezien het toch bijna vakantie is, tijd voor boekenlijstje.
Dus Orwell moet ik eens lezen.
HG Wells kan ik ook aanradenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd wilde echt halfjaar lang geen boek meer aanraken maar aangezien het toch bijna vakantie is, tijd voor boekenlijstje.
Dus Orwell moet ik eens lezen.
je schat opso hoog inquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, het is een absolute must read voor iedereen met een IQ boven de 80.
Doe dan We van Yevgeny Zamyatinquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Enfien, ik moet 1984 dus maar eens lezen
Neem een mexicano vrind, dat kalmeert jequote:
DIE ZIJN OPquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neem een mexicano vrind, dat kalmeert je
Hebben ze niet gewoon kneiterharde fatty bambam neuckquesexsk?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn buren zijn weer objecten door hun huis aan het smijten zucht.
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou dat vind ik geen hoogstaande literatuur eerlijk gezegd. Meer veredelde pulp.
Zou Wells niet lezen, beter Golding, Steinbeck of Fitzgerald, die hebben allemaal literair hoogstaande, maar toch toegankelijke boeken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook een titel wat echt uitblinkt of zijn ze allemaal evengoed
Eigenlijk lijken mij dat echt saaie boeken tbh, maar iets anders dan een standaard oudewijven boek zoals van esther verhoef is ook weer eens iets nieuws.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou Wells niet lezen, beter Golding, Steinbeck of Fitzgerald, die hebben allemaal literair hoogstaande, maar toch toegankelijke boeken.
Ik vond dat boek werkelijk helemaal niks, maar dan verschillen we dus van mening.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Ben wel fan van War of the Worlds, ook de muzikale versie van Jeff Wayne
Lees The Great Gatsby of Lord of the Flies, absoluut niet saai en ook helemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk lijken mij dat echt saaie boeken tbh, maar iets anders dan een standaard oudewijven boek zoals van esther verhoef is ook weer eens iets anders.
Het is meer omdat het verhaal erg cult is geworden door de radiobewerking in 1938, toen men in paniek raakte dat er echt marsmannetjes zijn geland.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vond dat boek werkelijk helemaal niks, maar dan verschillen we dus van mening.
Ik had het meer over het boek, ik ken dat muziekstuk verder niet, zal eens luisteren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is meer omdat het verhaal erg cult is geworden door de radiobewerking in 1938, toen men in paniek raakte dat er echt marsmannetjes zijn geland.
En Jeff Waynes muzikale versie, die zet ik regelmatig nog eens op, daar zit echt een beklemmende sfeer in.
The Time machine is op zekere hoogte interessant, maar ook niet meer dan dat.
Oppassen!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef xcachet het volgende:
Heb een keer ice tea over mijn toetsenbord gegooid en nu plakken mijn toetsen![]()
"ice tea"quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef xcachet het volgende:
Heb een keer ice tea over mijn toetsenbord gegooid en nu plakken mijn toetsen![]()
mijn toetsen plakken ook altijd als ik aan je denkquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef xcachet het volgende:
Jij hebt zeker geen relatie? Met die slechte openingszinnen van jequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn toetsen plakken ook altijd als ik aan je denk
quote:
Jongens plsquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn toetsen plakken ook altijd als ik aan je denk
Dat is shift!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen de rechter Shift. Die ik altijd gebruik. Best irritant.
Herman heeft een dinnetje hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen relatie? Met die slechte openingszinnen van je
met een slechte openingszin heb ik mijn ex gekregen dus kom vechten danquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen relatie? Met die slechte openingszinnen van je
anderhalf uur genot, aparte muziek, maar met goede vertelling, ook redelijk trouw aan het boek.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het meer over het boek, ik ken dat muziekstuk verder niet, zal eens luisteren.
Is goed, kom maar!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met een slechte openingszin heb ik mijn ex gekregen dus kom vechten dan
ik zal het eens luisterenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
anderhalf uur genot, aparte muziek, maar met goede vertelling, ook redelijk trouw aan het boek.
en soms best eng als je alleen in een donker kamertje zit
Ik weet het. Tijdje niet zoveel online geweest. Bijna niet eigenlijk. Ik mis alle opmerkingen die Niels heeft gemaakt en jullie nu gebruiken ook.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is al lang uit, je loopt achter.
I'll be therequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
morgenochtend 09:00 Roosendaal centraal
Eve of the War ken je mss van de radio:quote:
dat zijn gewoon onze eigen opmerkingenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het. Tijdje niet zoveel online geweest. Bijna niet eigenlijk. Ik mis alle opmerkingen die Niels heeft gemaakt en jullie nu gebruiken ook.
Zullen we kattenvrouwtjes worden want daar heb ik ook last van. Samen belanden wij als 80 jarigerds alleen in een bejaardentehuis, elke dan stripbingo jonguhquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Lekker rustig. Ik kan een relatie niet handelen. Erg he.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik slaap dan waarschijnlijk nog dus je zult wel even geduld moeten hebben
Daar zijn er niet veel van bijgekomen dacht ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het. Tijdje niet zoveel online geweest. Bijna niet eigenlijk. Ik mis alle opmerkingen die Niels heeft gemaakt en jullie nu gebruiken ook.
Strippokerquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we kattenvrouwtjes worden want daar heb ik ook last van. Samen belanden wij als 80 jarigerds alleen in een bejaardentehuis, elke dan stripbingo jonguh
Nope, ik luister ook vrijwel nooit radio.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eve of the War ken je mss van de radio:
Oh, ja. Andere.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghehe open middag* cachie. Was je in Van olst toren of andere gedeelte
Wrom kom je daar wel eensquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kom ook weleens bij Hanze, als je gezegd had hadden we kunnen meeten![]()
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wel nog op zernikecomplex or nah. LETMEIN gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |