SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Geen muziekjes meer in de queuequote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:10 schreef just me het volgende:
Daar zitten we dan... En nu?
ga ik echt slapen
bedankt voor je spontane show Muis
en trustuh allemaal
quote:
Graag weer even spontaan gedraaidquote:
ga ik echt slapen
en trustuh allemaal
Ga jij nu even echte SKA draaien?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het was lekker hoor.
ga ik echt slapen
en trustuh allemaal
quote:
Graag gedraaidquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ow allemaal jonge visjes
zeker een stuk of 10
De Pieps slaan op de piepnummers die Symph vroeger (tot mijn ergenis) altijd draaidequote:
10 jonge guppies?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ow allemaal jonge visjes
zeker een stuk of 10
Nee, op Piep zei de muis!quote:Op woensdag 6 april 2016 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Pieps slaan op de piepnummers die Symph vroeger (tot mijn ergenis) altijd draaide![]()
In het voorhuisquote:
Een algeneter?quote:
Ja ik dacht al, het ziet er net iets anders uit als een plectostomus, maar close enough!quote:Op woensdag 6 april 2016 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ancistrus...
en het worden er steeds meer
Ik wist niet dat die konden jongenquote:
Normaal alleen wat op het glas en stenen enzo zit. Ook een beetje op de plantjes, maar volgens mij niet die lange slierten.quote:
deze groeien niet uit de bak gelukkigquote:Op woensdag 6 april 2016 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, het ziet er net iets anders uit als een plectostomus, maar close enough!
Tof man!
Ja ik had op een gegeven moment 4 volwassen plectostomussen; dat was wel wat enthousiast!quote:Op woensdag 6 april 2016 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze groeien niet uit de bak gelukkig
wordt aan gewerkt, en het lijkt in te dammenquote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Die baardalg ziet er echt vreselijk scary uit
ik ken datquote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik herkende dat 'beest' alleen maar omdat ik dat de echte algeneters blijf vinden
Mijn pa had er twee in zijn tropische bak vroeger, en ik vond ze leuker dan de maanvissen en andere zooi die ie in de bak had
Voor mij zijn japanse algeneters gewoon "de" algeneters, hoewel ik plectostomussen vele malen gaver vind.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik herkende dat 'beest' alleen maar omdat ik dat de echte algeneters blijf vinden
Mijn pa had er twee in zijn tropische bak vroeger, en ik vond ze leuker dan de maanvissen en andere zooi die ie in de bak had
Ik weet niet veel meer van tropische bakken, maar wat algen betreft weet ik nog wel dat zuurgraad en co2 gehalte er bepalend zijn voor wél of geen alg in de bak. En slakken.... zucht..... slakkenquote:Op woensdag 6 april 2016 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt, en het lijkt in te dammen
idd, meerdere keren mijn bak tijdenlang 100% slakvrij gehad, tot ik een keer een plantje van een vriend kreeg of zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer van tropische bakken, maar wat algen betreft weet ik nog wel dat zuurgraat en co2 gehalte er bepalend zijn voor wél of geen alg in de bak. En slakken.... zucht..... slakken
Planten vervangen en CO2 omhoogquote:Op woensdag 6 april 2016 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer van tropische bakken, maar wat algen betreft weet ik nog wel dat zuurgraat en co2 gehalte er bepalend zijn voor wél of geen alg in de bak. En slakken.... zucht..... slakken
Dat bedoel ik, je kan van de ene plaag naar de andere gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Planten vervangen en CO2 omhoog
en slakken is wel een oplossing, maar ook een gevaarlijke
Uh, valt toch wel mee?quote:
Er zijn mooie visjes die slakken eten, maar die vreten ook andere vissen op.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Planten vervangen en CO2 omhoog
en slakken is wel een oplossing, maar ook een gevaarlijke
die komen er niet inquote:Op woensdag 6 april 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn mooie visjes die slakken eten, maar die vreten ook andere vissen op.
Dan heb je de 32 overige die kleiner dan een speldenknop zijn nog over het hoofd gezienquote:Op woensdag 6 april 2016 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komen er niet in
Ik zie er nu zeker 15 in 15 verschillende groottes
Slaap Slaap lijkt mij voor mij beterquote:
Je gaat nu maffen?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap Slaap lijkt mij voor mij beter
Bijnaquote:
Hehe!quote:Op woensdag 6 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna
Toch ff een wijntje in geschonken
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:36 schreef Symphonic het volgende:
owwwww het worden er met de mniuut meer
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:36 schreef Symphonic het volgende:
owwwww het worden er met de mniuut meer
zal een paar wineksl alvast vertellen dat ze niet hoeven in te kopen voorlopigquote:Op woensdag 6 april 2016 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ze groeien als slakken
Veel succes
zeker wetenquote:Op woensdag 6 april 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Prima muziek dit om bij weg te dromen.
Maar dit is de bak van je moeder toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal een paar wineksl alvast vertellen dat ze niet hoeven in te kopen voorlopig
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dit is de bak van je moeder toch?
Die is toch nog maar een paar (twee of zo) maanden oud?
Dan is het ook niet ongewoon hoor dat het even duurt voordat de bio-dingesnogwattes zich in de bak stabiliseert.
co2 fles eraan en verse planten zou het moeten zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dit is de bak van je moeder toch?
Die is toch nog maar een paar (twee of zo) maanden oud?
Dan is het ook niet ongewoon hoor dat het even duurt voordat de bio-dingesnogwattes zich in de bak stabiliseert.
Ow jaquote:Op woensdag 6 april 2016 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
co2 fles eraan en verse planten zou het moeten zijn
was geen José Carrerasquote:
ik spoel ze af met kraanwaterquote:Op woensdag 6 april 2016 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja
Verse planten, daar kwam mij pa ook altijd mee aanzetten in plastic zakjes. Hij sneed ze open boven de gootsteen en spoelde ze vervolgens tig keer in afgekoeld gekookt water met wat zout
Dan kwamen de slakken en andere beestjes eruit. (en daar is wat voor te zeggen, daarom was ik verse spinazie en zo ook)
Je ken het zelfs drinken dat spul, schijnt erg gezond te zijn.quote:
Kraanwater hierquote:Op woensdag 6 april 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken dat zelfs drinken dat spul, schijnt erg gezond te zijn.
Nero werkt ook niet goed dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
daarom slaap ik ook nog niet
Midnight Oil op een brandend bed, geen goeie combi
Niet echt neequote:
Ik kan er ook nog wat klassieke koorzang in donderen, geen probleem.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
bedankt Piet voor de muziekjes
Ik denk dat ik mij weer even verder ga verdrinken in Schubert of zo
Nee, dank je, heb ik genoeg hier van op de plank liggen, van Gregoriaans, tot Händel's Messiah, tot Harry Potter aan toequote:Op woensdag 6 april 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wat klassieke koorzang in donderen, geen probleem.
It's a dream.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:16 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook slapen!Thx voor de tunes weer, man!
Buiten de vrijwilligers was ik de eerste, iets te vroeg eigenlijk zelfsquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 07:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Buiten de vrijwilligers was ik de eerste, iets te vroeg eigenlijk zelfs
Wegens stemmen buiten de openingstikd is uw stem helaas verworpen.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Buiten de vrijwilligers was ik de eerste, iets te vroeg eigenlijk zelfs
Ik pluk de dag op mijn vrije dagquote:Op woensdag 6 april 2016 07:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggùh jm & Fogel. Ook nog een
quote:Op woensdag 6 april 2016 07:57 schreef Rafeiro het volgende:
Zit al aan mijn 4e koffie, lijk wel op knokkels
Leuk je weer eens in het topic te zien, Raf.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:57 schreef Rafeiro het volgende:
Wacht even, nu de 4e halen.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:57 schreef Rafeiro het volgende:
Moggùh, Melt.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk je weer eens in het topic te zien, Raf.![]()
En goedemorgen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |