Weer uitgesport?quote:Op woensdag 6 april 2016 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk je weer eens in het topic te zien, Raf.![]()
En goedemorgen allemaal.
quote:
Zeker vaker posten.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja moet eigenlijk weer wat vaker posten enzo, ik lurk en luister nog wel veel, maar ja komt er niet altijd van.
Hmm dat is minder, niks ernstigs hoop ik?quote:Op woensdag 6 april 2016 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vanwege blessures.
[..]
Zeker vaker posten.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm dat is minder, niks ernstigs hoop ik?
En ik zal mijn best doen.
Bah, rug is altijd naar.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Begon met mijn knie, en nu zit ik al enkele maanden met mijn rug.
Koikarpers gebruiken, volgens een vriend van me.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt, en het lijkt in te dammen
arme andere visjesquote:Op woensdag 6 april 2016 13:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koikarpers gebruiken, volgens een vriend van me.
Zal toch wel meevallen?quote:
koi nemen nogal wat ruimte in en volgens mij vreten ze alle planten op ( ook een manier om van de baardalg af te komen natuurlijk)quote:
Geen idee, ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
koi nemen nogal wat ruimte in en volgens mij vreten ze alle planten op ( ook een manier om van de baardalg af te komen natuurlijk)
dat klinkt goed, mooie strakke muurquote:Op woensdag 6 april 2016 14:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen verstand van.
Maar aan de andere kant, mijn gang (en misschien de rest ook wel.. wordt ergens binnenkort gestuct
Ik wilde gisteren met mijn goede gedrag de muur gaan verven.. totdat ik zag dat de muur overal losliet, en daaronder kaal beton zatquote:Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt goed, mooie strakke muur
quote:
quote:
dan kan ik beter blijven zittenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohjee, ik zou maar vast naar de WC gaan want het valt er waarschijnlijk meteen uit!!!
yeahquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yeahonze aannemer heeft vandaag in het nieuwe huis wat dingen opgemeten, hij kan kozijnen en ruiten bestellen. Het wordt langzamerhand een beetje tastbaar. Naast dat er een logeerkamer van Symph's moeder al vol met dingen voor het nieuwe huis ligt
quote:
quote:Lieve scherpste potlood uit de doos,
Hiervoor zou ik je willen doorverwijzen naar Willem, onze "internist".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Fout van de computer...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:06 schreef just me het volgende:
fijn hoor dat electronisch aanmelden van "bezoek"
![]()
er schijnt iets niet goed gegaan te zijn....
heb net gebeld en het vreemde is dat de aanmelding van vrijdagmiddag ook niet terug te vinden is in het systeem terwijl ik toen ook aan- en afgemeld heb, nou nog maar niet wanhopen dan..quote:
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar zonder fouten hebben een hoop mensen geen werk meer...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
heb net gebeld en het vreemde is dat de aanmelding van vrijdagmiddag ook niet terug te vinden is in het systeem terwijl ik toen ook aan- en afgemeld heb, nou nog maar niet wanhopen dan..
electronisch aanmelden bezoek dat met de auto komtquote:Op woensdag 6 april 2016 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar zonder fouten hebben een hoop mensen geen werk meer...
Dus misschien moet het nog een keer?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
electronisch aanmelden bezoek dat met de auto komt
Vanwege parkeergeld of zo?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
electronisch aanmelden bezoek dat met de auto komt
nee vanwege parkeeruren die ik "gekocht" heb. Nummer invoeren, tijdinvoeren en aanmelden en daar is iets verkeerds gegaan...quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege parkeergeld of zo?
Of op je werk?
q-park of zoiets?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
nee vanwege parkeeruren die ik "gekocht" heb. Nummer invoeren, tijdinvoeren en aanmelden en daar is iets verkeerds gegaan...
Vooraf ingekocht parkeertegoed dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
nee vanwege parkeeruren die ik "gekocht" heb. Nummer invoeren, tijdinvoeren en aanmelden en daar is iets verkeerds gegaan...
de aankoop van de uren is vorig jaar mei of zo al bij de gemeente gedaan (vervanging van parkeerkaart) alleen bij het aanmelden van de auto van handigige harry is er iets verkeerd gegaan en zat er een bon van 89,00 op de auto.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf ingekocht parkeertegoed dus.
Zo lang je geen bon krijgt, is er niks aan de hand.
Heb je geen bevestiging dat je het aangevraagd hebt?
Als het de vorige Handige Harry betreft dan is dat toch niet erg?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
de aankoop van de uren is vorig jaar mei of zo al bij de gemeente gedaan (vervanging van parkeerkaart) alleen bij het aanmelden van de auto van handigige harry is er iets verkeerd gegaan en zat er een bon van 89,00 op de auto.
gemeente gaat nu uitzoeken hoe dat kan (jaja)....
dit is HH 2.0, werkt langzaam maar heel secuurquote:Op woensdag 6 april 2016 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het de vorige Handige Harry betreft dan is dat toch niet erg?
leuk! ik kan tot kwart voor 9 luisterenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik vanavond de 'MadMaster hoort stemmen'-show in de reprise doen?
jepquote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
woeiquote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ja, doet u dat maar.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Even doorzagen:quote:Op woensdag 6 april 2016 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
dit is HH 2.0, werkt langzaam maar heel secuur
bewoner moet bezoek aanmelden dus als de fout bij mij of mijn mobiel blijkt te liggen zal ik de bekeuring moeten betalen
Misschien is er wel wat fout gegaan bij de gemeente? Of was het dermate onduidelijk zodat het fouten maken uitnodigde.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
de aankoop van de uren is vorig jaar mei of zo al bij de gemeente gedaan (vervanging van parkeerkaart) alleen bij het aanmelden van de auto van handigige harry is er iets verkeerd gegaan en zat er een bon van 89,00 op de auto.
gemeente gaat nu uitzoeken hoe dat kan (jaja)....
Zoals met sommige vragen bij belastingaangifte.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:45 schreef knokkels het volgende:
Of was het dermate onduidelijk zodat het fouten maken uitnodigde.
je krijgt daar niet echt een "bewijs" van.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even doorzagen:
Heb je geen bevestiging op je telefoon van aanmelden gekregen of zo?
Kunnen ze makkelijk zeggen:quote:Op woensdag 6 april 2016 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zoals met sommige vragen bij belastingaangifte.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je vandaag weer patat eet kan je het mooi combineren met stemmen.
Vage app dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt daar niet echt een "bewijs" van.
gemeente mevrouw heeft het ook nagekeken en ook niets gevonden, mijn laatste aanmelding zou half maart geweest zijn maar dat kan niet want HH2.0 heeft vrijdag hier ook gewerkt, ik heb hem aangemeld én afgemeld, ik weet dat 100% zeker! Want ik zou hem om 17.00 uur afmelden en riep om 20.00 uur tegen Merel shoot weer uren aan de gemeente geschonken. Vrijdag was er geen bekeuring en je moet hier betalen van 12.00 tot 24.00 uur en ik kan me niet voorstellen dat er tussen 12.00 en 20.00 uur geen controleurs langs gereden zijn.
Dat zouden ze moeten kunnen terugvinden in de serverlogs lijkt me?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt daar niet echt een "bewijs" van.
gemeente mevrouw heeft het ook nagekeken en ook niets gevonden, mijn laatste aanmelding zou half maart geweest zijn maar dat kan niet want HH2.0 heeft vrijdag hier ook gewerkt, ik heb hem aangemeld én afgemeld, ik weet dat 100% zeker! Want ik zou hem om 17.00 uur afmelden en riep om 20.00 uur tegen Merel shoot weer uren aan de gemeente geschonken. Vrijdag was er geen bekeuring en je moet hier betalen van 12.00 tot 24.00 uur en ik kan me niet voorstellen dat er tussen 12.00 en 20.00 uur geen controleurs langs gereden zijn.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kunnen ze makkelijk zeggen:
"Jahaaaaaaaaa, dit is er verkeerd gegaan.. En het "stond er toch duidelijk""
Ik heb de hele dag keihard aan de ledenadministratie gewerkt dus ik heb het verdiendquote:Op woensdag 6 april 2016 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had je zelf al bedacht dus.
Je mag er nog een kledder naar keuze op ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag keihard aan de ledenadministratie gewerkt dus ik heb het verdiend
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mag er nog een kledder naar keuze op ook.
pindasausquote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mag er nog een kledder naar keuze op ook.
uiteraardquote:
quote:
Gewoon met 0 idee beginnen, en zien waar je uitkomtquote:Op woensdag 6 april 2016 18:31 schreef Karzai het volgende:
ik vind koken best leuk maar het moet wel binnen budget blijven en niet te lang duren
Zo werkt dat hier ook vaak.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon met 0 idee beginnen, en zien waar je uitkomt
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:00 schreef Karzai het volgende:
ik probeer altijd voor een tientje alles bij elkaar te scharrelen meestal lukt dat wel
voor een avondmaaltijd voor 1 persoon?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:00 schreef Karzai het volgende:
ik probeer altijd voor een tientje alles bij elkaar te scharrelen meestal lukt dat wel
gewoon alle boodschappen dus ook ontbijt en lunchquote:Op woensdag 6 april 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een avondmaaltijd voor 1 persoon?
quote:Programma van vandaag
19:09 - 20:00 DJ L2B - Stamppot a la Lucky
20:00 - 22:00 MadMaster Hoort Vreemde Stemmen (Reprise)...
ai, nog steeds erg veel in mijn ogen, mijn boodschappenbudget zit op ¤125 per maandquote:Op woensdag 6 april 2016 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon alle boodschappen dus ook ontbijt en lunch
wacht wat.. 30 euro ongeveer per week?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ai, nog steeds erg veel in mijn ogen, mijn boodschappenbudget zit op ¤125 per maand
Dat is wel erg weinig, dat is 4, 20 per dag daar kan je toch niet van leven?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ai, nog steeds erg veel in mijn ogen, mijn boodschappenbudget zit op ¤125 per maand
is dat 10 euro per dag? Of....?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon alle boodschappen dus ook ontbijt en lunch
Groot inkopen... voor 20 euro heb je een flinke homp varkensschouder waar je zeker 5 dagen royaal van kan eten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 april 2016 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig, dat is 4, 20 per dag daar kan je toch niet van leven?
geen enkel probleemquote:Op woensdag 6 april 2016 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig, dat is 4, 20 per dag daar kan je toch niet van leven?
soms geef ik minder uit soms meer en ik rook dus dat kost ook, mijn budget is 20 euro per dag alles wat ik niet uitgeef spaar ikquote:
mjah roken is voor mij 7.20 per week, exclusief 5-pakje rizla wat ik eens in de zoveel tijd haal.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
soms geef ik minder uit soms meer en ik rook dus dat kost ook, mijn budget is 20 euro per dag alles wat ik niet uitgeef spaar ik
mét nieuwe jinglequote:
yup, en nu met een anderhalfpersoonshuishouden lukt het met iets minder dan ¤200 ook prima. Ik eet niet veel vlees, drink alleen thee en water en rook niet. Symph eet meer dan ik en ook meer vlees en er gaan in het weekend een paar halve liters bier doorheen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe je goed , daar haal je alles van?
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Biermenu van heute abend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40+ / Zeikhoek #4
Ik dacht dat ik zuinig leefdequote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, en nu met een anderhalfpersoonshuishouden lukt het met iets minder dan ¤200 ook prima. Ik eet niet veel vlees, drink alleen thee en water en rook niet. Symph eet meer dan ik en ook meer vlees en er gaan in het weekend een paar halve liters bier doorheen.
Klinkt bijna Spartaansquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, en nu met een anderhalfpersoonshuishouden lukt het met iets minder dan ¤200 ook prima. Ik eet niet veel vlees, drink alleen thee en water en rook niet. Symph eet meer dan ik en ook meer vlees en er gaan in het weekend een paar halve liters bier doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |