Frank Castle gaat je overhoop schieten, gekquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Een ander plaatje zal wel weer eens en frisse wind zijn tho.
Ik zal wel weer Skye-reeks maken jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thnx frass
Wrm is de oude OP er eigenlijk niet meer?
Alleen Tong mag iets zeggen over de dood van Cruijff want hij had een hondje dat Cruijffie heet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten laat maar. Hadden die Topicstarters ook een hondje dat Cruijffie heette ?
Ben er kapot van.
Azijnpissers doen me niks. Zijn zielig.
Frank Castle is mijn vriend. Ik heb zijn shirt dus kraam geen onzin uit, tjappo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frank Castle gaat je overhoop schieten, gek
Gewoon terecht idd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alleen Tong mag iets zeggen over de dood van Cruijff want hij had een hondje dat Cruijffie heet.
Dan bel ik Nobuquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frank Castle is mijn vriend. Ik heb zijn shirt dus kraam geen onzin uit, tjappo.
Kom maar met suggestiesquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Een ander plaatje zal wel weer eens en frisse wind zijn tho.
Nobu? is dat die site met aliennieuws?quote:
Een selfie van jou?quote:
Jij hebt Daredevil S02 niet gekekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nobu? is dat die site met aliennieuws?
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt Daredevil S02 niet gekeken
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.
Lijkt beetje op die serie die ik als kindje wel eens keek, powerrangers. Cool.quote:
quote:
sowieso superhelden, grow upquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.
bri wat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
Oke, kip briwat, turkse loempiatjes met witte kaas en spinazie, kofte en zoete aardappel kroketjes.
Haten op Shield en Jessica Jonesquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowieso superhelden, grow up
Hey crip ik ben al onderweg hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
Oke, kip briwat, turkse loempiatjes met witte kaas en spinazie, kofte en zoete aardappel kroketjes.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Drie terroristische aanslagen binnen een jaar overleven: het lijkt ongelooflijk, maar het overkwam de Britse Samantha Richardson (45). Ze was tot drie keer toe ergens anders.
Samantha’s onvoorstelbare verhaal begint in juni vorig jaar, toen terroristen het vuur openden op vakantiegangers in het Tunesische Sousse. Samantha: “Ik was toen thuis in Birmingham.” Het bleef niet bij die ene keer dat ze de dans ontsprong.
Ook toen terroristen in november het uitgaanspubliek in Parijs beschoten, had Samantha een engeltje op haar schouder. “Ik zat thuis tv te kijken. Ik weet nog hoe erg ik het vond.”Maar zelfs toen was haar geluk niet op.
Een metro werd dinsdag bij het Brusselse station Maelbeek door een bom getroffen, maar Samantha was niet ingestapt. “Ik deed boodschappen, in Birmingham.”
http://www.thesun.co.uk/s(...)acks-in-10-days.htmlquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Drie terroristische aanslagen binnen een jaar overleven: het lijkt ongelooflijk, maar het overkwam de Britse Samantha Richardson (45). Ze was tot drie keer toe ergens anders.
Samantha’s onvoorstelbare verhaal begint in juni vorig jaar, toen terroristen het vuur openden op vakantiegangers in het Tunesische Sousse. Samantha: “Ik was toen thuis in Birmingham.” Het bleef niet bij die ene keer dat ze de dans ontsprong.
Ook toen terroristen in november het uitgaanspubliek in Parijs beschoten, had Samantha een engeltje op haar schouder. “Ik zat thuis tv te kijken. Ik weet nog hoe erg ik het vond.”Maar zelfs toen was haar geluk niet op.
Een metro werd dinsdag bij het Brusselse station Maelbeek door een bom getroffen, maar Samantha was niet ingestapt. “Ik deed boodschappen, in Birmingham.”
ga ik voorbereiden voor morgen, moet je wel naarquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey crip ik ben al onderweg hoor
quote:Tsutomu Yamaguchi (Nagasaki, 16 maart 1916 - Nagasaki, 4 januari 2010) was een Japanner die als een van weinigen de beide Amerikaanse atoombomaanvallen op Japan tijdens de Tweede Wereldoorlog heeft overleefd. Yamaguchi werd in 1957 erkend als hibakusha ("slachtoffers van een explosie") van de atoombom die op 9 augustus 1945 boven Nagasaki werd afgeworpen, maar in 2009 werd door de Japanse regering officieel vastgesteld, dat hij drie dagen voor de aanval op Nagasaki in Hiroshima aanwezig was toen ook die stad door een atoombomaanval werd getroffen. Yamaguchi was daarmee de enige die officieel is erkend als slachtoffer van beide atoombomexplosies.
He dat is interessant. Inhoud tussen code-tags die worden verwijderd/veranderd hebben impact op quotes ervan lijkt het.quote:
Wow wist niet dat Coca Cola naar echte Coca Cola smaakt.quote:
gelukkig maar toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow wist niet dat Coca Cola naar echte Coca Cola smaakt.
Dit proeft echt naar cola.. de echte cola van coca cola originalquote:
Kan hier hele avond naar kijken. Het grijpt mequote:
cola orjinolquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:45 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dit proeft echt naar cola.. de echte cola van coca cola original
Gast![]()
![]()
Wtf denk je dat je zit te drinken
![]()
![]()
![]()
VKquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Dus er is besloten dat de OP niet houdbaar is?
Ben ontsnapt aan de popoquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
VKmooi dat er een kwaliteitsuser is.
Ja man, voor je het weet heb je een enkelband en mag je niet meer bij hem in de buurt komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal meteen faalax maar blokkeren op dm/pm
Dat is een realistische consequentie ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, voor je het weet heb je een enkelband en mag je niet meer bij hem in de buurt komen.
Jeetje een verbod op zijn weblogs, tjonge jonge, zou er niet aan willen denkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is een realistische consequentie ja.
jep heb ik beslotenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Dus er is besloten dat de OP niet houdbaar is?
Roflquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Denk aan baby shampoo.. dan moet je van je gedachten een smaak doen![]()
![]()
![]()
Zie je toch xoquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw mening relevant?
Alsof jij daar nooit geweest bent.quote:
Jammerquote:
nee ben netquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij daar nooit geweest bent.
Nee totaal niet.quote:
hoevaak al zeepje laten vallen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb nu tatoeage van een traantje onder mn linker oog.
heb je iemand om gelegd dan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb nu tatoeage van een traantje onder mn linker oog.
Mooi. Hij komt ook uit Limburg, ik weet niet of dat ook een minpunt is voor je. Voor mij wel namelijk.quote:
Guus kwam toch ook uit Limburg?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooi. Hij komt ook uit Limburg, ik weet niet of dat ook een minpunt is voor je. Voor mij wel namelijk.
Ja maar volgens mij komt hij steeds vaker buiten Limburg want hij deed een tijdje terug ineens stukken leuker.quote:
Ok Nielsquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik maak eigenlijk zelden fouten, want ik heb moeite me te vergissen.
Helaas gold dat niet voor je ouders bij jouw conceptiequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
WRM NEGEER JE MANquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik merk er vrij weinig van anders.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij komt hij steeds vaker buiten Limburg want hij deed een tijdje terug ineens stukken leuker.
Derksen??quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets minder enthousiast graag nu johan is gestorven
Erg zegquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee petersen...mijn buurman. rip
Nee, is vies.quote:
Zo kijk die dima los gaan danquote:
Mijne nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al mijn lieve vriendjes zijn er
Het gaat om je innerlijk schatquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
ik heb voor het eerst fake nails voel me een slet en gehandicapt tegenlijk. Beetje meloew dus
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om je innerlijk schat
Wel vies.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
heb ze zo ongeveer beetjee korter. Zo onhandig eigenlijk
[ afbeelding ]
Zelf betalen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Kurovski het volgende:
Basic Safety STCW, Advanced Fire Fighting, Medical 1st aid, Security Awareness, Survival Craft and Rescue Boats, Crowd Management, Crisis Control...
Totaal EUR 6.836 ex BTW.
Of ik dat even wil investeren in mezelf.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
ik heb voor het eerst fake nails voel me een slet en gehandicapt tegenlijk. Beetje meloew dus
Volgens de nederlandse wet mag het niet (art 8 en 44 arbeidsomstandighedenwet), maar in de praktijk komt het er wel op neer en die cursussen zijn trouwens ook maar 4 jaar geldig.quote:
wen er maar aan, moet je je eigen nagels maar niet afknauwenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
whaittttt whuuttt zo een somba meid had precies deze gepost op snapchat.. fucking lelijk en uoe de fuck veeg je je kont dan nog afquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met je nagels, zijn toch nep dus boeiequote:Op donderdag 24 maart 2016 18:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
whaittttt whuuttt zo een somba meid had precies deze gepost op snapchat.. fucking lelijk en uoe de fuck veeg je je kont dan nog af
Om eens slet te zijn hoef je geen dick gehad te hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
woont ze op zichzelf en is het een beetje te doen qua afstand?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat zéker goed komenVanavond weer naar d`r toe.
Het is een kilometer of 10 hier vandaanquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
woont ze op zichzelf en is het een beetje te doen qua afstand?
Wat was de verrassende wending? Ze had een piemel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat zéker goed komenVanavond weer naar d`r toe.
Top, is het die meid van unicornflakes? of hoe heb je d'r ontmoet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is een kilometer of 10 hier vandaanEn ja ze heeft een eigen plekkie!
Vast een kut spelquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Vanaf 31 maart kun je weer aan de slag met je eigen pretparken: dan verschijnt RollerCoaster Tycoon World in de winkels en op Steam. De game gaat fysiek 49,99 euro kosten.
Mensen die de game via Steam kopen in plaats van fysiek, betalen 45,99 euro. De ontwikkeling van de pretparksim leek niet vlekkeloos te verlopen, er werd drie keer van studio gewisseld. Uiteindelijk heeft Nvizzio Creations de game afgemaakt.
Later dit jaar verschijnt ook Planet Coaster, een pretparksim ontwikkeld door Frontier, de studio achter RollerCoaster Tycoon 3. De alfaversie is op moment van schrijven beschikbaar voor mensen die de game via Kickstarter hebben ondersteund.
Ze had 3 anussen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat was de verrassende wending? Ze had een piemel?
Ben benieuwd, vond 1 en 2 echt bazengames!quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Vanaf 31 maart kun je weer aan de slag met je eigen pretparken: dan verschijnt RollerCoaster Tycoon World in de winkels en op Steam. De game gaat fysiek 49,99 euro kosten.
Mensen die de game via Steam kopen in plaats van fysiek, betalen 45,99 euro. De ontwikkeling van de pretparksim leek niet vlekkeloos te verlopen, er werd drie keer van studio gewisseld. Uiteindelijk heeft Nvizzio Creations de game afgemaakt.
Later dit jaar verschijnt ook Planet Coaster, een pretparksim ontwikkeld door Frontier, de studio achter RollerCoaster Tycoon 3. De alfaversie is op moment van schrijven beschikbaar voor mensen die de game via Kickstarter hebben ondersteund.
Hij heeft gewoon zijn obesitaspiemeltje nat gemaakt met kutvochtquote:
M`n obesitaspiemeltjequote:Op donderdag 24 maart 2016 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zijn obesitaspiemeltje nat gemaakt met kutvocht
Obesitas leef ongezondste leef.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is gewoon een feit, boeie man
Nee maar wel een Bsymmetrische neus.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef Toto69 het volgende:
had ze toevallig een asymmetrische mond?
Wow dit stuurde ik net in de groepsapp naar madeliefff met het muziekje van draaimolen1 erbijquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
kjuuwtquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow dit stuurde ik net in de groepsapp naar madeliefff met het muziekje van draaimolen1 erbij
Het was echt heel erg fijn en het voelde geen seconde ongemakkelijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Braddie hoe was je date en wanneer komt er een nieuwe vlog??
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee maar wel een Bsymmetrische neus.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]Wat is dat voor paint
Blondje+ ?
Al wel vakerquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker hoor. Was je 1e of heb je al vaker je pielemuis in een gleufdier gestoken?
Condoomsquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Catkiller het volgende:
Braddie is zo'n veel te enthousiast iemand die na 1 keer seks een grootverpakking condooms koopt.
Sowieso, ik ben (hoewel het natuurlijk niet veel is) 3 kilo kwijt sinds begin deze maandquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar ga je aan werken toch. Rustig opbouwen, komt goed.
JEZUS CHRISTUS MAN, nog lopen stofzuigen na die stofwalm die er eerst uitkwam?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Al wel vakerAlleen was de laatste keer (Voor gisteren dan
) Bijna 6 jaar geleden dus
Waarom kruip je er zo snel op? Beetje romantiek braddiequote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wajo zeker eerst wat wd40 moeten gebruiken tegen het piepen en kraken of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso, ik ben (hoewel het natuurlijk niet veel is) 3 kilo kwijt sinds begin deze maandIt's something.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
JEZUS CHRISTUS MAN, nog lopen stofzuigen na die stofwalm die er eerst uitkwam?
Ja manquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wajo zeker eerst wat wd40 moeten gebruiken tegen het piepen en kraken of niet?
Suiker schrappen, veel water drinken, meer wandelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen door suiker te schrappen?
We hadden beide zoiets van, als het goed voelt dan voelt het goed. En van het een kwam het anderquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom kruip je er zo snel op? Beetje romantiek braddie
Hoop het ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat? Heb je d'r geneukt brad? Lekker, Ghoop voor je dat het wat wordt.
Hoezo dweilen, moest ze overgeven toen ze zich uiteindelijk besefte waar ze mee bezig was?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Ja manEcht liters WD40 gebruikt, en achteraf heb ik wel ff moeten dweilen
Komt snel jonge.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Montelly het volgende:
Braddie waar blijft nieuwe deel maatje
Of een handkus gegevenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je haar ook gebaft? #durftevragen#Ash
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo dweilen, moest ze overgeven toen ze zich uiteindelijk besefte waar ze mee bezig was?
Geen haast toch, rustig aan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoop het ookMaar ik ga niet te voorbarig conclusies trekken.
Is't beste toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen haast toch, rustig aan.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]Nee, maar ze ontplofte toen ik er bovenop kroop
Blijft een goede jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik wel beter tho
mafkees, met jouw gewicht ga je toch niet bovenop.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
Huh, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
De stermol miste trouwens, dus die heb ik er ff bijgedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik wel beter tho
Zoals ik het zeg, het was "DOEF!!" En toen vloog ze zo door de kamer heen, allemaal stront, kots, pis, pus en darmen door het huis heen. Toen ben ik maar gaan dweilen.quote:
Zou dat hard uitbuiten al kon het wel, nee ga jij maar bovenop ik wil je geen pijn doen bla bla.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mafkees, met jouw gewicht ga je toch niet bovenop.
Was jij z'n date?quote:
Oh sjonge, het was gewoon zelfspotquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg, het was "DOEF!!" En toen vloog ze zo door de kamer heen, allemaal stront, kots, pis, pus en darmen door het huis heen. Toen ben ik maar gaan dweilen.
braddie sociaal capabeler dan menig fokker, zie zijn vlogs. hij leert alleen wat trager dan anderen.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De stermol miste trouwens, dus die heb ik er ff bijgedaan.
[ afbeelding ]
Ja, zeker. Hoorde die ode van Hazes over JC nog op de radio toen ik naar huis reed. Toen wel even nagedacht over wat hij betekent heeft voet het mondiale voetbal en de maatschappij. Wat een vent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker pik, alleen jammer van JC.
Iemand pijn doen tijdens sex tijdens standje missionairisquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou dat hard uitbuiten al kon het wel, nee ga jij maar bovenop ik wil je geen pijn doen bla bla.
Ik ga nog dikker worden
ja toch, lekker plat op bed liggen en armen in de nek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou dat hard uitbuiten al kon het wel, nee ga jij maar bovenop ik wil je geen pijn doen bla bla.
Ik ga nog dikker worden
Ja, dacht je dat ik serieus was?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh sjonge, het was gewoon zelfspot.
Sociaal capabel wil ik mezelf niet noemen, maar voor de camera staan durf ik welquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
braddie sociaal capabeler dan menig fokker, zie zijn vlogs. hij leert alleen wat trager dan anderen.
Jonge als je je gewicht op haar legt gaat ze toch dood dan, dat bedoel ik. Ga nou niet stoer doen omdat je weer een keer seks hebt gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Iemand pijn doen tijdens sex tijdens standje missionairisDan heb je ook de coördinatie van een afgekloven bot of niet?
(Reversed) cowgirl beste standje wel hoor anders.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja toch, lekker plat op bed liggen en armen in de nek.
Haha, nee manquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht dat je bedoelde dat ze had gesquirt.
Beetje tieten bewonderenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja toch, lekker plat op bed liggen en armen in de nek.
Ja, is een hele versie van, een hele lingoquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAAAHAHAHAHAHAHAHA HARDOP!
Ook een creatie van jou?
Pics van je sma?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haha, nee manWas't maar zo`n feest
mad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jonge als je je gewicht op haar legt gaat ze toch dood dan, dat bedoel ik. Ga nou niet stoer doen omdat je weer een keer seks hebt gehad.
nee hoor, je doet het leukquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sociaal capabel wil ik mezelf niet noemen, maar voor de camera staan durf ik wel
Die braddiekaartquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, is een hele versie van, een hele lingo
zat buik in de weg of niet? wel connectie kunnen maken of kwam je klaar door je eigen buik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haha, nee manWas't maar zo`n feest
dude...quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zat buik in de weg of niet? wel connectie kunnen maken of kwam je klaar door je eigen buik.
Klaarkomen door m`n eigen buikquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zat buik in de weg of niet? wel connectie kunnen maken of kwam je klaar door je eigen buik.
Ik zeg meer Vocaroo's ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik doe vooral m`n best, ik kan soms bést ongemakkelijk zijn/overkomen namelijk.
wrijving.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klaarkomen door m`n eigen buikDan ben ik wel heel sick minded.
Zijn onderste buikrol bewerkt haar clit tijdens de penetraties, die helpt juist.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij daar mee kwam, of was dat Rectum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
Het gebeurde wel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er geweestquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hahaha, daar wil ik écht een keer heen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
Het gebeurde wel datWat.. Dat hoort te kunnen? Hygiëne en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ja klopt, maar het was wel pijnlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat.. Dat hoort te kunnen? Hygiëne en zo.
Daar had ik last van... dat was ff pijnlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
braddie heeft last van Spaanse kraag
heb je wel netjes met rubber gedaan? of dacht je, sociale fobie, die is zo schoon als mn schuurtjequote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het was wel pijnlijk
Hoezo dat doe je toch ook onder de douche of laat je het gewoon broeien?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het was wel pijnlijk
'Als ik een SOA zou hebben was ik wel komen te overlijden in die 6 droge jaren'quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je wel netjes met rubber gedaan? of dacht je, sociale fobie, die is zo schoon als mn schuurtje
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je wel netjes met rubber gedaan? of dacht je, sociale fobie, die is zo schoon als mn schuurtje
respect, bezwangeren zodat ze niet meer weg kan rennenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]Condooms
![]()
![]()
(Nee dus, geen rubbertje)
Tuurlijk maak ik het wel schoon, maar ik had last van een vernauwde voorhuid (Spaanse kraag)quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo dat doe je toch ook onder de douche of laat je het gewoon broeien?
Precies, dan moet ze wel bij mij blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
respect, bezwangeren zodat ze niet meer weg kan rennen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar als het tijdens de seks pijn deed dan doet het normaal toch ook altijd pijn maar dan is het of de handel er af of je rekt het en het werkt soepel. Of zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk maak ik het wel schoon, maar ik had last van een vernauwde voorhuid (Spaanse kraag)
Ben jij besneden?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als het tijdens de seks pijn deed dan doet het normaal toch ook altijd pijn maar dan is het of de handel er af of je rekt het en het werkt soepel. Of zo.
Nee, jij wel?quote:
Pijn is een groot woord, het was meer een wat zeurderig gevoel. Uiteindelijk ging't ook wel overquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als het tijdens de seks pijn deed dan doet het normaal toch ook altijd pijn maar dan is het of de handel er af of je rekt het en het werkt soepel. Of zo.
Nee ook niet.quote:
Doe maar xoquote:
does liefquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel een pondje hier of daar af kunnen toch
Weet niet hoe groot jij denkt dat m'n pik isquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel een pondje hier of daar af kunnen toch
jizzinpants.gifquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot jij denkt dat m'n pik is
Werd ingezet toen jij hier kwamquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:28 schreef Ashqelon het volgende:
teloorgang van de sc, etto had gelijk.
zal dat niet ontkennen maar dat hing ook samen met de opgeheven bans etc.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werd ingezet toen jij hier kwam
Jij stelt constant achterlijke vragen, je hebt geen recht van spreken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:28 schreef Ashqelon het volgende:
teloorgang van de sc, etto had gelijk.
Ok zal zo doen als ik thuis ben, gister de heg nog bijgewerkt hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |