Het was wel bekend dat WimLex een pilsje deed met Putin in Sotchi tijdens de winterspelenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die insider info heb ik dan weer niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb nee gestemd bij het referendum.
puur geweld, ottoanen waren barbaren groot gebied vanwege geweld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze hebben toch aardig wat te zeggen gehad, de Franse kustprovincie heet niet voor niets Normandië
Ehm hij zegt gewoon wat ik zeg...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zei toch totaal wat anders. En Obama opent ook heel wat deuren hoor, of Hollande.
I'm impressed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb Poetin geholpen zijn kleurplaat af te maken.
Je had ook vikingen die de wolga afgingen en die aan het hof stonden aan de byzantijnse keizers,quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
puur geweld, ottoanen waren barbaren groot gebied vanwege geweld.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ehm hij zegt gewoon wat ik zeg...
Dat vind ik wat anders, ik zie ook wel in dat een koning misschien net even lekkerder binnenkomt dan president henk jansen, maar zo heel veel maakt het nu ook weer niet uit, het is niet de koning die deals sluit, hij zit er alleen maar voor de biertjes en de galas.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft zo z'n pro's en cons
In de zakenwereld levert zo'n koningshuis nog eens wat op en betrouwbare partner dan een staatshoofd die om de 4 jaar gewisseld wordt.
uitzondering, overigens zuid europ>noor europ.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je had ook vikingen die de wolga afgingen en die aan het hof stonden aan de byzantijnse keizers,
die wolga-vinkingen zijn stamvaders van huidige russen
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
uitzondering, overigens zuid europ>noor europ.
Dit weer...quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens, binnenkort maar ff lezen dan.
Als de koning wil zuipen, kan hij ook naar Toppers in Concert gaan, of desnoods de lokale kroeg binnenlopenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik wat anders, ik zie ook wel in dat een koning misschien net even lekkerder binnenkomt dan president henk jansen, maar zo heel veel maakt het nu ook weer niet uit, het is niet de koning die deals sluit, hij zit er alleen maar voor de biertjes en de galas.
Danelawquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
door te zuipen dus inderdaad. Een paar foto's, een paar babbeltjes en dat is het, maar hij heeft echt de expertise niet om serieuze zakendeals te gaan sluiten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de koning wil zuipen, kan hij ook naar Toppers in Concert gaan, of desnoods de lokale kroeg binnenlopen
Hij heeft verder amper politieke invloed, maar zakelijk kan hij een hoop uitvoeren, WimLex is min of meer een reclamebord
Waarom denk je dat hij Maxima heeft?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
door te zuipen dus inderdaad. Een paar foto's, een paar babbeltjes en dat is het, maar hij heeft echt de expertise niet om serieuze zakendeals te gaan sluiten.
Obama wou stiekem in haar billetjes knijpenquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze inhoudelijk betrokken zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |