Neem een mexicano vrind, dat kalmeert jequote:
DIE ZIJN OPquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neem een mexicano vrind, dat kalmeert je
Hebben ze niet gewoon kneiterharde fatty bambam neuckquesexsk?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn buren zijn weer objecten door hun huis aan het smijten zucht.
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou dat vind ik geen hoogstaande literatuur eerlijk gezegd. Meer veredelde pulp.
Zou Wells niet lezen, beter Golding, Steinbeck of Fitzgerald, die hebben allemaal literair hoogstaande, maar toch toegankelijke boeken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook een titel wat echt uitblinkt of zijn ze allemaal evengoed
Eigenlijk lijken mij dat echt saaie boeken tbh, maar iets anders dan een standaard oudewijven boek zoals van esther verhoef is ook weer eens iets nieuws.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou Wells niet lezen, beter Golding, Steinbeck of Fitzgerald, die hebben allemaal literair hoogstaande, maar toch toegankelijke boeken.
Ik vond dat boek werkelijk helemaal niks, maar dan verschillen we dus van mening.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Ben wel fan van War of the Worlds, ook de muzikale versie van Jeff Wayne
Lees The Great Gatsby of Lord of the Flies, absoluut niet saai en ook helemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk lijken mij dat echt saaie boeken tbh, maar iets anders dan een standaard oudewijven boek zoals van esther verhoef is ook weer eens iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |