Buiten laat maar. Hadden die Topicstarters ook een hondje dat Cruijffie heette ?quote:
Flikker een rotstraal op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:08 schreef Rekkie het volgende:
Gelukkig is Peter van Vossen nog daar om de leegte op te vullen
Ahhhhh ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten laat maar. Hadden die Topicstarters ook een hondje dat Cruijffie heette ?
Ben er kapot van.
Azijnpissers doen me niks. Zijn zielig.
laat je niet opjutten. Ik luister Radio, mooie herinneringen. Cruijffie, snotneus die binnen no time uitgroeide baar held zonderquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker een rotstraal op.
Ik ben kapot.
Ga in bed liggen.
Laat ze maar tong, zijn andere dingen om je druk over te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten laat maar. Hadden die Topicstarters ook een hondje dat Cruijffie heette ?
Ben er kapot van.
kutfoon, held zonder weerga moest dat zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
laat je niet opjutten. Ik luister Radio, mooie herinneringen. Cruijffie, snotneus die binnen no time uitgroeide baar held zonder
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
laat je niet opjutten. Ik luister Radio, mooie herinneringen. Cruijffie, snotneus die binnen no time uitgroeide baar held zonder
Het bizarre was: hij was al heel lang gestopt met roken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:08 schreef vaarsuvius het volgende:
elk nadeel heb een voordeel.
misschien gaan mensen nu nog minder (/ niet beginnen met) roken.....
Achja, in deze tijd heeft iedereen opeens een hondje die cruijffie heet of was iedereen opeens fan van cruijf. Hou toch opquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er kapot van.
Dat is altijd bij het overlijden van een held, iedereen was zijn vriend.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:28 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Achja, in deze tijd heeft iedereen opeens een hondje die cruijffie heet of was iedereen opeens fan van cruijf. Hou toch op
Dan gaan ze lollies ete. Mè veul te veul suikers.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het bizarre was: hij was al heel lang gestopt met roken.
De Koning te rijk. Had 5 keer wereldkampioen moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:52 schreef Azpilicueta het volgende:
De koning die ons een dubbel heeft opgeleverd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |