ai, nog steeds erg veel in mijn ogen, mijn boodschappenbudget zit op ¤125 per maandquote:Op woensdag 6 april 2016 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon alle boodschappen dus ook ontbijt en lunch
wacht wat.. 30 euro ongeveer per week?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ai, nog steeds erg veel in mijn ogen, mijn boodschappenbudget zit op ¤125 per maand
Dat is wel erg weinig, dat is 4, 20 per dag daar kan je toch niet van leven?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ai, nog steeds erg veel in mijn ogen, mijn boodschappenbudget zit op ¤125 per maand
is dat 10 euro per dag? Of....?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon alle boodschappen dus ook ontbijt en lunch
Groot inkopen... voor 20 euro heb je een flinke homp varkensschouder waar je zeker 5 dagen royaal van kan eten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 april 2016 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig, dat is 4, 20 per dag daar kan je toch niet van leven?
geen enkel probleemquote:Op woensdag 6 april 2016 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig, dat is 4, 20 per dag daar kan je toch niet van leven?
soms geef ik minder uit soms meer en ik rook dus dat kost ook, mijn budget is 20 euro per dag alles wat ik niet uitgeef spaar ikquote:
mjah roken is voor mij 7.20 per week, exclusief 5-pakje rizla wat ik eens in de zoveel tijd haal.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
soms geef ik minder uit soms meer en ik rook dus dat kost ook, mijn budget is 20 euro per dag alles wat ik niet uitgeef spaar ik
mét nieuwe jinglequote:
yup, en nu met een anderhalfpersoonshuishouden lukt het met iets minder dan ¤200 ook prima. Ik eet niet veel vlees, drink alleen thee en water en rook niet. Symph eet meer dan ik en ook meer vlees en er gaan in het weekend een paar halve liters bier doorheen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe je goed , daar haal je alles van?
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Biermenu van heute abend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40+ / Zeikhoek #4
Ik dacht dat ik zuinig leefdequote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, en nu met een anderhalfpersoonshuishouden lukt het met iets minder dan ¤200 ook prima. Ik eet niet veel vlees, drink alleen thee en water en rook niet. Symph eet meer dan ik en ook meer vlees en er gaan in het weekend een paar halve liters bier doorheen.
Klinkt bijna Spartaansquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, en nu met een anderhalfpersoonshuishouden lukt het met iets minder dan ¤200 ook prima. Ik eet niet veel vlees, drink alleen thee en water en rook niet. Symph eet meer dan ik en ook meer vlees en er gaan in het weekend een paar halve liters bier doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |