Ik wil ook een WiFi-versterker want WiFi doet boven slecht, kom je het even fixen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of drie in huis hangen... dus ja dan leer je ze wel kennen
ik ook hihih, gelukkig heb ik wch uitleg via dmquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Etsu het volgende:
Interne router, MAC-adres, echt, wtf.
Ik voel me echt dom.
Wat kost dat nou?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ook hihih, gelukkig heb ik wch uitleg via dm
Ik heet geen Jimmy :s ga niet overal aankondigen dat ik slim benquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het tenminste van mezelf, kan ik niet van jou zeggen
Eergisterennacht hierzo. Man man man. Amerikaanse literatuur blahblah.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heet geen Jimmy :s ga niet overal aankondigen dat ik slim ben
gisternacht ook weer hoor. Ben er weer klaar meequote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eergisterennacht hierzo. Man man man. Amerikaanse literatuur blahblah.
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gisternacht ook weer hoor. Ben er weer klaar mee
Dat op een internetforum moeten lopen verkondigenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heet geen Jimmy :s ga niet overal aankondigen dat ik slim ben
Eindelijk iets interessants.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Al die zaaddodende onderwerpen waar het hier dan om gaat
Halloquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat op een internetforum moeten lopen verkondigen
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je alleen mij aanspreekt.
Hey TARDIS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |