Weer uitgesport?quote:Op woensdag 6 april 2016 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk je weer eens in het topic te zien, Raf.![]()
En goedemorgen allemaal.
quote:
Zeker vaker posten.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja moet eigenlijk weer wat vaker posten enzo, ik lurk en luister nog wel veel, maar ja komt er niet altijd van.
Hmm dat is minder, niks ernstigs hoop ik?quote:Op woensdag 6 april 2016 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vanwege blessures.
[..]
Zeker vaker posten.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm dat is minder, niks ernstigs hoop ik?
En ik zal mijn best doen.
Bah, rug is altijd naar.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Begon met mijn knie, en nu zit ik al enkele maanden met mijn rug.
Koikarpers gebruiken, volgens een vriend van me.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt, en het lijkt in te dammen
arme andere visjesquote:Op woensdag 6 april 2016 13:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koikarpers gebruiken, volgens een vriend van me.
Zal toch wel meevallen?quote:
koi nemen nogal wat ruimte in en volgens mij vreten ze alle planten op ( ook een manier om van de baardalg af te komen natuurlijk)quote:
Geen idee, ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
koi nemen nogal wat ruimte in en volgens mij vreten ze alle planten op ( ook een manier om van de baardalg af te komen natuurlijk)
dat klinkt goed, mooie strakke muurquote:Op woensdag 6 april 2016 14:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen verstand van.
Maar aan de andere kant, mijn gang (en misschien de rest ook wel.. wordt ergens binnenkort gestuct
Ik wilde gisteren met mijn goede gedrag de muur gaan verven.. totdat ik zag dat de muur overal losliet, en daaronder kaal beton zatquote:Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt goed, mooie strakke muur
quote:
quote:
dan kan ik beter blijven zittenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohjee, ik zou maar vast naar de WC gaan want het valt er waarschijnlijk meteen uit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |