Dan heb jij het verdrag niet goed gelezen, geeft niet, is kennelijk niet je vakgebiedquote:Op woensdag 6 april 2016 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat mag echter niet met dit verdrag.
[..]
Je hebt mijn reacties hierover dus niet gelezen.
Heeft met de intelligentie van de tegen-stemmers te maken.quote:
Wilde even controleren of Danny ook niet 'voor' in 'TEGEN' veranderdequote:
Hoe zie je dat voor je?quote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:05 schreef SeLang het volgende:
Gutmenschen in paniek!
Per 19:05:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wilde even controleren of Danny ook niet 'voor' in 'TEGEN' veranderde
Dat lijkt me redelijk gemiddeld. Zeker niet weinig.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is 70 voor een gemeente met iets meer dan 220 000 inwoners genoeg?
Voor 1 postcode (enkel de 4 cijfers) telde ik er 5. Maar ja, dat is in een gemeente die niet het democratische proces dwarsboomt (geen gekleurde oproep, een normaal aantal stembureaus), ik weet dat dat niet in heel Nederland zo is.
Zeker niet met dit verdrag. En het zit er sowieso niet in.quote:
Als je mijn reacties had gelezen, dan wist je dat ik het voor ze opnam.quote:Los daarvan, ik wil gewoon zien dat je het opneemt voor de Witrussen. dat zijn ook mensen hoor, of minacht je ze?
Respect voor deuitslag........quote:Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zouden de partijen die voor zijn eigenlijk een nee-advies volgen? Het is niet alsof de PVV en de SP een ja-advies zullen opvolgen.
In Rotterdam niet. Maar dat zegt nog niet zoveel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Ze hadden er 7 duizend meer moeten hebben. En dan ook nog 19000 per uur daarna. Terwijl dat gaat inzakken.
Beetje rekenen en je weet dat ze het dik niet halen. 26-27% max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |