Vuile raciest!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
Toen ik eind jaren 90 nog op voetbal zat was het al nooit gezellig als je bij een allochtonenclub op bezoek kwam. Ipv na de wedstrijd iets eten of drinken in de kantine kon je beter zo snel mogelijk wegwezen (als je uit speelde).
Hear, hear. Heb zelfs een keer bij een uitwedstrijd gehad dat er iemand met een mes onze spelers stond te bedreigen. Om nog maar te zwijgen over de constante intimidatie van de scheids. De enige Marokkaanse speler in ons team kwam 50% van de tijd niet trainen en was dan verontwaardigd dat hij niet in de basis stond.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
Toen ik eind jaren 90 nog op voetbal zat was het al nooit gezellig als je bij een allochtonenclub op bezoek kwam. Ipv na de wedstrijd iets eten of drinken in de kantine kon je beter zo snel mogelijk wegwezen (als je uit speelde).
Probleem is dat de man voor een deel wel degelijk gelijk heeft.quote:
Nee, hij zegt waar het op staat en waar een hele grote kern van waarheid inzit.quote:
Vergeet het spugen en natrappen niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Kan hij zijn bewering ook onderbouwen met voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Lol, wat.quote:Die willen niet met negen Marokkaanse jongens werken die niet in hun blote kont durven te douchen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Drie weken geleden was het daar nog feest:quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:28 schreef Wespensteek het volgende:
In Marokko bestaan ook geen voetbalclubs meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Oh dan zijn er wel voetbalclubs, vreemd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Drie weken geleden was het daar nog feest:
http://www.bladna.nl/dode(...)n-marokko,14202.html
Het is wel vaak zo dat Marokkanen relatief gezien niet echt veel vrijwilligerswerk doen binnen de vereniging, om maar eens iets te noemen. Alhoewel dat ook steeds meer een probleem wordt in algemene zin, tekort aan vrijwilligers.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het probleem dan precies? Lijkt me niet dat dit alleen met het douchen te maken heeft, toch?
De ouders niet? Tja, hoe zal ik het zeggen het vrijwilligerswerk op de club waar ik vroeger zat werd ook gedaan door slechts een handjevol mensen. Mijn vader bijv. was voorzitter jeugd, trainer jeugd, presentator en organisator spelregelavonden, ging naar wedstrijden, grens rechteren, sportraad van de gemeente. En dat kwam meer, omdat er weinig andere vrijwilligers waren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is wel vaak zo dat Marokkanen relatief gezien niet echt veel vrijwilligerswerk doen binnen de vereniging, om maar eens iets te noemen. Alhoewel dat ook steeds meer een probleem wordt in algemene zin, tekort aan vrijwilligers.
want tattas zijn meestal verlegen en macro's meestal passievolquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:30 schreef Baconbus het volgende:
De stelling is nogal bout.
Maar valt wel wat voor te zeggen. Net zoals ik niet 9 passievolle mocro's in een team zou zetten zou ik ook niet 9 verlegen tatta's in een team zetten.
Een goede mix is het beste, daarom lekker roeren.
opgefokte kutsfeer natuurlijk... naast financieel mismanagement...quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het probleem dan precies? Lijkt me niet dat dit alleen met het douchen te maken heeft, toch?
Ik zou gaan hockeyen als ik nu nog jong was.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
opgefokte kutsfeer natuurlijk... naast financieel mismanagement...
daarom speel ik ook rugby... ik gok zo'n 96% blank...
Het probleem, zoals zoveel andere Marokkanenproblemen, is altijd weer te herleiden op de non-existente opvoeding van huisuit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
Om iets te benoemen wat een feit is? Ik zou willen dat er eens wat meer mensen beestjes bij hun naam gingen noemen.quote:
Hoezo een feit?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om iets te benoemen wat een feit is? Ik zou willen dat er eens wat meer mensen beestjes bij hun naam gingen noemen.
Ja klopt. Bij veel sportclubs zie je echt jarenlang dezelfde mensen rondlopen, vaak in dubbelfuncties. Dat wordt echt nog een probleem als al die pensionado's het straks echt niet meer kunnen, wie wil er dan nog in een bestuur zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De ouders niet? Tja, hoe zal ik het zeggen het vrijwilligerswerk op de club waar ik vroeger zat werd ook gedaan door slechts een handjevol mensen. Mijn vader bijv. was voorzitter jeugd, trainer jeugd, presentator en organisator spelregelavonden, ging naar wedstrijden, grens rechteren, sportraad van de gemeente. En dat kwam meer, omdat er weinig andere vrijwilligers waren.
Wel schandalig dat ze gebruik maken van hun rechten als ze denken dat dat nodig is! Allemaal het land uit!quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:38 schreef harrievankempen het volgende:
[ afbeelding ]
En er wordt gelijk weer gedreigd met aangiftes door het Marokkanenkamp
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, hij zegt waar het op staat en waar een hele grote kern van waarheid inzit.
Ik weet niet waarom, maar Helmond is inderdaad zo'n bastion van white-trash inteelt-Tokkievolk. Daar heb je er een handvol van in Nederland, zoals daar ook zijn: Oss, Urk, Volendam.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik weet niet of het door het Marokkanengehalte komt, maar clubs uit Helmond gingen wij vroeger ook liever niet voetballen. Altijd gedoe.
Valt wel mee. Kleinere clubs hebben vaak wel een actief ledenbestand. Het zijn vooral de grotere clubs die gebruikt worden als goedkope weekendcrèche.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij veel sportclubs zie je echt jarenlang dezelfde mensen rondlopen, vaak in dubbelfuncties. Dat wordt echt nog een probleem als al die pensionado's het straks echt niet meer kunnen, wie wil er dan nog in een bestuur zitten?
Voetbal club Nieuw Sloten uit Amsterdam is wel een van de mooiste voorbeelden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Helmond is 50% Marokkaan, 50% tokkie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar Helmond is inderdaad zo'n bastion van white-trash inteelt-Tokkievolk. Daar heb je er een handvol van in Nederland, zoals daar ook zijn: Oss, Urk, Volendam.
Ja, als zo iemand wegvalt, laten ze een gat open. Wat gebeurde bij die club toen mijn vader moest verhuizen voor zijn beroep.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij veel sportclubs zie je echt jarenlang dezelfde mensen rondlopen, vaak in dubbelfuncties. Dat wordt echt nog een probleem als al die pensionado's het straks echt niet meer kunnen, wie wil er dan nog in een bestuur zitten?
Als je een beetje bekend bent met amateurvoetbal weet je dit wel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:42 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd weinig liefde voor Derksen. Maar het is belangrijk dat hij kan zeggen wat hij wil. Iedere poging om hem de mond te snoeren, is een aanval op precies die waarden die het grootste gedeelte Hollanders als essentieel ziet voor onze samenleving.
Of hij gelijk heeft is een tweede. Ook ik zou graag harde data willen zien, getuigenissen van trainers, etc.
En for fuck sake!!! Trek in godsnaam je onderbroek uit en ga douchen met de mannen waarmee je een team vormt. Die godverlaten schaamte voor het lijf die religie met zich meebrengt! Wat erger ik me daaraan.
vrijwilligerswerk doen op een sportclub is echt het kutste wat er is...quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel actief, maar het is in mijn ervaring vaak een select groepje wat dan ook meteen alles moet doen. Anyway zal per club verschillen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Valt wel mee. Kleinere clubs hebben vaak wel een actief ledenbestand. Het zijn vooral de grotere clubs die gebruikt worden als goedkope weekendcrèche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |