De beheerders zijn even gaan stemmen denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom update die moetikstemmen.nl website niet meer, zijn we er bijna of zo?
Mooi! Klopt het dat het in Rotterdam kommer en kwel is met 20-25%? Laten we hopen dat veel mensen daar heel erg laat gaan stemmen. Een allochtoneneffect? Heel erg veel allochtonen en daardoor minder mensen die zich betrokken voelen bij deze politieke kwestie?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Net rondje gewandeld en er waren nog mensen aan het stemmen Hoofddorp dus ruim over de 30 %
* En ja bij eerdere stemmingen bleek dat de opkomst vrij gelijk over de bureaus in Hoofddorp qua percentage.
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag van voorbeelden om locaties waar het dichtstbijzijnde stemlokaal op kilometers afstand ligt zoals werd beweerd?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is 70 voor een gemeente met iets meer dan 220 000 inwoners genoeg?
Voor 1 postcode (enkel de 4 cijfers) telde ik er 5. Maar ja, dat is in een gemeente die niet het democratische proces dwarsboomt (geen gekleurde oproep, een normaal aantal stembureaus), ik weet dat dat niet in heel Nederland zo is.
Dan denkt ie, kut, daar rijdt een busje van invalid rondquote:Op woensdag 6 april 2016 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb nu al busjes zien rondrijden met het landensticker van Oekraïne, du_ke.
Wat denk jij als ze hier over paar maanden weer jouw aardbeien moeten plukken?
Een beetje erg flauw en inhoudelijk gezien een zwaktebod maar wel grappig.quote:
Vlieland heeft in het verleden toch ook vaak opkomsten van ruim boven de 100 procent gehad? (iets met vakantiegangers en vastelandsbewoners die daar werken)quote:
Hij denkt, goh Oekraïners kopen een busje hier. Good for them.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dan denkt ie, kut, daar rijdt een busje van invalid rondMaar nu met subsidie omdat ie minder steekpenningen hoeft te betalen.
Ik denk dat je in het buitengebied in de Flevopolder een goede kans maakt. Verder: random dorpen in Friesland. Veel dorpen hebben daar hooguit 300 inwoners, en delen van oudsher een stembureau met buurjongen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag van voorbeelden om locaties waar het dichtstbijzijnde stemlokaal op kilometers afstand ligt zoals werd beweerd?
Hey, they bought a 15M appartment from me, why wouldn't you love themquote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Om het op zijn Trumps te zeggen: "I LOVE Vlieland, great people".
Ja dat is bedenkelijk....quote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef J.B. het volgende:
Manmanman die Roos.... Op de Wit-Russische televisie vroegen ze hem wat hij ging doen als het referendum boven de 30% komt, zegt ie: "Heel veel zuipen, nog meer zuipen en feesten". Wat een puberaal gebral
Da's nog laag voor Vlieland, bij de TK vorige keer zaten ze halverwege de dag al boven de 100%.quote:
Kap eens met die nep campagne hier. Gaat je echt niets opleveren hoor, behalve irritatie bij je mede forummers.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef juliusceasar het volgende:
Kom op TEGEN stemmers. Kom uit je luie stoel en stem TEGEN!!! De minimale opkomst van 30% is nog niet gehaald en daarom anders niet geldig!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |