Je wil gewoon graag dat de machinist liegt/het fout heeft. Hij heeft zijn verklaring gedaan en daarmee is de zaak afgedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als jij zo stellig durft te beweren dat de verklaring 100% de waarheid is, waarom staat dat blok dan in haar rug? En was haar gelaat vrij van evidente kneuzingen?
De patholoog die riep dat er GHB was aangetroffen en ze dus wel gedrogeerd moest zijn, terwijl het ging om lichaamseigen stoffen? Die man moet je niet te serieus nemen nee.quote:Compleet ridicuul natuurlijk om te twijfelen aan de bevindingen van een gediplomeerd patholoog.
als het goed is verklaar je in beide gevallen hetzelfde?quote:Op woensdag 6 april 2016 09:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook niet als die hele zaak afhangt van jouw verklaring?
Is dat inderdaad dezelfde?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:45 schreef Operc het volgende:
De patholoog die riep dat er GHB was aangetroffen en ze dus wel gedrogeerd moest zijn, terwijl het ging om lichaamseigen stoffen? Die man moet je niet te serieus nemen nee.
Volgens mij hebben de BNW-ers hier het nog steeds over Frank de Groot.quote:
Natuurlijk twijfelen mensen aan zijn verklaring,zelfs de familie van Dascha doet dat .quote:Op woensdag 6 april 2016 10:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij heeft zijn verklaring gedaan, klaar. Dat er hier getwijfeld wordt aan die verklaring is al gênant, maar het idee dat een machinist zich dan graag nog even wil verantwoorden is compleet ridicuul natuurlijk. Alsof het hem iets interesseert dat er in een BNW-topic getwijfeld wordt aan zijn verklaring door een stel alu-hoedjes.
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Natuurlijk twijfelen mensen aan zijn verklaring,zelfs de familie van Dascha doet dat .
Ze vinden getuigen die allebei geen claxon hebben gehoord.
Volgens de machinist stond ze met haar gezicht naar de trein toe (met haar handen in de zij), terwijl forensisch onderzoek het tegendeel uitwijst.
Dan kom jij users hier wegzetten als Alu-hoedjes &BNW-ers ?
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik ben te lui om 20 topics door te spitten, maar dit RTL bericht gaat over waar ik op doelde:
Laat maar Stacey, moe/lui en niet op de hoogte. Maar wel droeftoeteren en schofferen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hij stond niet op het spoor toch? Ik ken het hele verhaal niet trouwens.
Zoals al aangetoond, is er een prima reden om alles wat de patholoog waar steeds naar gerefereerd wordt met een flinke korrel zout te nemen. En dat er twee mensen zijn die niet iets hebben gehoord zegt niet zoveel, aangezien je dat soort zaken ook helemaal niet registreert als je nietsvermoedend ergens zit of staat. Als het andersom was geweest, dat er eerst een botsing was en er daarna nog eens flink werd getoeterd, dan zouden die getuigen m.i. meer recht van spreken hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Natuurlijk twijfelen mensen aan zijn verklaring,zelfs de familie van Dascha doet dat .
Ze vinden getuigen die allebei geen claxon hebben gehoord.
Volgens de machinist stond ze met haar gezicht naar de trein toe (met haar handen in de zij), terwijl forensisch onderzoek het tegendeel uitwijst.
Dan kom jij users hier wegzetten als Alu-hoedjes &BNW-ers ?
Tsja, als je die post van me leest, zie je dat ik een bron geef voor mijn conclusie, maar dat ik niet terugzoek waar het voor het eerst genoemd is in deze reeks, want dat doet er ook niet toe. Het ging erom dat jullie Frank de Groot als expert aanhalen terwijl die man grote fouten heeft gemaakt. Dat heb ik gesteld en bewezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Laat maar Stacey, moe/lui en niet op de hoogte. Maar wel droeftoeteren en schofferen.
Het is de moeite niet waard.
Aangezien je dat soort zaken ook helemaal niet registreert als je nietsvermoedend ergens zit of staat?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Zoals al aangetoond, is er een prima reden om alles wat de patholoog waar steeds naar gerefereerd wordt met een flinke korrel zout te nemen. En dat er twee mensen zijn die niet iets hebben gehoord zegt niet zoveel, aangezien je dat soort zaken ook helemaal niet registreert als je nietsvermoedend ergens zit of staat. Als het andersom was geweest, dat er eerst een botsing was en er daarna nog eens flink werd getoeterd, dan zouden die getuigen m.i. meer recht van spreken hebben.
Dat jullie BNW-ers zijn heeft niet alleen te maken met de machinist, maar met de hele gang van zaken in deze reeks.
[..]
Tsja, als je die post van me leest, zie je dat ik een bron geef voor mijn conclusie, maar dat ik niet terugzoek waar het voor het eerst genoemd is in deze reeks, want dat doet er ook niet toe. Het ging erom dat jullie Frank de Groot als expert aanhalen terwijl die man grote fouten heeft gemaakt. Dat heb ik gesteld en bewezen.
Daarnaast is het natuurlijk ook vrij zinloos om mensen te beschuldigen geen moeite te doen, als je zelf een paar posts hierboven stelt dat je mijn post na de eerste drie woorden niet meer gelezen hebt.
Als je dat ook op deze post toepast, kom je op "Zoals al aangetoond." En dat lijkt me een prima conclusie.![]()
Wel of geen toeter is geen relevant.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef SOG het volgende:
Wel toeter geen toeter. Hoe relevant is dat nu. Jullie gebruiken dat als argument dat de rest van de verklaring dan ook wel nie zal kloppen met de gênante bewering van ootje: ze zullen wel op "kantoor" wat ingevuld hebben. Sorry hoor maar als je zoiets post dan kun je echt niet serieus genomen worden.
Stacy jij maakt ook de meest belachelijke post in een vorig topic waarbij je een screenshot post met een quote van iemand waarbij je net doet alsof er getuigen bij zijn geweest bij de klap... Dit terwijl die quote in een totaal andere context wordt gemaakt.. Ga je schamen aub
hoe is dan geconstateerd dat ze dat stootblok in haar rug stond?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:08 schreef Superwoman1999 het volgende:
Trouwens, er werd gezegd dat het lichaam van Dascha "verpulverd" is.
Dat duidt erop dat er niet geremd is voordat Dascha geraakt werd. Hoge snelheid = minder van het lichaam over
Welk screenshot ?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef SOG het volgende:
Wel toeter geen toeter. Hoe relevant is dat nu. Jullie gebruiken dat als argument dat de rest van de verklaring dan ook wel nie zal kloppen met de gênante bewering van ootje: ze zullen wel op "kantoor" wat ingevuld hebben. Sorry hoor maar als je zoiets post dan kun je echt niet serieus genomen worden.
Stacy jij maakt ook de meest belachelijke post in een vorig topic waarbij je een screenshot post met een quote van iemand waarbij je net doet alsof er getuigen bij zijn geweest bij de klap... Dit terwijl die quote in een totaal andere context wordt gemaakt.. Ga je schamen aub
Maakt niet uit. Die jongen is sowieso fout bezig. Als 27 jarige naar een 16 plus feest gaan wtf viezerikquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan een meisje dat ouder is dan de doelgroep van pedofielen ...
Nou!quote:Op woensdag 6 april 2016 15:42 schreef Superwoman1999 het volgende:
Maakt niet uit. Die jongen is sowieso fout bezig. Als 27 jarige naar een 16 plus feest gaan wtf viezerik
Inderdaad alles kan...quote:Op woensdag 6 april 2016 15:22 schreef SOG het volgende:
Ook al is er geen claxon. Dan nog kan de machinist het meisje hebben gezien.
ik ren ook weleens rond op het perron omdat ik geen idee heb aan welke kant van het perron de trein stopt en van welke kant die komt...quote:Op woensdag 6 april 2016 15:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe is dan geconstateerd dat ze dat stootblok in haar rug stond?
Waarom is het relevant of ze met hoofd of met rug richting trein stond? Ze stond dus rechtop op het spoor op die trein te wachten
Kapot vies. Echt gadverdamme zoek lekker iemand van je eigen soort/leeftijd ipv het bij jonge naïeve meiden te doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Dat-ie lekker op een 16- feest blijft. Oh nee. Maar toch! Die heeft echt wel wat op zijn kerfstok!!11!!
ergens in dit topic staat dat her 158 decibel is. Raar dan dat de machinist zegt dat dascha er niet op reageerde ipv dat er een schrikreactie was.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:24 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik weet wel en ik woon pal aan het spoor, dat de claxon van een trein, echt opvallend goed merkbaar is, ook al zit ik diep geconcentreerd in een film. En als het muisstil is, dan is het helemaal even schrikken. Ook overdag. En zo vaak wordt er niet geclaxonneerd. Dat gebeurt alleen als er mensen te dicht bij het spoor staan op het perron en de machinist hen daar voor waarschuwt.
Nou!!11!! Een beetje op een feest voor mensen van zestien jaar en ouder komen. Gedverdemme. Voor de trein gooien, dat soort beesten!quote:Op woensdag 6 april 2016 15:46 schreef Superwoman1999 het volgende:
Kapot vies. Echt gadverdamme zoek lekker iemand van je eigen soort/leeftijd ipv het bij jonge naïeve meiden te doen.
Iemand die jong een relatie had met een oudere jongen gespot.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!!11!! Een beetje op een feest voor mensen van zestien jaar en ouder komen. Gedverdemme. Voor de trein gooien, dat soort beesten!
Ik ben eerder zo'n cougar ...quote:Op woensdag 6 april 2016 15:48 schreef TheJanitor het volgende:
Iemand die jong een relatie had met een oudere jongen gespot.
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:22 schreef SOG het volgende:
Laatste argument is dus van de patholoog die al snoeihard gefaald heeft met de bewering dat ze drugs heeft gedaan/in haar lichaam had die avond.
dan ga je vervolgens midden op het spoor staan? Wat is dit nou weer voor suffe vergelijking!quote:Op woensdag 6 april 2016 15:45 schreef Superwoman1999 het volgende:
[..]
ik ren ook weleens rond op het perron omdat ik geen idee heb aan welke kant van het perron de trein stopt en van welke kant die komt...
Als je werkelijk om je leven geeft, reageer je wel. Als het je geen moer meer interesseert, omdat je je zwaar kut voelt, dan maken die decibellen toch geen indruk meer.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef Superwoman1999 het volgende:
[..]
ergens in dit topic staat dat her 158 decibel is. Raar dan dat de machinist zegt dat dascha er niet op reageerde ipv dat er een schrikreactie was.
Wat deed ze dan op het spoor zo'n 400 meter van de overgang?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:15 schreef KingRadler het volgende:
Dascha hoorde gewoon de trein niet aankomen omdat ze nog oordopjes in had.
luisteren of er iets aan komtquote:Op woensdag 6 april 2016 16:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat deed ze dan op het spoor zo'n 400 meter van de overgang?
Op grond van de verklaring van de machinist verwerp jij de verklaring van twee getuigen?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:22 schreef SOG het volgende:
Ook al is er geen claxon. Dan nog kan de machinist het meisje hebben gezien. Het verdere bewijs voor de bewering dat de machinist het meisje niet gezien zou hebben wordt gegeven door het weergeven van twee YouTube video's voor enkele seconden waaruit dan blijkt dat er slecht of geen zicht is. Jazeker: twee YouTube video'skom op man hoe sneu is dat?
Bovendien heeft de machinist in die zaak waar talitha op het spoor lag ook waar kunnen nemen dat ze roerloos op het spoor lag. Ook dit was snachts...
Conclusie: op grond van twee getuigen die geen claxon hebben gehoord verwerpen jullie de verklaring van de machinist.
Laatste argument is dus van de patholoog die al snoeihard gefaald heeft met de bewering dat ze drugs heeft gedaan/in haar lichaam had die avond.
Twee getuigen die met naam en toenaam meewerken, daar naast heeft zich een medewerker ter plaatse gemeld. Dat zijn er drie.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Op grond van de verklaring van de machinist verwerp jij de verklaring van twee getuigen?
of die had er niks mee te maken. Ze is lopend gezien op camerabeeldenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:57 schreef Lutalo het volgende:
De ene getuige heeft wel een auto gehoord. Mogelijk is Dasha daarmee naar de onheilsplek gebracht.
Ze zal ergens (wellicht niet buiten) geweest zijn vanaf het moment dat ze voor het laatst (op de Neuweg? op camera of vlgs stappenteller telefoon/telefoon weggooien) gezien is, tot het moment dat de eerste trein langs kwam.
Na die camerabeelden is er nog 3 uur niets tot aan de impact.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
of die had er niks mee te maken. Ze is lopend gezien op camerabeelden
ja, ze liep rond met staatsgeheimen en daarom heeft de AIVD haar vermoordquote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef KingRadler het volgende:
of het waren niet de originele camera beelden.
in die tijd erna was er genoeg tijd om beelden aan te passen.
Wat @ootje zegt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
of die had er niks mee te maken. Ze is lopend gezien op camerabeelden
en dus? Iedere auto die daar wel rijdt is verdacht? Als nou net iemand terugkwam van stappen? Iemand moest naar Schiphol? Naar zks, naar/ van werkquote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Lutalo het volgende:
.
Het zal op die Maartensedijk om 5 uur 's ochtends geen af en aan rijden van auto's zijn lijkt me.
Zo je hebt kunnen lezen, heb ik dat niet geschreven.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
en dus? Iedere auto die daar wel rijdt is verdacht? Als nou net iemand terugkwam van stappen? Iemand moest naar Schiphol? Naar zks, naar/ van werk
En wat moet die dan op een doodlopend bospad? Midden in de nacht?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
en dus? Iedere auto die daar wel rijdt is verdacht? Als nou net iemand terugkwam van stappen? Iemand moest naar Schiphol? Naar zks, naar/ van werk
misschien had een paar mensen daar stiekem sex. Laatste zin is onzin, aangezien er geen misdrijf is gepleegdquote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat moet die dan op een doodlopend bospad? Midden in de nacht?
...
Elke auto die daar rijd om 5:00 is verdacht.
linkje?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien had een paar mensen daar stiekem sex. Laatste zin is onzin, aangezien er geen misdrijf is gepleegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |