Vuile raciest!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
Toen ik eind jaren 90 nog op voetbal zat was het al nooit gezellig als je bij een allochtonenclub op bezoek kwam. Ipv na de wedstrijd iets eten of drinken in de kantine kon je beter zo snel mogelijk wegwezen (als je uit speelde).
Hear, hear. Heb zelfs een keer bij een uitwedstrijd gehad dat er iemand met een mes onze spelers stond te bedreigen. Om nog maar te zwijgen over de constante intimidatie van de scheids. De enige Marokkaanse speler in ons team kwam 50% van de tijd niet trainen en was dan verontwaardigd dat hij niet in de basis stond.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
Toen ik eind jaren 90 nog op voetbal zat was het al nooit gezellig als je bij een allochtonenclub op bezoek kwam. Ipv na de wedstrijd iets eten of drinken in de kantine kon je beter zo snel mogelijk wegwezen (als je uit speelde).
Probleem is dat de man voor een deel wel degelijk gelijk heeft.quote:
Nee, hij zegt waar het op staat en waar een hele grote kern van waarheid inzit.quote:
Vergeet het spugen en natrappen niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Kan hij zijn bewering ook onderbouwen met voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Lol, wat.quote:Die willen niet met negen Marokkaanse jongens werken die niet in hun blote kont durven te douchen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Drie weken geleden was het daar nog feest:quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:28 schreef Wespensteek het volgende:
In Marokko bestaan ook geen voetbalclubs meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Oh dan zijn er wel voetbalclubs, vreemd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Drie weken geleden was het daar nog feest:
http://www.bladna.nl/dode(...)n-marokko,14202.html
Het is wel vaak zo dat Marokkanen relatief gezien niet echt veel vrijwilligerswerk doen binnen de vereniging, om maar eens iets te noemen. Alhoewel dat ook steeds meer een probleem wordt in algemene zin, tekort aan vrijwilligers.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het probleem dan precies? Lijkt me niet dat dit alleen met het douchen te maken heeft, toch?
De ouders niet? Tja, hoe zal ik het zeggen het vrijwilligerswerk op de club waar ik vroeger zat werd ook gedaan door slechts een handjevol mensen. Mijn vader bijv. was voorzitter jeugd, trainer jeugd, presentator en organisator spelregelavonden, ging naar wedstrijden, grens rechteren, sportraad van de gemeente. En dat kwam meer, omdat er weinig andere vrijwilligers waren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is wel vaak zo dat Marokkanen relatief gezien niet echt veel vrijwilligerswerk doen binnen de vereniging, om maar eens iets te noemen. Alhoewel dat ook steeds meer een probleem wordt in algemene zin, tekort aan vrijwilligers.
want tattas zijn meestal verlegen en macro's meestal passievolquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:30 schreef Baconbus het volgende:
De stelling is nogal bout.
Maar valt wel wat voor te zeggen. Net zoals ik niet 9 passievolle mocro's in een team zou zetten zou ik ook niet 9 verlegen tatta's in een team zetten.
Een goede mix is het beste, daarom lekker roeren.
opgefokte kutsfeer natuurlijk... naast financieel mismanagement...quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het probleem dan precies? Lijkt me niet dat dit alleen met het douchen te maken heeft, toch?
Ik zou gaan hockeyen als ik nu nog jong was.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
opgefokte kutsfeer natuurlijk... naast financieel mismanagement...
daarom speel ik ook rugby... ik gok zo'n 96% blank...
Het probleem, zoals zoveel andere Marokkanenproblemen, is altijd weer te herleiden op de non-existente opvoeding van huisuit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
Om iets te benoemen wat een feit is? Ik zou willen dat er eens wat meer mensen beestjes bij hun naam gingen noemen.quote:
Hoezo een feit?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om iets te benoemen wat een feit is? Ik zou willen dat er eens wat meer mensen beestjes bij hun naam gingen noemen.
Ja klopt. Bij veel sportclubs zie je echt jarenlang dezelfde mensen rondlopen, vaak in dubbelfuncties. Dat wordt echt nog een probleem als al die pensionado's het straks echt niet meer kunnen, wie wil er dan nog in een bestuur zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De ouders niet? Tja, hoe zal ik het zeggen het vrijwilligerswerk op de club waar ik vroeger zat werd ook gedaan door slechts een handjevol mensen. Mijn vader bijv. was voorzitter jeugd, trainer jeugd, presentator en organisator spelregelavonden, ging naar wedstrijden, grens rechteren, sportraad van de gemeente. En dat kwam meer, omdat er weinig andere vrijwilligers waren.
Wel schandalig dat ze gebruik maken van hun rechten als ze denken dat dat nodig is! Allemaal het land uit!quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:38 schreef harrievankempen het volgende:
[ afbeelding ]
En er wordt gelijk weer gedreigd met aangiftes door het Marokkanenkamp
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, hij zegt waar het op staat en waar een hele grote kern van waarheid inzit.
Ik weet niet waarom, maar Helmond is inderdaad zo'n bastion van white-trash inteelt-Tokkievolk. Daar heb je er een handvol van in Nederland, zoals daar ook zijn: Oss, Urk, Volendam.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik weet niet of het door het Marokkanengehalte komt, maar clubs uit Helmond gingen wij vroeger ook liever niet voetballen. Altijd gedoe.
Valt wel mee. Kleinere clubs hebben vaak wel een actief ledenbestand. Het zijn vooral de grotere clubs die gebruikt worden als goedkope weekendcrèche.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij veel sportclubs zie je echt jarenlang dezelfde mensen rondlopen, vaak in dubbelfuncties. Dat wordt echt nog een probleem als al die pensionado's het straks echt niet meer kunnen, wie wil er dan nog in een bestuur zitten?
Voetbal club Nieuw Sloten uit Amsterdam is wel een van de mooiste voorbeelden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Helmond is 50% Marokkaan, 50% tokkie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar Helmond is inderdaad zo'n bastion van white-trash inteelt-Tokkievolk. Daar heb je er een handvol van in Nederland, zoals daar ook zijn: Oss, Urk, Volendam.
Ja, als zo iemand wegvalt, laten ze een gat open. Wat gebeurde bij die club toen mijn vader moest verhuizen voor zijn beroep.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij veel sportclubs zie je echt jarenlang dezelfde mensen rondlopen, vaak in dubbelfuncties. Dat wordt echt nog een probleem als al die pensionado's het straks echt niet meer kunnen, wie wil er dan nog in een bestuur zitten?
Als je een beetje bekend bent met amateurvoetbal weet je dit wel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:42 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd weinig liefde voor Derksen. Maar het is belangrijk dat hij kan zeggen wat hij wil. Iedere poging om hem de mond te snoeren, is een aanval op precies die waarden die het grootste gedeelte Hollanders als essentieel ziet voor onze samenleving.
Of hij gelijk heeft is een tweede. Ook ik zou graag harde data willen zien, getuigenissen van trainers, etc.
En for fuck sake!!! Trek in godsnaam je onderbroek uit en ga douchen met de mannen waarmee je een team vormt. Die godverlaten schaamte voor het lijf die religie met zich meebrengt! Wat erger ik me daaraan.
vrijwilligerswerk doen op een sportclub is echt het kutste wat er is...quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel actief, maar het is in mijn ervaring vaak een select groepje wat dan ook meteen alles moet doen. Anyway zal per club verschillen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Valt wel mee. Kleinere clubs hebben vaak wel een actief ledenbestand. Het zijn vooral de grotere clubs die gebruikt worden als goedkope weekendcrèche.
Meteen een ad hominem afvuren draagt niet bij aan een constructieve discussie, of denk je van wel?quote:
De explosieve mix dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Helmond is 50% Marokkaan, 50% tokkie.
Generaliseren is het toverwoord.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:37 schreef Seam het volgende:
[..]
want tattas zijn meestal verlegen en macro's meestal passievol?
Hek om heen, wat wapens over de schutting heen gooien en twee weken later kijken hoe het voor staat.quote:
Dat eerste was een voorbeeld van cultuurverschillenquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Het enige wat ik hem hoor aangeven als voorbeeld is dat ze niet naakt willen douchen.En dat Memphis een lastpak is. Maar dat is geen Marokkaan.
Als iemand zich misdraagt zijn er consequenties aan verbonden. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meteen een ad hominem afvuren draagt niet bij aan een constructieve discussie, of denk je van wel?
Nou nou heftig hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat eerste was een voorbeeld van cultuurverschillen
Blijkbaar is er ook een leger om het te verdedigen als een groep mensen zich stelselmatig misdraagt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als iemand zich misdraagt zijn er consequenties aan verbonden. Dus wat is het probleem?
Bij Marokkaanse jongeren die de overhand krijgen in amateurclubs gaat het naar de donder. Maar precies waarom is onduidelijk uit zijn woorden. Maar wrs kutsfeer, kutgedrag, weinig discipline, begrijp ik tussen de regels door?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Het enige wat ik hem hoor aangeven als voorbeeld is dat ze niet naakt willen douchen.En dat Memphis een lastpak is. Maar dat is geen Marokkaan.
volgens mij zegt hij dat nergens.. Hij geeft aan dat als er een voetbalclub zit in een wijk waar veel Marokkanen wonen dat de meerderheid van de spelers Marokkaans is...quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij Marokkaanse jongeren die de overhand krijgen in amateurclubs gaat het naar de donder. Maar precies waarom is onduidelijk uit zijn woorden. Maar wrs kutsfeer, kutgedrag, weinig discipline, begrijp ik tussen de regels door?
Maar gaat het nu echt overal en altijd mis met Marokkanen dan?
Staatsrecht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ook een leger om het te verdedigen als een groep mensen zich stelselmatig misdraagt.
Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar wel heel vaak wel ja. Anders zou hij (en veel anderen in Nederland) het ook niet zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij Marokkaanse jongeren die de overhand krijgen in amateurclubs gaat het naar de donder. Maar precies waarom is onduidelijk uit zijn woorden. Maar wrs kutsfeer, kutgedrag, weinig discipline, begrijp ik tussen de regels door?
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
0, er spelen alleen maar Nederlanders in het Nederlands elftal. Maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel Marokkanen spelen of hebben gespeeld in het Nederlands Elftal?
450quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij zegt het niet duidelijk idd. Suggereert meer en je moet het tussen de regels lezen. Wrs durft-ie het niet te zeggen, omdat-ie ook nog een beetje politiek correct is?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
volgens mij zegt hij dat nergens.. Hij geeft aan dat als er een voetbalclub zit in een wijk waar veel Marokkanen wonen dat de meerderheid van de spelers Marokkaans is...
Eigenlijk zegt die dus niet zoveel.
Behalve aankomen zetten met Memphis maar dat is niet eens een Marokkaan.![]()
Ja als ze het goed doen zijn het ineens Nederlanders :pquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
0, er spelen alleen maar Nederlanders in het Nederlands elftal. Maar dat is logisch.
Duh, hoe maak je anders het onderscheidquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als ze het goed doen zijn het ineens Nederlanders :p
Hugo Bos (of hoe heet hij ook weer) kwam er het eerst mee, want nav zijn uitspraken houden ze dit praatje?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar wel heel vaak wel ja. Anders zou hij (en veel anderen in Nederland) het ook niet zeggen
Misschien wel ja. Of hij heeft geen echte argumenten. Niet naakt onder de douche willen staan is natuurlijk een non argument.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij zegt het niet duidelijk idd. Suggereert meer en je moet het tussen de regels lezen. Wrs durft-ie het niet te zeggen, omdat-ie ook nog een beetje politiek correct is?
Richard Nieuwenhuizen zou dat hebben kunnen doen. Maar ja, die is op het veld door Marokkanen doodgetrapt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Nee, je moet dan de Nederlandse nationaliteit hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als ze het goed doen zijn het ineens Nederlanders :p
Ik heb jarenlang gevoetbald en nou nooit eens meegemaakt dat ik bij een Marokkanenclub kwam en dacht: "Goh, deze keer was het nou echt leuk voetballen, gezellig en vriendelijk."quote:
Echt hè, dankzij Richard Nieuwenhuizen weten we dat alle Marokkanen niet deugen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Richard Nieuwenhuizen, zou dat hebben kunnen doen. Maar ja, die is op het veld door Marokkanen doodgetrapt.
Die hebben ze.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je moet dan de Nederlandse nationaliteit hebben.
Ja, dat laatste lijkt me ook een non-argument idd, dus dat zal het ook niet zijn, alhoewel het wrs wel voor discussie zorgt natuurlijk. Wrs dat trainers, moe van die discussies, die Marokkaanse jochies ook gewoon met onderbroek laten douchen, schat ik in.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Of hij heeft geen echte argumenten. Niet naakt onder de douche willen staan is natuurlijk een non argument.
Borst, en ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hugo Bos (of hoe heet hij ook weer) kwam er het eerst mee, want nav zijn uitspraken houden ze dit praatje?
Nou wat is het dan wel? Wat heeft hij gezegd wat nog ergens op slaat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me ook een non-argument idd, dus dat zal het ook niet zijn, alhoewel het wrs wel voor discussie zorgt natuurlijk. Wrs dat trainers, moe van die discussies, die Marokkaanse jochies ook gewoon met onderbroek laten douchen, schat ik in.
Ik heb ook jarenlang gevoetbald en vaak genoeg na de wedstrijden met beide teams in de kantine gezeten. Kan prima. Heb je ook weleens teringlijers in het amateurvoetbal, ja hoor. Zijn die weleens mocro, ja hoor. Maar dat zegt mij niet zoveel over 'de Marokkaan'.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gevoetbald en nou nooit eens meegemaakt dat ik bij een Marokkanenclub kwam en dacht: "Goh, deze keer was het nou echt leuk voetballen, gezellig en vriendelijk."
Dat hoeft niet want ze hebben hem al.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kun je toch verkrijgen, je kunt je toch laten naturaliseren?
Niet mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlang gevoetbald en vaak genoeg na de wedstrijden met beide teams in de kantine gezeten. Kan prima. Heb je ook weleens teringlijers in het amateurvoetbal, ja hoor. Zijn die weleens mocro, ja hoor. Maar dat zegt mij niet zoveel over 'de Marokkaan'.
Het is maar een incident uit een lange reeks met incidenten waaruit blijkt dat er wel degelijk een probleem is met Marokkanen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, dankzij Richard Nieuwenhuizen weten we dat alle Marokkanen niet deugen.
Ibrahim Affelay, 48 interlandsquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Precies wat ik zeg: direct een ad hominem afvuren. Niet nodig en weinig constructief.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als iemand zich misdraagt zijn er consequenties aan verbonden. Dus wat is het probleem?
Dit is het totaal aantal spelers ooit?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ibrahim Affelay, 48 interlands
Khalid Boulahrouz, 35 interlands
Adam Maher, 5 interlands
Dries Bousatta, 3 interlands
Niet erg veel inderdaad.
Plus Robin van Persie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ibrahim Affelay, 48 interlands
Khalid Boulahrouz, 35 interlands
Adam Maher, 5 interlands
Dries Bousatta, 3 interlands
Niet erg veel inderdaad.
Die gespreksleider had wel even duidelijk aan hem kunnen vragen wat eraan schort, mee eens. Nu moet je het uit context opmaken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou wat is het dan wel? Wat heeft hij gezegd wat nog ergens op slaat?
Nee.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is het totaal aantal spelers ooit?
Nou, onderzoek. Ze zeggen dat de Marokkanen weer de boventoon voeren, maar dat is in dat onderzoek zelf niet terug te vinden;quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is maar een incident uit een lange reeks met incidenten waaruit blijkt dat er wel degelijk een probleem is met Marokkanen.
Of wilde je onderzoek, nou zelfs dat is er:
http://politiekincorrectb(...)voetbalprobleem.html
Dus Marokkanen maken bijna net zoveel problemen als autochtonen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, onderzoek. Ze zeggen dat de Marokkanen weer de boventoon voeren, maar dat is in dat onderzoek zelf niet terug te vinden;
48 procent autochtoon, 46 procent Marokkaans, 31 procent Turks, 44 procent trainers en begeleiders en nog eens 40% problemen met het publiek.
Dan zijn het al Nederlanders, in dit geval van Marokkaanse afkomst.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want ze hebben hem al.
Dat was ook mijn punt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zijn het al Nederlanders, in dit geval van Marokkaanse afkomst.
Het is toch opmerkelijk dat in een land waar Marokkanen een minderheid zijn, dezelfde percentages heeft als het aantal autochtonen? Dat komt het procentueel gezien toch VEEL vaker voor bij Marokkanen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, onderzoek. Ze zeggen dat de Marokkanen weer de boventoon voeren, maar dat is in dat onderzoek zelf niet terug te vinden;
48 procent autochtoon, 46 procent Marokkaans, 31 procent Turks, 44 procent trainers en begeleiders en nog eens 40% problemen met het publiek.
Voor de helft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan moet die in het lijstje :p
Heb jij er ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Derksen heeft volkomen gelijk.
Hopelijk komt er nu eens een maatschappelijk debat over het Marokkanenprobleem in plaats van aangifte doen en wegkijken.
Dat als ze iets goeds doen zij worden gezien als Nederlander, zodra ze iets fout doen zijn het Marokkanen...quote:
Nee nee helemaal. Klaver blijkbaar ook deels Marokkaans wordt ook weg gezet als hele Marokkaan.quote:
Lees het nieuws, kijk opsporing gezocht en zie de 'negatieve lijstjes' waar deze bevolkingsgroep in is oververtegenwoordigd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee?
Kun je opsommen wat de problemen dan zijn?
Ongelofelijke onzin.quote:
Marokkanen hier wijzen ook heel graag naar de nationaliteit van succesvolle Marokkaanse-Nederlanders hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat als ze iets goeds doen zij worden gezien als Nederlander, zodra ze iets fout doen zijn het Marokkanen...
Mwoah, ik denk dat ze Klaver als helemaal NLs zien hoor. Die Marokkaanse vader is alleen bij wijze van spreke zaaddonor geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nee helemaal. Klaver blijkbaar ook deels Marokkaans wordt ook weg gezet als hele Marokkaan.
Ja, alleen gaat dit dus specifiek over het voetbalveld en in voetbalclubs.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lees het nieuws, kijk opsporing gezocht en zie de 'negatieve lijstjes' waar deze bevolkingsgroep in is oververtegenwoordigd.
Zijn wij ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Marokkanen hier wijzen ook heel graag naar de nationaliteit van succesvolle Marokkaanse-Nederlanders hoor.
Het is een ongelooflijk hypocriet volk.
Hier op Fok heb ik toch andere reacties gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat ze Klaver als helemaal NLs zien hoor. Die Marokkaanse vader is alleen bij wijze van spreke zaaddonor geweest.
Inderdaad niet. Zijn vrouw is Marokkaans hijzelf 0,0%quote:
Nog steeds zo, helaas. Je hebt altijd gedonder met die lui.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
Ja, nou ja, je moet niet alles voor regel aannemen wat mensen op FOK! zeggen, denk ik toch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier op Fok heb ik toch andere reacties gelezen.
Echt waar? Dat heb ik dan verkeerd gehoord/onthouden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Zijn vrouw is Marokkaans hijzelf 0,0%
Nee dan zou het allemaal wel erg treurig wordenquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je moet niet alles voor regel aannemen wat mensen op FOK! zeggen, denk ik toch.
Wat? Dat voetbal een sport voor agressieve paupers is?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om iets te benoemen wat een feit is? Ik zou willen dat er eens wat meer mensen beestjes bij hun naam gingen noemen.
Daarom.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dan zou het allemaal wel erg treurig worden
Die je dan door in teamverband te spelen, leert iets socialer in het leven te staan, als het goed is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat? Dat voetbal een sport voor agressieve paupers is?
Nee. Gewoon waarheid wat hij gezegd heeft. En gisteravond wist ik al toen ik het hoorde en zag dat dit soort zielige reacties zouden komen. Voorgedrukte aangifte's, slachtoffer gejank, 'diesjkriminazi!!'..quote:
Heb jij ook ervaren dat Marokkanen blijkbaar niet naakt douchen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon waarheid wat hij gezegd heeft. En gisteravond wist ik al toen ik het hoorde en zag dat dit soort zielige reacties zouden komen. Voorgedrukte aangifte's, slachtoffer gejank, 'diesjkriminazi!!'..
Als je al wat langer in de amateurvoetbalwereld rondloopt, weet je gewoon dat dit waar is. Als dan zo'n samenwerkingsverband-belangenclubje, gaat lopen stuiteren, weten zij gewoon niet wat er gaande is binnen hun gemeenschap, of ze kijken gewoon weg.
ipv dat die gemeenschap eens in de spiegel gaat kijken, maar nee. Same old story...
Ja, bijna net zo treurig als van het agressieprobleem binnen het voetbal een Marokkanenprobleem te maken. Over oogkleppen en ontkenningsdrang gesproken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ipv dat die gemeenschap eens in de spiegel gaat kijken, maar nee. Same old story...
Je bent zelf geen Marokkaan? Want je bent nu wel erg onwetend over mannelijke Marokkanen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij ook ervaren dat Marokkanen blijkbaar niet naakt douchen?
Boeit me niet. Het gaat mij om het gezeik op en naast het voetbalveld wat ze met zich meebrengen, tijdens het voetbal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij ook ervaren dat Marokkanen blijkbaar niet naakt douchen?
quote:Het Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders (SMN) heeft de uitspraken ’met afschuw’ aangehoord. Volgens de groep draagt Derksen bij aan stigmatisering en discriminatie. De SMN eist excuses van Derksen en van de directie van RTL. Ook overweegt de organisatie aangifte te doen.
Ben geen Marokkaan nee. En sta ook niet op dagelijkse basis met Marokkanen onder de douche...quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent zelf geen Marokkaan? Want je bent nu wel erg onwetend over mannelijke Marokkanen.
Hoeveel grensrechters zijn er doodgetrapt door NL'ers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, bijna net zo treurig als van het agressieprobleem binnen het voetbal een Marokkanenprobleem te maken. Over oogkleppen en ontkenningsdrang gesproken.
Maar daar zei Derksen niks over toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Boeit me niet. Het gaat mij om het gezeik op en naast het voetbalveld wat ze met zich meebrengen, tijdens het voetbal.
Vind je wel jammer toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen Marokkaan nee. En sta ook niet op dagelijkse basis met Marokkanen onder de douche...
Ja. overal waar er daar teveel van zijn, gaat het mis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijk zelf even het filmpje als je het niet goed weet. Ik heb de bewuste aflevering en stukje gister gezien en weet exact wat hij bedoeld.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar daar zei Derksen niks over toch?
Nee hoor. Jij?quote:
Nice!quote:
Ah nee excuses, ik was namelijk in de veronderstelling dat je Marokkaans was. Maar ja ik heb het vaak gezien dat Marokkanen niet naakt wilden douchen. Overigens lijkt die trend zich nu ook naar autochtone jongeren te verplaatsen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen Marokkaan nee. En sta ook niet op dagelijkse basis met Marokkanen onder de douche...
Pff.. de tering wat een moeimakers hier als het gaat om een specifiek probleem te benoemen wat iedere keer weer terug komt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij?
In de voetbalwereld is het schijnbaar een groot probleem dat Marokkanen niet naakt douchen. Tenminste dat zei voetbalkenner Derksen.
Je hebt het filmpje niet eens gezien dusquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar daar zei Derksen niks over toch?
Heb het net bekeken. Hij heeft het over lastpak Memphis. Geen Marokkaan. Hij zei dat ze niet naakt willen douchen en dat in een wijk waar meer Marokkanen wonen de spelers van die club ook voor het grote deel Marokkaans zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk zelf even het filmpje als je het niet goed weet. Ik heb de bewuste aflevering en stukje gister gezien en weet exact wat hij bedoeld.
Maar dat is toch niet erg als mensen dat niet willen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah nee excuses, ik was namelijk in de veronderstelling dat je Marokkaans was. Maar ja ik heb het vaak gezien dat Marokkanen niet naakt wilden douchen. Overigens lijkt die trend zich nu ook naar autochtone jongeren te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |