Frank Castle gaat je overhoop schieten, gekquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Een ander plaatje zal wel weer eens en frisse wind zijn tho.
Ik zal wel weer Skye-reeks maken jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thnx frass
Wrm is de oude OP er eigenlijk niet meer?
Alleen Tong mag iets zeggen over de dood van Cruijff want hij had een hondje dat Cruijffie heet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten laat maar. Hadden die Topicstarters ook een hondje dat Cruijffie heette ?
Ben er kapot van.
Azijnpissers doen me niks. Zijn zielig.
Frank Castle is mijn vriend. Ik heb zijn shirt dus kraam geen onzin uit, tjappo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frank Castle gaat je overhoop schieten, gek
Gewoon terecht idd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alleen Tong mag iets zeggen over de dood van Cruijff want hij had een hondje dat Cruijffie heet.
Dan bel ik Nobuquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frank Castle is mijn vriend. Ik heb zijn shirt dus kraam geen onzin uit, tjappo.
Kom maar met suggestiesquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Een ander plaatje zal wel weer eens en frisse wind zijn tho.
Nobu? is dat die site met aliennieuws?quote:
Een selfie van jou?quote:
Jij hebt Daredevil S02 niet gekekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nobu? is dat die site met aliennieuws?
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt Daredevil S02 niet gekeken
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.
Lijkt beetje op die serie die ik als kindje wel eens keek, powerrangers. Cool.quote:
quote:
sowieso superhelden, grow upquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
S01 ook niet. Vind Daredevil beetje de gaypussy van de superhelden zeg maar... samen met superman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |