ETTTOOOOOOquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloooooooooof dat ik hier al eens eeeeeeeeeerder ben geweeeeeeeeeest...
Ik zag dat je laatst ellendige leugens over mij heb zitten verkondigen toen ik er niet was.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fernando Martinezquote:
WAT VOOR HERRIE IS DAT!quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die is al een tijdje spoorloosquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
laten we het gezellie houden.. waar is dp?
Dit zou ik toch wel graag eens uitgevoerd willen zien.quote:Op zondag 10 april 2016 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Elke post van Jimmy doet me verlangen om mijn hoofd tegen de stoeprand kapot te rossen.
vooral rustigquote:
amstelveen burgemeester eveneens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Obama wou stiekem in haar billetjes knijpen
goed dat je er bent wil echte discussie. grote hellenistische filosofen waren het er over eens dat democratie niet goed is waarom denken rutte het beter te weten.quote:
Voor de verandering stel ik eens vragen over een serie, wat niet BB of BCS is.quote:
Hobbes dusquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
goed dat je er bent wil echte discussie. grote hellenistische filosofen waren het er over eens dat democratie niet goed is waarom denken rutte het beter te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |