Dat heb je goed ingeschat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uhm. Gewoon kort. Niet te kort. Al helemaal niet opgeschoren of een knotje oid. Maar dat zal jij niet doen denk ik.
Monarchiequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:33 schreef Remqo het volgende:
Ash, welke koning/keizer zou jij dienen?
Ragnar de Vikingkoning, Ecbert King of Wessex en Mercia, of Charles Emperor of Frankia
GoT referentie?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:33 schreef Remqo het volgende:
Ash, welke koning/keizer zou jij dienen?
Ragnar de Vikingkoning, Ecbert King of Wessex en Mercia, of Charles Emperor of Frankia
Nee, Vikings.quote:
Het bestaat nog steedsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 23:35:38 ]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]Oke dat kan ik wel hebben, ik heb ook zo'n baardje. Alleen die bakkebaarden vind ik niet zo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel het kapsel, niet de baartquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke dat kan ik wel hebben, ik heb ook zo'n baardje. Alleen die bakkebaarden vind ik niet zo mooi.
Het heeft zo z'n pro's en consquote:
Net alsof ons koningshuis een zakenpartner isquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft zo z'n pro's en cons
In de zakenwereld levert zo'n koningshuis nog eens wat op en betrouwbare partner dan een staatshoofd die om de 4 jaar gewisseld wordt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net alsof ons koningshuis een zakenpartner is
Willempie kan vaak een goed woordje doen onder het genot van een pilsjequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net alsof ons koningshuis een zakenpartner is
Noem eens een zakendeal die Willem Alexander heeft gesloten dan?quote:
Die insider info heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Willempie kan vaak een goed woordje doen onder het genot van een pilsje
Ik ook want ik heb nee gestemd bij het referendum.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koning Pils is matties met Vladimir
De koning opent gewoon veel deuren voor Nederlandse bedrijven, dat bedoelt Remqo ook. En dat weet je donders goed alleen moet je even lopen mierenneukenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem eens een zakendeal die Willem Alexander heeft gesloten dan?
Natuurlijk gaan er wel zakenmensen mee bij een staatsbezoek, maar WA tekent geen deals.
Ze hebben toch aardig wat te zeggen gehad, de Franse kustprovincie heet niet voor niets Normandiëquote:
Hij zei toch totaal wat anders. En Obama opent ook heel wat deuren hoor, of Hollande.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De koning opent gewoon veel deuren voor Nederlandse bedrijven, dat bedoelt Remqo ook. En dat weet je donders goed alleen moet je even lopen mierenneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |