Dan zijn het al Nederlanders, in dit geval van Marokkaanse afkomst.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want ze hebben hem al.
Dat was ook mijn punt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zijn het al Nederlanders, in dit geval van Marokkaanse afkomst.
Het is toch opmerkelijk dat in een land waar Marokkanen een minderheid zijn, dezelfde percentages heeft als het aantal autochtonen? Dat komt het procentueel gezien toch VEEL vaker voor bij Marokkanen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, onderzoek. Ze zeggen dat de Marokkanen weer de boventoon voeren, maar dat is in dat onderzoek zelf niet terug te vinden;
48 procent autochtoon, 46 procent Marokkaans, 31 procent Turks, 44 procent trainers en begeleiders en nog eens 40% problemen met het publiek.
Voor de helft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan moet die in het lijstje :p
Heb jij er ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Derksen heeft volkomen gelijk.
Hopelijk komt er nu eens een maatschappelijk debat over het Marokkanenprobleem in plaats van aangifte doen en wegkijken.
Dat als ze iets goeds doen zij worden gezien als Nederlander, zodra ze iets fout doen zijn het Marokkanen...quote:
Nee nee helemaal. Klaver blijkbaar ook deels Marokkaans wordt ook weg gezet als hele Marokkaan.quote:
Lees het nieuws, kijk opsporing gezocht en zie de 'negatieve lijstjes' waar deze bevolkingsgroep in is oververtegenwoordigd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee?
Kun je opsommen wat de problemen dan zijn?
Ongelofelijke onzin.quote:
Marokkanen hier wijzen ook heel graag naar de nationaliteit van succesvolle Marokkaanse-Nederlanders hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat als ze iets goeds doen zij worden gezien als Nederlander, zodra ze iets fout doen zijn het Marokkanen...
Mwoah, ik denk dat ze Klaver als helemaal NLs zien hoor. Die Marokkaanse vader is alleen bij wijze van spreke zaaddonor geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nee helemaal. Klaver blijkbaar ook deels Marokkaans wordt ook weg gezet als hele Marokkaan.
Ja, alleen gaat dit dus specifiek over het voetbalveld en in voetbalclubs.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lees het nieuws, kijk opsporing gezocht en zie de 'negatieve lijstjes' waar deze bevolkingsgroep in is oververtegenwoordigd.
Zijn wij ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Marokkanen hier wijzen ook heel graag naar de nationaliteit van succesvolle Marokkaanse-Nederlanders hoor.
Het is een ongelooflijk hypocriet volk.
Hier op Fok heb ik toch andere reacties gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat ze Klaver als helemaal NLs zien hoor. Die Marokkaanse vader is alleen bij wijze van spreke zaaddonor geweest.
Inderdaad niet. Zijn vrouw is Marokkaans hijzelf 0,0%quote:
Nog steeds zo, helaas. Je hebt altijd gedonder met die lui.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
Toen ik eind jaren 90 nog op voetbal zat was het al nooit gezellig als je bij een allochtonenclub op bezoek kwam. Ipv na de wedstrijd iets eten of drinken in de kantine kon je beter zo snel mogelijk wegwezen (als je uit speelde).
Ja, nou ja, je moet niet alles voor regel aannemen wat mensen op FOK! zeggen, denk ik toch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier op Fok heb ik toch andere reacties gelezen.
Echt waar? Dat heb ik dan verkeerd gehoord/onthouden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Zijn vrouw is Marokkaans hijzelf 0,0%
Nee dan zou het allemaal wel erg treurig wordenquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je moet niet alles voor regel aannemen wat mensen op FOK! zeggen, denk ik toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |