je krijgt daar niet echt een "bewijs" van.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even doorzagen:
Heb je geen bevestiging op je telefoon van aanmelden gekregen of zo?
Kunnen ze makkelijk zeggen:quote:Op woensdag 6 april 2016 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zoals met sommige vragen bij belastingaangifte.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je vandaag weer patat eet kan je het mooi combineren met stemmen.
Vage app dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt daar niet echt een "bewijs" van.
gemeente mevrouw heeft het ook nagekeken en ook niets gevonden, mijn laatste aanmelding zou half maart geweest zijn maar dat kan niet want HH2.0 heeft vrijdag hier ook gewerkt, ik heb hem aangemeld én afgemeld, ik weet dat 100% zeker! Want ik zou hem om 17.00 uur afmelden en riep om 20.00 uur tegen Merel shoot weer uren aan de gemeente geschonken. Vrijdag was er geen bekeuring en je moet hier betalen van 12.00 tot 24.00 uur en ik kan me niet voorstellen dat er tussen 12.00 en 20.00 uur geen controleurs langs gereden zijn.
Dat zouden ze moeten kunnen terugvinden in de serverlogs lijkt me?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt daar niet echt een "bewijs" van.
gemeente mevrouw heeft het ook nagekeken en ook niets gevonden, mijn laatste aanmelding zou half maart geweest zijn maar dat kan niet want HH2.0 heeft vrijdag hier ook gewerkt, ik heb hem aangemeld én afgemeld, ik weet dat 100% zeker! Want ik zou hem om 17.00 uur afmelden en riep om 20.00 uur tegen Merel shoot weer uren aan de gemeente geschonken. Vrijdag was er geen bekeuring en je moet hier betalen van 12.00 tot 24.00 uur en ik kan me niet voorstellen dat er tussen 12.00 en 20.00 uur geen controleurs langs gereden zijn.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kunnen ze makkelijk zeggen:
"Jahaaaaaaaaa, dit is er verkeerd gegaan.. En het "stond er toch duidelijk""
Ik heb de hele dag keihard aan de ledenadministratie gewerkt dus ik heb het verdiendquote:Op woensdag 6 april 2016 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had je zelf al bedacht dus.
Je mag er nog een kledder naar keuze op ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag keihard aan de ledenadministratie gewerkt dus ik heb het verdiend
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mag er nog een kledder naar keuze op ook.
pindasausquote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mag er nog een kledder naar keuze op ook.
uiteraardquote:
quote:
Gewoon met 0 idee beginnen, en zien waar je uitkomtquote:Op woensdag 6 april 2016 18:31 schreef Karzai het volgende:
ik vind koken best leuk maar het moet wel binnen budget blijven en niet te lang duren
Zo werkt dat hier ook vaak.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon met 0 idee beginnen, en zien waar je uitkomt
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:00 schreef Karzai het volgende:
ik probeer altijd voor een tientje alles bij elkaar te scharrelen meestal lukt dat wel
voor een avondmaaltijd voor 1 persoon?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:00 schreef Karzai het volgende:
ik probeer altijd voor een tientje alles bij elkaar te scharrelen meestal lukt dat wel
gewoon alle boodschappen dus ook ontbijt en lunchquote:Op woensdag 6 april 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een avondmaaltijd voor 1 persoon?
quote:Programma van vandaag
19:09 - 20:00 DJ L2B - Stamppot a la Lucky
20:00 - 22:00 MadMaster Hoort Vreemde Stemmen (Reprise)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |