Was jij laatst bij idols?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
aberkullie wanneer ben je weer amsterdam
contract niet verlengd omdat ze een andere nachtportier hadden aangenomen die jonger was dus goedkoperquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:49 schreef hoink581 het volgende:
Zeg DerMann, waarom werk je niet meer bij Central?
Nou op zich elke dag aangezien ik er woonquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
aberkullie wanneer ben je weer amsterdam
Ga je nu naar de concurrent?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
contract niet verlengd omdat ze een andere nachtportier hadden aangenomen die jonger was dus goedkoper
Dat zeggen ze jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
contract niet verlengd omdat ze een andere nachtportier hadden aangenomen die jonger was dus goedkoper
wat een klotsackquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik noemde Jimmy SuperJimmy en toen ging hij me mongool noemen enzo, vond ik niet zo fijn
wist niet dat jij aan de drugs zatquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst even een maand de deadprezleef
hopelijk ben je slim genoeg om te weten dat ik he gepraat over handdoeken vouwen altijd 200x overdreef, maar je bent Jimmy dus waarschjinlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |