Vind je het heel erg dat we ons drukker maken om Nederlandquote:Op woensdag 6 april 2016 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar waarom maken jullie je dan niet drukker om Moldavie en Georgie waar men tegen Poetin is?
Dat is dus bepaald niet de verklaring.
De haat en minachting is iets wat jij zelf bedenkt en anderen toeschrijft om daar vervolgens op te reageren.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zoekt Europa dan ook met meer landen samenwerking door middel van handel.
Maar ik vraag me gewoon af waar die specifieke haat en minachting voor Oekraine hier vandaan komen. Heb jij daar een verklaring voor?
Zij willen hier naartoe komen, goedkoop werken, geld naar Oekraïne sturen. Bedrijven willen wel een vestiging daar hebben=goedkope arbeidskrachten en dan exporteren naar het westen. Belastingdeal met NLse brievenbusmaatschappij maken, oligarchen met een bananenrepubliek naar een belastingparadijs. En de EU betaalt dan de rechters en OvJ's, die toch nog steeds zullen moeten rechtspreken ten faveure van de buitenlandse investeerders, wij financieren de moeder mbt onderwijs, gezondheidszorg en sociale voorzieningen wel via artikel 453 en dan vraag jij je af of ik die mensen in de stront wil laten zakken? Die mensen worden nu al in de stront geduwd volop. Ze hadden al vanaf 1997 de kans om van alles en nog wat te doen aan de corruptie..... en wat denk jij?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je wilt ze dus gewoon in de stront laten zakken. Daarom mijn conclusie dat je ze minacht.
[..]
Ik vind dat jij je er als idealist strek voor moet maken, en dat doe je niet. Als Oekraïne jouw idelaisme waard is, dan zeker de Witrussen.quote:Heb je überhaubt mijn reacties op je eerdere vragen hierover wel gelezen?
Hoe heb jij dan 'TEGEN' geschreven?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:12 schreef Inaithnir het volgende:
Weetje, ik denk dat Danny op FOK een autocorrect gebouwd heeft dat het woord 'tegen' in TEGEN verandert. Verklaart een hoop
Dat zou niet verbazen inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:12 schreef Inaithnir het volgende:
Weetje, ik denk dat Danny op FOK een autocorrect gebouwd heeft dat het woord 'tegen' in TEGEN verandert. Verklaart een hoop
Wij bij Duitslandquote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Oekraïne hoort dus eigenlijk gewoon bij Rusland.
Dat mag echter niet met dit verdrag.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zij willen hier naartoe komen, goedkoop werken, geld naar Oekraïne sturen.
Je hebt mijn reacties hierover dus niet gelezenquote:Bedrijven willen wel een vestiging daar hebben=goedkope arbeidskrachten en dan exporteren naar het westen. Belastingdeal met NLse brievenbusmaatschappij maken, oligarchen met een bananenrepubliek naar een belastingparadijs. En de EU betaalt dan de rechters en OvJ's, die toch nog steeds zullen moeten rechtspreken ten faveure van de buitenlandse investeerders en, wij betalen financieren de moeder wel mbt onderwijs, gezondheidszorg en sociale voorzieningen wel via artikel 453 en dan vraag jij je af of ik die mensen in de stront wil laten zakken? Die mensen worden nu al in de stront geduwd volop. Ze hadden al vanaf 1997 de kans om van alles en nog wat te doen aan de corruptie..... en wat denk jij?
[..]
Ik vind dat jij je er als idealist strek voor moet maken, en dat doe je niet. Als Oekraïne jouw idelaisme waard is, dan zeker de Witrussen.
Is 70 voor een gemeente met iets meer dan 220 000 inwoners genoeg?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van locaties waar het dichtstbijzijnde stemlokaal kilometers weg is?
En dat gaat gebeuren/quote:
Los daarvan, ik wil gewoon zien dat je het opneemt voor de Witrussen. dat zijn ook mensen hoor, of minacht je ze?quote:Je hebt mijn reacties hierover dus niet gelezen.
Ik vroeg het aan de mang die daar zat. Hij vond de opkomst tegenvallen, maar zei dat op de waddeneilanden wel veel mensen gestemd hadden. Dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Bliksem en regen: stem TEGEN!
Al denk ik niet dat die 30% gehaald wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |