Wegens teveel zetels opgeheven, ze konden bena een bioscoop beginnenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat was nog eens een partij. Kan die niet een comeback maken?
Die staat alweer bijna achter. Zelden vertoond dat iemand zo'n kansrijke voorsprong weg weet te gevenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Je richt een tussenvennootschap in NL op met behulp van het verdrag, secondanded wat personeel, et voila.
Geeft niet, is best charmant.
Hoe denk je dat BV Nederland rolde voordat Polen etc. onderdeel van de EU warenKom maar op met dat vedrag, goeie handel voor koppelbazen.
Er wonen iets van 15.000 mensen, dus ongeveer 0,1% van alle kiezers.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Er waren maar enkele gaan stemmen, volgens de lokale media heeft maar 1 iemand zich erin verdiept, een oekraiense
Wat is er aan de hand in Amerika?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die staat alweer bijna achter. Zelden vertoond dat iemand zo'n kansrijke voorsprong weg weet te geven
Daar staat nog steeds niks over werkvisa, alleen dat het makkelijker (niet automatisch) moet wordenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
zucht
----------------------------------------------
Ook wordt arbeidsmigratie vanuit Oekraïne vergemakkelijkt:
Rekening houdend met de arbeidsmarktsituatie in de lidstaten, hun wetgeving en de voorschriften die in de lidstaten en in de EU gelden op het gebied van de mobiliteit van werknemers:
dienen de door de lidstaten in het kader van bilaterale overeenkomsten verleende werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers behouden te blijven en zo mogelijk te worden verbeterd;
dienen de overige lidstaten de mogelijkheid van het sluiten van soortgelijke overeenkomsten te overwegen.
Je zou inderdaad een dictatuur weer terug wensen als je dit soort naieve stupiditeit leest van 9.999999999.999999999999999.99999999999999...... (zucht)quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Want als er geen visumplicht is kan je er niet werken
Goddomme, dat is wel het dieptepunt van de dag
Ze hebben verstand toegevoegd aan het drinkwater denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand in Amerika?
Ja, die passages ken ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
zucht
Rekening houdend met de arbeidsmarktsituatie in de lidstaten, hun wetgeving en de voorschriften die in de lidstaten en in de EU gelden op het gebied van de mobiliteit van werknemers:
dienen de door de lidstaten in het kader van bilaterale overeenkomsten verleende werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers behouden te blijven en zo mogelijk te worden verbeterd;
dienen de overige lidstaten de mogelijkheid van het sluiten van soortgelijke overeenkomsten te overwegen.
Dat beweer ik nergensquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Want als er geen visumplicht is kan je er niet werken
Goddomme, dat is wel het dieptepunt van de dag
Ook niet meer dan vage overwegingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
zucht
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, die passages ken ik.
Je zou een stuk minder voor lul staan als je het citeren van pasages die je eigen ongelijk aantonen achterwege zou laten.
Nou, niet alleen leuk geprobeerd, dat levert ook aardig wat op.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]Ah nu weet ik het, had het gezien je stijl ook wel kunnen verwachten. Leuk geprobeerd.
Soms als ik een beetje neerslachtig word over hoe alles in Nederland geregeld is dan kijk ik even naar hoe het in de USA gaat en dan denk ik bij mezelf: "ach, het kan altijd nog erger".quote:
Wat levert het op?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Nou, niet alleen leuk geprobeerd, dat levert ook aardig wat op.Vele malen dank.
Nou nou.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je zou inderdaad een dictatuur weer terug wensen als je dit soort naieve stupiditeit leest van 9.999999999.999999999999999.99999999999999...... (zucht)
Eigenlijk staat dat er nog geeneens.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Daar staat nog steeds niks over werkvisa, alleen dat het makkelijker (niet automatisch) moet worden
Zou wel grappig zijn als blijkt dat de opkomst 30.01% is en dat die eilanden de opkomst naar 29.99% zouden brengenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef freako het volgende:
[..]
Er wonen iets van 15.000 mensen, dus ongeveer 0,1% van alle kiezers.
(fluistert: Schattig naief maar wel gevaarlijk..... )quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens
[..]
Ook niet meer dan vage overwegingen.
Nee, lood.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben verstand toegevoegd aan het drinkwater denk ik.
Volgens mij fluistert 9. vooral: LEUGENAAR! Alleen een mislukt ambtenaartje denkt dat je een werkvergunnig nodig hebt om te werken in NLquote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
(fluistert: Schattig naief maar wel gevaarlijk..... )
Ik heb nu al busjes zien rondrijden met het landensticker van Oekraïne, du_ke.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is toch exact wat ik schrijf? Ze overwegen op termijn de visumplicht af te schaffen. Maar dat gaat enkel om reizen. Niet om werkvergunningen e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |