Je moet je nooit wat aantrekken van Remlof, les 1 in deze SC.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat hier toch aan de lopende band over politiek? Vind het een stuk meer on topic dan de meeste SC's waar ik in heb gepost.
Welke?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had net slechts 1 bier, maar vreselijk lekker.
Als dit een echt café was zat remlof nu aan de bar in zijn eentje boos wat te mompelen over vroeger. Zo behandel ik zijn bijdrages dan vaak ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat hier toch aan de lopende band over politiek? Vind het een stuk meer on topic dan de meeste SC's waar ik in heb gepost.
Mooi man.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had net slechts 1 bier, maar vreselijk lekker.
Puur praktisch gezien moet je wel beoordelen of iets wel of niet interessant is, anders moet je alles voorleggen, en dat is praktisch onhaalbaar. Als je dat hautain wil noemen... Bijna de helft van de bevolking stemt überhaupt niet, laat staan dat ze zich zouden interesseren in losse verdragen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo onder de indruk van dat soort kritiek omdat ik het hautain en gemakzuchtig vind. Hautain omdat jij niet voor een ander kunt bepalen of iets toch niet interessant is, en gemakzuchtig omdat je jezelf als deskundige vervreemd van de democratische taak om voorstellen goed uit te kunnen leggen aan de bevolking. De overheid zit er voor het volk en niet andersom, en daarom moeten voorstellen goed uitgelegd worden aan de bevolking. Ook voor het goed functioneren van verkiezingen is dat essentieel.
En een middenweg is bijvoorbeeld; in beginsel altijd een referendum over internationale verdragen. Tenzij bijvoorbeeld 65 % van de Kamer dat niet nodig vindt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef Kowloon het volgende:
Je gaat mij niet wijs maken dat er geen middenweg gevonden kan worden.
Nooit van gehoord, ziet er wel lekker uit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ff kijken in Untappd, ik kende hem niet, vriend nam hem mee:
Vicaris Winter (2015)
Nee? Als jij zegt dat je alle verdragen moet opdelen in een "wel" of "niet"-categorie, dan zul je ze allemaal moeten beoordelen. Hoe je daar een middenweg in wil ontwaren zie ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijs maken dat er geen middenweg gevonden kan worden.
Whehehe. Klopt. Supergoede kerel, maar al dat zure gelul interesseert natuurlijk geen hond.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als dit een echt café was zat remlof nu aan de bar in zijn eentje boos wat te mompelen over vroeger. Zo behandel ik zijn bijdrages dan vaak ook.
Dat snap ik niet. Als de kamer een wet aanneemt zonder raadpleging van het volk vind je dat ondemocratisch, maar als de kamer oordeelt dat een wet geen referendum nodig heeft is dat wel goed?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En een middenweg is bijvoorbeeld; in beginsel altijd een referendum over internationale verdragen. Tenzij bijvoorbeeld 65 % van de Kamer dat niet nodig vindt.
Was geweldig, beter met elke slok.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ziet er wel lekker uit.
Kan je nog even wat tips inscannen trouwens?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe. Klopt. Supergoede kerel, maar al dat zure gelul interesseert natuurlijk geen hond.
Ik bedenk me ineens. Log morgenvroeg anders gewoon in op mijn account tijdens dat werkcollege, heb je alle antwoorden van het pc lab voor je. Of alle STATA output althans.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan je nog even wat tips inscannen trouwens?
Dat eerste schrijf ik niet volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Als de kamer een wet aanneemt zonder raadpleging van het volk vind je dat ondemocratisch, maar als de kamer oordeelt dat een wet geen referendum nodig heeft is dat wel goed?
Bedacht ik me ook al net. Klinkt als een goed idee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens. Log morgenvroeg anders gewoon in op mijn account tijdens dat werkcollege, heb je alle antwoorden van het pc lab voor je. Of alle STATA output althans.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens. Log morgenvroeg anders gewoon in op mijn account tijdens dat werkcollege, heb je alle antwoorden van het pc lab voor je. Of alle STATA output althans.
Zolang ik maar in anderhalf uur aan de juiste antwoorden kom vind ik het wel best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Al is deze opdracht wel serieus leerzamer om zelf te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |