Mooi. Hij komt ook uit Limburg, ik weet niet of dat ook een minpunt is voor je. Voor mij wel namelijk.quote:
Guus kwam toch ook uit Limburg?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooi. Hij komt ook uit Limburg, ik weet niet of dat ook een minpunt is voor je. Voor mij wel namelijk.
Ja maar volgens mij komt hij steeds vaker buiten Limburg want hij deed een tijdje terug ineens stukken leuker.quote:
Ok Nielsquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik maak eigenlijk zelden fouten, want ik heb moeite me te vergissen.
Helaas gold dat niet voor je ouders bij jouw conceptiequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
WRM NEGEER JE MANquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
Ik merk er vrij weinig van anders.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij komt hij steeds vaker buiten Limburg want hij deed een tijdje terug ineens stukken leuker.
Derksen??quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets minder enthousiast graag nu johan is gestorven
Erg zegquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee petersen...mijn buurman. rip
Nee, is vies.quote:
Zo kijk die dima los gaan danquote:
Mijne nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al mijn lieve vriendjes zijn er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |