Dan zijn het al Nederlanders, in dit geval van Marokkaanse afkomst.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want ze hebben hem al.
Dat was ook mijn punt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zijn het al Nederlanders, in dit geval van Marokkaanse afkomst.
Het is toch opmerkelijk dat in een land waar Marokkanen een minderheid zijn, dezelfde percentages heeft als het aantal autochtonen? Dat komt het procentueel gezien toch VEEL vaker voor bij Marokkanen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, onderzoek. Ze zeggen dat de Marokkanen weer de boventoon voeren, maar dat is in dat onderzoek zelf niet terug te vinden;
48 procent autochtoon, 46 procent Marokkaans, 31 procent Turks, 44 procent trainers en begeleiders en nog eens 40% problemen met het publiek.
Voor de helft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan moet die in het lijstje :p
Heb jij er ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Derksen heeft volkomen gelijk.
Hopelijk komt er nu eens een maatschappelijk debat over het Marokkanenprobleem in plaats van aangifte doen en wegkijken.
Dat als ze iets goeds doen zij worden gezien als Nederlander, zodra ze iets fout doen zijn het Marokkanen...quote:
Nee nee helemaal. Klaver blijkbaar ook deels Marokkaans wordt ook weg gezet als hele Marokkaan.quote:
Lees het nieuws, kijk opsporing gezocht en zie de 'negatieve lijstjes' waar deze bevolkingsgroep in is oververtegenwoordigd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee?
Kun je opsommen wat de problemen dan zijn?
Ongelofelijke onzin.quote:
Marokkanen hier wijzen ook heel graag naar de nationaliteit van succesvolle Marokkaanse-Nederlanders hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat als ze iets goeds doen zij worden gezien als Nederlander, zodra ze iets fout doen zijn het Marokkanen...
Mwoah, ik denk dat ze Klaver als helemaal NLs zien hoor. Die Marokkaanse vader is alleen bij wijze van spreke zaaddonor geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nee helemaal. Klaver blijkbaar ook deels Marokkaans wordt ook weg gezet als hele Marokkaan.
Ja, alleen gaat dit dus specifiek over het voetbalveld en in voetbalclubs.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lees het nieuws, kijk opsporing gezocht en zie de 'negatieve lijstjes' waar deze bevolkingsgroep in is oververtegenwoordigd.
Zijn wij ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Marokkanen hier wijzen ook heel graag naar de nationaliteit van succesvolle Marokkaanse-Nederlanders hoor.
Het is een ongelooflijk hypocriet volk.
Hier op Fok heb ik toch andere reacties gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat ze Klaver als helemaal NLs zien hoor. Die Marokkaanse vader is alleen bij wijze van spreke zaaddonor geweest.
Inderdaad niet. Zijn vrouw is Marokkaans hijzelf 0,0%quote:
Nog steeds zo, helaas. Je hebt altijd gedonder met die lui.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef Reliekrover het volgende:
Toen ik eind jaren 90 nog op voetbal zat was het al nooit gezellig als je bij een allochtonenclub op bezoek kwam. Ipv na de wedstrijd iets eten of drinken in de kantine kon je beter zo snel mogelijk wegwezen (als je uit speelde).
Ja, nou ja, je moet niet alles voor regel aannemen wat mensen op FOK! zeggen, denk ik toch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier op Fok heb ik toch andere reacties gelezen.
Echt waar? Dat heb ik dan verkeerd gehoord/onthouden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Zijn vrouw is Marokkaans hijzelf 0,0%
Nee dan zou het allemaal wel erg treurig wordenquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je moet niet alles voor regel aannemen wat mensen op FOK! zeggen, denk ik toch.
Wat? Dat voetbal een sport voor agressieve paupers is?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om iets te benoemen wat een feit is? Ik zou willen dat er eens wat meer mensen beestjes bij hun naam gingen noemen.
Daarom.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dan zou het allemaal wel erg treurig worden
Die je dan door in teamverband te spelen, leert iets socialer in het leven te staan, als het goed is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat? Dat voetbal een sport voor agressieve paupers is?
Nee. Gewoon waarheid wat hij gezegd heeft. En gisteravond wist ik al toen ik het hoorde en zag dat dit soort zielige reacties zouden komen. Voorgedrukte aangifte's, slachtoffer gejank, 'diesjkriminazi!!'..quote:
Heb jij ook ervaren dat Marokkanen blijkbaar niet naakt douchen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon waarheid wat hij gezegd heeft. En gisteravond wist ik al toen ik het hoorde en zag dat dit soort zielige reacties zouden komen. Voorgedrukte aangifte's, slachtoffer gejank, 'diesjkriminazi!!'..
Als je al wat langer in de amateurvoetbalwereld rondloopt, weet je gewoon dat dit waar is. Als dan zo'n samenwerkingsverband-belangenclubje, gaat lopen stuiteren, weten zij gewoon niet wat er gaande is binnen hun gemeenschap, of ze kijken gewoon weg.
ipv dat die gemeenschap eens in de spiegel gaat kijken, maar nee. Same old story...
Ja, bijna net zo treurig als van het agressieprobleem binnen het voetbal een Marokkanenprobleem te maken. Over oogkleppen en ontkenningsdrang gesproken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ipv dat die gemeenschap eens in de spiegel gaat kijken, maar nee. Same old story...
Je bent zelf geen Marokkaan? Want je bent nu wel erg onwetend over mannelijke Marokkanen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij ook ervaren dat Marokkanen blijkbaar niet naakt douchen?
Boeit me niet. Het gaat mij om het gezeik op en naast het voetbalveld wat ze met zich meebrengen, tijdens het voetbal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij ook ervaren dat Marokkanen blijkbaar niet naakt douchen?
quote:Het Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders (SMN) heeft de uitspraken ’met afschuw’ aangehoord. Volgens de groep draagt Derksen bij aan stigmatisering en discriminatie. De SMN eist excuses van Derksen en van de directie van RTL. Ook overweegt de organisatie aangifte te doen.
Ben geen Marokkaan nee. En sta ook niet op dagelijkse basis met Marokkanen onder de douche...quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent zelf geen Marokkaan? Want je bent nu wel erg onwetend over mannelijke Marokkanen.
Hoeveel grensrechters zijn er doodgetrapt door NL'ers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, bijna net zo treurig als van het agressieprobleem binnen het voetbal een Marokkanenprobleem te maken. Over oogkleppen en ontkenningsdrang gesproken.
Maar daar zei Derksen niks over toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Boeit me niet. Het gaat mij om het gezeik op en naast het voetbalveld wat ze met zich meebrengen, tijdens het voetbal.
Vind je wel jammer toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen Marokkaan nee. En sta ook niet op dagelijkse basis met Marokkanen onder de douche...
Ja. overal waar er daar teveel van zijn, gaat het mis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij Marokkaanse jongeren die de overhand krijgen in amateurclubs gaat het naar de donder. Maar precies waarom is onduidelijk uit zijn woorden. Maar wrs kutsfeer, kutgedrag, weinig discipline, begrijp ik tussen de regels door?
Maar gaat het nu echt overal en altijd mis met Marokkanen dan?
Kijk zelf even het filmpje als je het niet goed weet. Ik heb de bewuste aflevering en stukje gister gezien en weet exact wat hij bedoeld.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar daar zei Derksen niks over toch?
Nee hoor. Jij?quote:
Nice!quote:
Ah nee excuses, ik was namelijk in de veronderstelling dat je Marokkaans was. Maar ja ik heb het vaak gezien dat Marokkanen niet naakt wilden douchen. Overigens lijkt die trend zich nu ook naar autochtone jongeren te verplaatsen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen Marokkaan nee. En sta ook niet op dagelijkse basis met Marokkanen onder de douche...
Pff.. de tering wat een moeimakers hier als het gaat om een specifiek probleem te benoemen wat iedere keer weer terug komt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij?
In de voetbalwereld is het schijnbaar een groot probleem dat Marokkanen niet naakt douchen. Tenminste dat zei voetbalkenner Derksen.
Je hebt het filmpje niet eens gezien dusquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar daar zei Derksen niks over toch?
Heb het net bekeken. Hij heeft het over lastpak Memphis. Geen Marokkaan. Hij zei dat ze niet naakt willen douchen en dat in een wijk waar meer Marokkanen wonen de spelers van die club ook voor het grote deel Marokkaans zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk zelf even het filmpje als je het niet goed weet. Ik heb de bewuste aflevering en stukje gister gezien en weet exact wat hij bedoeld.
Maar dat is toch niet erg als mensen dat niet willen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah nee excuses, ik was namelijk in de veronderstelling dat je Marokkaans was. Maar ja ik heb het vaak gezien dat Marokkanen niet naakt wilden douchen. Overigens lijkt die trend zich nu ook naar autochtone jongeren te verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |