Richard Nieuwenhuizen zou dat hebben kunnen doen. Maar ja, die is op het veld door Marokkanen doodgetrapt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Montagui het volgende:
Kan hij zijn bewering ook onderbouwen met voorbeelden?
Nee, je moet dan de Nederlandse nationaliteit hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als ze het goed doen zijn het ineens Nederlanders :p
Ik heb jarenlang gevoetbald en nou nooit eens meegemaakt dat ik bij een Marokkanenclub kwam en dacht: "Goh, deze keer was het nou echt leuk voetballen, gezellig en vriendelijk."quote:
Echt hè, dankzij Richard Nieuwenhuizen weten we dat alle Marokkanen niet deugen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Richard Nieuwenhuizen, zou dat hebben kunnen doen. Maar ja, die is op het veld door Marokkanen doodgetrapt.
Die hebben ze.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je moet dan de Nederlandse nationaliteit hebben.
Ja, dat laatste lijkt me ook een non-argument idd, dus dat zal het ook niet zijn, alhoewel het wrs wel voor discussie zorgt natuurlijk. Wrs dat trainers, moe van die discussies, die Marokkaanse jochies ook gewoon met onderbroek laten douchen, schat ik in.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Of hij heeft geen echte argumenten. Niet naakt onder de douche willen staan is natuurlijk een non argument.
Borst, en ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hugo Bos (of hoe heet hij ook weer) kwam er het eerst mee, want nav zijn uitspraken houden ze dit praatje?
Nou wat is het dan wel? Wat heeft hij gezegd wat nog ergens op slaat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me ook een non-argument idd, dus dat zal het ook niet zijn, alhoewel het wrs wel voor discussie zorgt natuurlijk. Wrs dat trainers, moe van die discussies, die Marokkaanse jochies ook gewoon met onderbroek laten douchen, schat ik in.
Ik heb ook jarenlang gevoetbald en vaak genoeg na de wedstrijden met beide teams in de kantine gezeten. Kan prima. Heb je ook weleens teringlijers in het amateurvoetbal, ja hoor. Zijn die weleens mocro, ja hoor. Maar dat zegt mij niet zoveel over 'de Marokkaan'.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gevoetbald en nou nooit eens meegemaakt dat ik bij een Marokkanenclub kwam en dacht: "Goh, deze keer was het nou echt leuk voetballen, gezellig en vriendelijk."
Dat hoeft niet want ze hebben hem al.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kun je toch verkrijgen, je kunt je toch laten naturaliseren?
Niet mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlang gevoetbald en vaak genoeg na de wedstrijden met beide teams in de kantine gezeten. Kan prima. Heb je ook weleens teringlijers in het amateurvoetbal, ja hoor. Zijn die weleens mocro, ja hoor. Maar dat zegt mij niet zoveel over 'de Marokkaan'.
Het is maar een incident uit een lange reeks met incidenten waaruit blijkt dat er wel degelijk een probleem is met Marokkanen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, dankzij Richard Nieuwenhuizen weten we dat alle Marokkanen niet deugen.
Ibrahim Affelay, 48 interlandsquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel Marokkanen spelen of hebben gespeeld in het Nederlands Elftal?
Precies wat ik zeg: direct een ad hominem afvuren. Niet nodig en weinig constructief.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als iemand zich misdraagt zijn er consequenties aan verbonden. Dus wat is het probleem?
Dit is het totaal aantal spelers ooit?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ibrahim Affelay, 48 interlands
Khalid Boulahrouz, 35 interlands
Adam Maher, 5 interlands
Dries Bousatta, 3 interlands
Niet erg veel inderdaad.
Plus Robin van Persie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ibrahim Affelay, 48 interlands
Khalid Boulahrouz, 35 interlands
Adam Maher, 5 interlands
Dries Bousatta, 3 interlands
Niet erg veel inderdaad.
Die gespreksleider had wel even duidelijk aan hem kunnen vragen wat eraan schort, mee eens. Nu moet je het uit context opmaken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou wat is het dan wel? Wat heeft hij gezegd wat nog ergens op slaat?
Nee.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is het totaal aantal spelers ooit?
Nou, onderzoek. Ze zeggen dat de Marokkanen weer de boventoon voeren, maar dat is in dat onderzoek zelf niet terug te vinden;quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is maar een incident uit een lange reeks met incidenten waaruit blijkt dat er wel degelijk een probleem is met Marokkanen.
Of wilde je onderzoek, nou zelfs dat is er:
http://politiekincorrectb(...)voetbalprobleem.html
Dus Marokkanen maken bijna net zoveel problemen als autochtonen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, onderzoek. Ze zeggen dat de Marokkanen weer de boventoon voeren, maar dat is in dat onderzoek zelf niet terug te vinden;
48 procent autochtoon, 46 procent Marokkaans, 31 procent Turks, 44 procent trainers en begeleiders en nog eens 40% problemen met het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |