yeahquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yeahonze aannemer heeft vandaag in het nieuwe huis wat dingen opgemeten, hij kan kozijnen en ruiten bestellen. Het wordt langzamerhand een beetje tastbaar. Naast dat er een logeerkamer van Symph's moeder al vol met dingen voor het nieuwe huis ligt
quote:
quote:Lieve scherpste potlood uit de doos,
Hiervoor zou ik je willen doorverwijzen naar Willem, onze "internist".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Fout van de computer...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:06 schreef just me het volgende:
fijn hoor dat electronisch aanmelden van "bezoek"
![]()
er schijnt iets niet goed gegaan te zijn....
heb net gebeld en het vreemde is dat de aanmelding van vrijdagmiddag ook niet terug te vinden is in het systeem terwijl ik toen ook aan- en afgemeld heb, nou nog maar niet wanhopen dan..quote:
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar zonder fouten hebben een hoop mensen geen werk meer...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
heb net gebeld en het vreemde is dat de aanmelding van vrijdagmiddag ook niet terug te vinden is in het systeem terwijl ik toen ook aan- en afgemeld heb, nou nog maar niet wanhopen dan..
electronisch aanmelden bezoek dat met de auto komtquote:Op woensdag 6 april 2016 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar zonder fouten hebben een hoop mensen geen werk meer...
Dus misschien moet het nog een keer?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
electronisch aanmelden bezoek dat met de auto komt
Vanwege parkeergeld of zo?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
electronisch aanmelden bezoek dat met de auto komt
nee vanwege parkeeruren die ik "gekocht" heb. Nummer invoeren, tijdinvoeren en aanmelden en daar is iets verkeerds gegaan...quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege parkeergeld of zo?
Of op je werk?
q-park of zoiets?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
nee vanwege parkeeruren die ik "gekocht" heb. Nummer invoeren, tijdinvoeren en aanmelden en daar is iets verkeerds gegaan...
Vooraf ingekocht parkeertegoed dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
nee vanwege parkeeruren die ik "gekocht" heb. Nummer invoeren, tijdinvoeren en aanmelden en daar is iets verkeerds gegaan...
de aankoop van de uren is vorig jaar mei of zo al bij de gemeente gedaan (vervanging van parkeerkaart) alleen bij het aanmelden van de auto van handigige harry is er iets verkeerd gegaan en zat er een bon van 89,00 op de auto.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf ingekocht parkeertegoed dus.
Zo lang je geen bon krijgt, is er niks aan de hand.
Heb je geen bevestiging dat je het aangevraagd hebt?
Als het de vorige Handige Harry betreft dan is dat toch niet erg?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
de aankoop van de uren is vorig jaar mei of zo al bij de gemeente gedaan (vervanging van parkeerkaart) alleen bij het aanmelden van de auto van handigige harry is er iets verkeerd gegaan en zat er een bon van 89,00 op de auto.
gemeente gaat nu uitzoeken hoe dat kan (jaja)....
dit is HH 2.0, werkt langzaam maar heel secuurquote:Op woensdag 6 april 2016 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het de vorige Handige Harry betreft dan is dat toch niet erg?
leuk! ik kan tot kwart voor 9 luisterenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik vanavond de 'MadMaster hoort stemmen'-show in de reprise doen?
jepquote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
woeiquote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ja, doet u dat maar.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Even doorzagen:quote:Op woensdag 6 april 2016 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
dit is HH 2.0, werkt langzaam maar heel secuur
bewoner moet bezoek aanmelden dus als de fout bij mij of mijn mobiel blijkt te liggen zal ik de bekeuring moeten betalen
Misschien is er wel wat fout gegaan bij de gemeente? Of was het dermate onduidelijk zodat het fouten maken uitnodigde.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
de aankoop van de uren is vorig jaar mei of zo al bij de gemeente gedaan (vervanging van parkeerkaart) alleen bij het aanmelden van de auto van handigige harry is er iets verkeerd gegaan en zat er een bon van 89,00 op de auto.
gemeente gaat nu uitzoeken hoe dat kan (jaja)....
Zoals met sommige vragen bij belastingaangifte.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:45 schreef knokkels het volgende:
Of was het dermate onduidelijk zodat het fouten maken uitnodigde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |