bri wat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
Oke, kip briwat, turkse loempiatjes met witte kaas en spinazie, kofte en zoete aardappel kroketjes.
Haten op Shield en Jessica Jonesquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowieso superhelden, grow up
Hey crip ik ben al onderweg hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
Oke, kip briwat, turkse loempiatjes met witte kaas en spinazie, kofte en zoete aardappel kroketjes.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Drie terroristische aanslagen binnen een jaar overleven: het lijkt ongelooflijk, maar het overkwam de Britse Samantha Richardson (45). Ze was tot drie keer toe ergens anders.
Samantha’s onvoorstelbare verhaal begint in juni vorig jaar, toen terroristen het vuur openden op vakantiegangers in het Tunesische Sousse. Samantha: “Ik was toen thuis in Birmingham.” Het bleef niet bij die ene keer dat ze de dans ontsprong.
Ook toen terroristen in november het uitgaanspubliek in Parijs beschoten, had Samantha een engeltje op haar schouder. “Ik zat thuis tv te kijken. Ik weet nog hoe erg ik het vond.”Maar zelfs toen was haar geluk niet op.
Een metro werd dinsdag bij het Brusselse station Maelbeek door een bom getroffen, maar Samantha was niet ingestapt. “Ik deed boodschappen, in Birmingham.”
http://www.thesun.co.uk/s(...)acks-in-10-days.htmlquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Drie terroristische aanslagen binnen een jaar overleven: het lijkt ongelooflijk, maar het overkwam de Britse Samantha Richardson (45). Ze was tot drie keer toe ergens anders.
Samantha’s onvoorstelbare verhaal begint in juni vorig jaar, toen terroristen het vuur openden op vakantiegangers in het Tunesische Sousse. Samantha: “Ik was toen thuis in Birmingham.” Het bleef niet bij die ene keer dat ze de dans ontsprong.
Ook toen terroristen in november het uitgaanspubliek in Parijs beschoten, had Samantha een engeltje op haar schouder. “Ik zat thuis tv te kijken. Ik weet nog hoe erg ik het vond.”Maar zelfs toen was haar geluk niet op.
Een metro werd dinsdag bij het Brusselse station Maelbeek door een bom getroffen, maar Samantha was niet ingestapt. “Ik deed boodschappen, in Birmingham.”
ga ik voorbereiden voor morgen, moet je wel naarquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey crip ik ben al onderweg hoor
quote:Tsutomu Yamaguchi (Nagasaki, 16 maart 1916 - Nagasaki, 4 januari 2010) was een Japanner die als een van weinigen de beide Amerikaanse atoombomaanvallen op Japan tijdens de Tweede Wereldoorlog heeft overleefd. Yamaguchi werd in 1957 erkend als hibakusha ("slachtoffers van een explosie") van de atoombom die op 9 augustus 1945 boven Nagasaki werd afgeworpen, maar in 2009 werd door de Japanse regering officieel vastgesteld, dat hij drie dagen voor de aanval op Nagasaki in Hiroshima aanwezig was toen ook die stad door een atoombomaanval werd getroffen. Yamaguchi was daarmee de enige die officieel is erkend als slachtoffer van beide atoombomexplosies.
He dat is interessant. Inhoud tussen code-tags die worden verwijderd/veranderd hebben impact op quotes ervan lijkt het.quote:
Wow wist niet dat Coca Cola naar echte Coca Cola smaakt.quote:
gelukkig maar toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow wist niet dat Coca Cola naar echte Coca Cola smaakt.
Dit proeft echt naar cola.. de echte cola van coca cola originalquote:
Kan hier hele avond naar kijken. Het grijpt mequote:
cola orjinolquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:45 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dit proeft echt naar cola.. de echte cola van coca cola original
Gast![]()
![]()
Wtf denk je dat je zit te drinken
![]()
![]()
![]()
VKquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Dus er is besloten dat de OP niet houdbaar is?
Ben ontsnapt aan de popoquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
VKmooi dat er een kwaliteitsuser is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |