Frank Castle gaat je overhoop schieten, gekquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Een ander plaatje zal wel weer eens en frisse wind zijn tho.
Ik zal wel weer Skye-reeks maken jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thnx frass
Wrm is de oude OP er eigenlijk niet meer?
Alleen Tong mag iets zeggen over de dood van Cruijff want hij had een hondje dat Cruijffie heet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten laat maar. Hadden die Topicstarters ook een hondje dat Cruijffie heette ?
Ben er kapot van.
Azijnpissers doen me niks. Zijn zielig.
Frank Castle is mijn vriend. Ik heb zijn shirt dus kraam geen onzin uit, tjappo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frank Castle gaat je overhoop schieten, gek
Gewoon terecht idd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alleen Tong mag iets zeggen over de dood van Cruijff want hij had een hondje dat Cruijffie heet.
Dan bel ik Nobuquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frank Castle is mijn vriend. Ik heb zijn shirt dus kraam geen onzin uit, tjappo.
Kom maar met suggestiesquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Een ander plaatje zal wel weer eens en frisse wind zijn tho.
Nobu? is dat die site met aliennieuws?quote:
Een selfie van jou?quote:
Jij hebt Daredevil S02 niet gekekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nobu? is dat die site met aliennieuws?
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt Daredevil S02 niet gekeken
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.
Lijkt beetje op die serie die ik als kindje wel eens keek, powerrangers. Cool.quote:
quote:
sowieso superhelden, grow upquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.
bri wat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
Oke, kip briwat, turkse loempiatjes met witte kaas en spinazie, kofte en zoete aardappel kroketjes.
Haten op Shield en Jessica Jonesquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowieso superhelden, grow up
Hey crip ik ben al onderweg hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
Oke, kip briwat, turkse loempiatjes met witte kaas en spinazie, kofte en zoete aardappel kroketjes.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Drie terroristische aanslagen binnen een jaar overleven: het lijkt ongelooflijk, maar het overkwam de Britse Samantha Richardson (45). Ze was tot drie keer toe ergens anders.
Samantha’s onvoorstelbare verhaal begint in juni vorig jaar, toen terroristen het vuur openden op vakantiegangers in het Tunesische Sousse. Samantha: “Ik was toen thuis in Birmingham.” Het bleef niet bij die ene keer dat ze de dans ontsprong.
Ook toen terroristen in november het uitgaanspubliek in Parijs beschoten, had Samantha een engeltje op haar schouder. “Ik zat thuis tv te kijken. Ik weet nog hoe erg ik het vond.”Maar zelfs toen was haar geluk niet op.
Een metro werd dinsdag bij het Brusselse station Maelbeek door een bom getroffen, maar Samantha was niet ingestapt. “Ik deed boodschappen, in Birmingham.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |