twitter:mariannethieme twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:17:49Net gestemd!Jij ook?Doen hoor!Als je vóór de Oekraïnse bevolking bent en tegen t faciliteren v oligarchen, stem TEGEN dit vrijhandelsverdrag reageer retweet
Geert, hou je bek eensquote:Op woensdag 6 april 2016 19:18 schreef juliusceasar het volgende:
Stem TEGEN als je in de toekomst geen tweede Griekenland wilt!!!
Als je naar de andere verkiezingen gaat kijken zie je dat 't in de grote steden altijd wat lager ligt. Als je even op de site kijkt die het bij houdt dan zit die 26-27% van jou aan hun ondergrens en komt het op 31% uit. Da's overigens een site die er juist is om bij te houden of je als strategische voorstemmer beter thuis kan blijven of niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Ze hadden er 7 duizend meer moeten hebben. En dan ook nog 19000 per uur daarna. Terwijl dat gaat inzakken.
Beetje rekenen en je weet dat ze het dik niet halen. 26-27% max
Waaruit blijkt dan dat het wel mag met dit verdrag? Het gaat voor vrij verkeer van goederen niet verder dan overwegen om de visumplicht af te schaffen. Maar dan mogen ze hier nog niet zonder werkvergunning aan de slag.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:16 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dan heb jij het verdrag niet goed gelezen, geeft niet, is kennelijk niet je vakgebied
Ik pak nu m'n jas.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef Nielsch het volgende:
Stem VOOR als je een gratis PS4 en naakte vrouwen wil!
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef Nielsch het volgende:
Stem VOOR als je een gratis PS4 en naakte vrouwen wil!
Een goed artikel, als alle Nederlanders, wonende in Nederland, dit hadden gelezen, het zou nog veel meer tegenstemmen opleveren .;)quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ook voor jouw deze link. (al vermoed ik dat je gewoon te dom bent om dit tebegrijpen)
http://joostniemoller.nl/(...)g-oekraine-longread/
Nu al de beste post in deze reeks.quote:
Geleidelijk aan. Beetje ach en wee roepen in EU parlement door sociaaldemocraten, mensenrechten worden aangehaald, waarom zij wel en hunnie niet. Maar binnen twee jaar vol op, eerst met vergunning, en visum, daarna the whole deal.quote:
Ja die staan allemaal nog in de file. Komt straks wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:21 schreef agter het volgende:
"In de grote steden blijven de opkomstpercentages achter.."
http://m.ad.nl/ad/m/nl/38(...)vigationItemId=38821
Je richt een tussenvennootschap in NL op met behulp van het verdrag, secondanded wat personeel, et voila.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan dat het wel mag met dit verdrag? Het gaat voor vrij verkeer van goederen niet verder dan overwegen om de visumplicht af te schaffen. Maar dan mogen ze hier nog niet zonder werkvergunning aan de slag.
Nog steeds de link niet gelezen he?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan dat het wel mag met dit verdrag? Het gaat voor vrij verkeer van goederen niet verder dan overwegen om de visumplicht af te schaffen. Maar dan mogen ze hier nog niet zonder werkvergunning aan de slag.
Dan moet het wel iets over moslims zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 19:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nu al zin in de volgende referenda geïnitieerd door Geenstijl. Echt genot
Dit is strafbaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef agter het volgende:
Wie wil mijn stem kopen?
Ik heb nog twee stembiljetten liggen..
Hoogste bieder wint.
Hoezo?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Merode32 het volgende:
Wtf wat is er in maastricht aan de hand?
quote:Stembus Bonaire open tot 3 uur vannacht
Mocht het heel spannend gaan worden bij de uitslag van het Oekraïne-referendum, dan zouden kiezers op de Nederlandse Antillen vannacht zomaar de doorslag kunnen geven. Op Bonaire, Sint Eustatius en Saba zijn de stembussen vannacht tot 3.00 uur Nederlandse tijd geopend.
De Caribische Nederlanden, zoals de drie eilanden samen officieel heten, tellen een kleine 25 duizend inwoners. Dat staat gelijk aan een kleine gemeente als Wassenaar.
?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Merode32 het volgende:
Handig, nu weet iedereen waar je het over hebt.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Merode32 het volgende:
De vlaaien zijn op.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Merode32 het volgende:
De stemmen daar zijn toch alleen in België geldig?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Merode32 het volgende:
Dat zou idd humor zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef freako het volgende:
Het lijkt me geweldig als straks de BES-eilanden de doorslag gaan geven.
Of de schijfjes salami op de Nederlandse pizza's. Die schijnen in Napels een grotere diameter te hebben, ik wil dat wel graag EU-breed gelijk getrokken zien.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet het wel iets over moslims zijn
Ja dat is wel waar.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:25 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Gewoon, in zijn algemeenhied, wat is er mis in Maastricht. Lijkt me een legitime vraag
quote:
quote:Van Es leert te ‘interimperen’
“Wa wawa wawa, wa wawa wawawa…
– Eh…HEE! KLEINE MIERENNEUKER!
– Nee, Van Es!
– WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!
– Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver…
“Wa wawa wawa, wa wawa wawawa…
– Eh, meneer de voorzitter…
– Hèhè, hij heb het door.
– Wat de geachte afgevaardigde daar zegt…
– Goedzo, van Es.
– Is natuurlijk gelul van een dronken aardbei en daarom vragen wij van de Tegenpartij, of de geachte kleine miereneuker z’n afgevaardigde muil ken houden. Zoiets? Zo hè, zo doen wij dat. Dat is interimperen.”
Er waren maar enkele gaan stemmen, volgens de lokale media heeft maar 1 iemand zich erin verdiept, een oekraiensequote:Op woensdag 6 april 2016 19:24 schreef L3gend het volgende:
Mocht het spannend worden, kunnen jullie tot 3 uur nacht wachten
[..]
Reisvisum inderdaad, geen werkvisum.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nog steeds de link niet gelezen he?
-------------------------------------------
In het verdrag wordt er expliciet gesproken over het vergemakkelijken van de migratie vanuit Oekraïne. Bijvoorbeeld door er een visumvrije zone van te maken:
Erkennend dat het van belang is op termijn een visumvrije regeling in te voeren voor de burgers van Oekraïne, mits aan alle voorwaarden voor een goed beheerde en veilige mobiliteit wordt voldaan.
----------------------------
Dat is toch exact wat ik schrijf? Ze overwegen op termijn de visumplicht af te schaffen. Maar dat gaat enkel om reizen. Niet om werkvergunningen e.d.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nog steeds de link niet gelezen he?
-------------------------------------------
In het verdrag wordt er expliciet gesproken over het vergemakkelijken van de migratie vanuit Oekraïne. Bijvoorbeeld door er een visumvrije zone van te maken:
Erkennend dat het van belang is op termijn een visumvrije regeling in te voeren voor de burgers van Oekraïne, mits aan alle voorwaarden voor een goed beheerde en veilige mobiliteit wordt voldaan.
----------------------------
Het zou wel werken. Een loterij met leuke prijzen, de komst van populaire bekende mensen bij een stembureau waar ze een clinic geven of zoiets.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef Nielsch het volgende:
Stem VOOR als je een gratis PS4 en naakte vrouwen wilt!!!
Want als er geen visumplicht is kan je er niet werkenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is toch exact wat ik schrijf? Ze overwegen op termijn de visumplicht af te schaffen. Maar dat gaat enkel om reizen. Niet om werkvergunningen e.d.
zuchtquote:Op woensdag 6 april 2016 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reisvisum inderdaad, geen werkvisum.
Tevens is dat dus niets concreets en slechts een aanmoediging van het ondertekenen van een ander verdrag, dat waarschijnlijk ook zal worden aangenomen als men vandaag tegen stemt.
Wegens teveel zetels opgeheven, ze konden bena een bioscoop beginnenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat was nog eens een partij. Kan die niet een comeback maken?
Die staat alweer bijna achter. Zelden vertoond dat iemand zo'n kansrijke voorsprong weg weet te gevenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Je richt een tussenvennootschap in NL op met behulp van het verdrag, secondanded wat personeel, et voila.
Geeft niet, is best charmant.
Hoe denk je dat BV Nederland rolde voordat Polen etc. onderdeel van de EU warenKom maar op met dat vedrag, goeie handel voor koppelbazen.
Er wonen iets van 15.000 mensen, dus ongeveer 0,1% van alle kiezers.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Er waren maar enkele gaan stemmen, volgens de lokale media heeft maar 1 iemand zich erin verdiept, een oekraiense
Wat is er aan de hand in Amerika?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die staat alweer bijna achter. Zelden vertoond dat iemand zo'n kansrijke voorsprong weg weet te geven
Daar staat nog steeds niks over werkvisa, alleen dat het makkelijker (niet automatisch) moet wordenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
zucht
----------------------------------------------
Ook wordt arbeidsmigratie vanuit Oekraïne vergemakkelijkt:
Rekening houdend met de arbeidsmarktsituatie in de lidstaten, hun wetgeving en de voorschriften die in de lidstaten en in de EU gelden op het gebied van de mobiliteit van werknemers:
dienen de door de lidstaten in het kader van bilaterale overeenkomsten verleende werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers behouden te blijven en zo mogelijk te worden verbeterd;
dienen de overige lidstaten de mogelijkheid van het sluiten van soortgelijke overeenkomsten te overwegen.
Je zou inderdaad een dictatuur weer terug wensen als je dit soort naieve stupiditeit leest van 9.999999999.999999999999999.99999999999999...... (zucht)quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Want als er geen visumplicht is kan je er niet werken
Goddomme, dat is wel het dieptepunt van de dag
Ze hebben verstand toegevoegd aan het drinkwater denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand in Amerika?
Ja, die passages ken ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
zucht
Rekening houdend met de arbeidsmarktsituatie in de lidstaten, hun wetgeving en de voorschriften die in de lidstaten en in de EU gelden op het gebied van de mobiliteit van werknemers:
dienen de door de lidstaten in het kader van bilaterale overeenkomsten verleende werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers behouden te blijven en zo mogelijk te worden verbeterd;
dienen de overige lidstaten de mogelijkheid van het sluiten van soortgelijke overeenkomsten te overwegen.
Dat beweer ik nergensquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Want als er geen visumplicht is kan je er niet werken
Goddomme, dat is wel het dieptepunt van de dag
Ook niet meer dan vage overwegingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
zucht
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, die passages ken ik.
Je zou een stuk minder voor lul staan als je het citeren van pasages die je eigen ongelijk aantonen achterwege zou laten.
Nou, niet alleen leuk geprobeerd, dat levert ook aardig wat op.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]Ah nu weet ik het, had het gezien je stijl ook wel kunnen verwachten. Leuk geprobeerd.
Soms als ik een beetje neerslachtig word over hoe alles in Nederland geregeld is dan kijk ik even naar hoe het in de USA gaat en dan denk ik bij mezelf: "ach, het kan altijd nog erger".quote:
Wat levert het op?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Nou, niet alleen leuk geprobeerd, dat levert ook aardig wat op.Vele malen dank.
Nou nou.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je zou inderdaad een dictatuur weer terug wensen als je dit soort naieve stupiditeit leest van 9.999999999.999999999999999.99999999999999...... (zucht)
Eigenlijk staat dat er nog geeneens.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Daar staat nog steeds niks over werkvisa, alleen dat het makkelijker (niet automatisch) moet worden
Zou wel grappig zijn als blijkt dat de opkomst 30.01% is en dat die eilanden de opkomst naar 29.99% zouden brengenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef freako het volgende:
[..]
Er wonen iets van 15.000 mensen, dus ongeveer 0,1% van alle kiezers.
(fluistert: Schattig naief maar wel gevaarlijk..... )quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens
[..]
Ook niet meer dan vage overwegingen.
Nee, lood.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben verstand toegevoegd aan het drinkwater denk ik.
Volgens mij fluistert 9. vooral: LEUGENAAR! Alleen een mislukt ambtenaartje denkt dat je een werkvergunnig nodig hebt om te werken in NLquote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
(fluistert: Schattig naief maar wel gevaarlijk..... )
Ik heb nu al busjes zien rondrijden met het landensticker van Oekraïne, du_ke.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is toch exact wat ik schrijf? Ze overwegen op termijn de visumplicht af te schaffen. Maar dat gaat enkel om reizen. Niet om werkvergunningen e.d.
De beheerders zijn even gaan stemmen denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom update die moetikstemmen.nl website niet meer, zijn we er bijna of zo?
Mooi! Klopt het dat het in Rotterdam kommer en kwel is met 20-25%? Laten we hopen dat veel mensen daar heel erg laat gaan stemmen. Een allochtoneneffect? Heel erg veel allochtonen en daardoor minder mensen die zich betrokken voelen bij deze politieke kwestie?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Net rondje gewandeld en er waren nog mensen aan het stemmen Hoofddorp dus ruim over de 30 %
* En ja bij eerdere stemmingen bleek dat de opkomst vrij gelijk over de bureaus in Hoofddorp qua percentage.
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag van voorbeelden om locaties waar het dichtstbijzijnde stemlokaal op kilometers afstand ligt zoals werd beweerd?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is 70 voor een gemeente met iets meer dan 220 000 inwoners genoeg?
Voor 1 postcode (enkel de 4 cijfers) telde ik er 5. Maar ja, dat is in een gemeente die niet het democratische proces dwarsboomt (geen gekleurde oproep, een normaal aantal stembureaus), ik weet dat dat niet in heel Nederland zo is.
Dan denkt ie, kut, daar rijdt een busje van invalid rondquote:Op woensdag 6 april 2016 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb nu al busjes zien rondrijden met het landensticker van Oekraïne, du_ke.
Wat denk jij als ze hier over paar maanden weer jouw aardbeien moeten plukken?
Een beetje erg flauw en inhoudelijk gezien een zwaktebod maar wel grappig.quote:
Vlieland heeft in het verleden toch ook vaak opkomsten van ruim boven de 100 procent gehad? (iets met vakantiegangers en vastelandsbewoners die daar werken)quote:
Hij denkt, goh Oekraïners kopen een busje hier. Good for them.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dan denkt ie, kut, daar rijdt een busje van invalid rondMaar nu met subsidie omdat ie minder steekpenningen hoeft te betalen.
Ik denk dat je in het buitengebied in de Flevopolder een goede kans maakt. Verder: random dorpen in Friesland. Veel dorpen hebben daar hooguit 300 inwoners, en delen van oudsher een stembureau met buurjongen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag van voorbeelden om locaties waar het dichtstbijzijnde stemlokaal op kilometers afstand ligt zoals werd beweerd?
Hey, they bought a 15M appartment from me, why wouldn't you love themquote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Om het op zijn Trumps te zeggen: "I LOVE Vlieland, great people".
Ja dat is bedenkelijk....quote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef J.B. het volgende:
Manmanman die Roos.... Op de Wit-Russische televisie vroegen ze hem wat hij ging doen als het referendum boven de 30% komt, zegt ie: "Heel veel zuipen, nog meer zuipen en feesten". Wat een puberaal gebral
Da's nog laag voor Vlieland, bij de TK vorige keer zaten ze halverwege de dag al boven de 100%.quote:
Kap eens met die nep campagne hier. Gaat je echt niets opleveren hoor, behalve irritatie bij je mede forummers.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef juliusceasar het volgende:
Kom op TEGEN stemmers. Kom uit je luie stoel en stem TEGEN!!! De minimale opkomst van 30% is nog niet gehaald en daarom anders niet geldig!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |