misschien had een paar mensen daar stiekem sex. Laatste zin is onzin, aangezien er geen misdrijf is gepleegdquote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat moet die dan op een doodlopend bospad? Midden in de nacht?
...
Elke auto die daar rijd om 5:00 is verdacht.
linkje?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien had een paar mensen daar stiekem sex. Laatste zin is onzin, aangezien er geen misdrijf is gepleegd
Al er onderzoek naar gedaan wordt, is er een mogelijkheid dit te weten te komen. Maar ik snap wel als er op voorhand geconcludeerd is dat het om zelfdoding gaat, een onderzoek niet nodig is.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien had een paar mensen daar stiekem sex. Laatste zin is onzin, aangezien er geen misdrijf is gepleegd
de auto is gehoord niet gezienquote:Op woensdag 6 april 2016 18:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volg jij deze zaak wel ?
het gaat hier over een donker doodlopend (+slagbomen) bospad
volg jij deze zaak wel ?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volg jij deze zaak wel ?
het gaat hier over een donker doodlopend (+slagbomen) bospad
en weet je wie de auto gehoord heeft en waar deze persoon woont ?quote:
Tuurlijk. En die dopjes waren verbonden aan..wat? Ze had haar mobiel niet meer bij zich.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:15 schreef KingRadler het volgende:
Dascha hoorde gewoon de trein niet aankomen omdat ze nog oordopjes in had.
nee, blijkbaar iemand die van elke auto s nachts weet waar die rijdt en dat maanden later nog denkt te weten. Exceptioneel mens.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en weet je wie de auto gehoord heeft en waar deze persoon woont ?
Omg ben ik nou zo dom? Of...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Op grond van de verklaring van de machinist verwerp jij de verklaring van twee getuigen?
Lolquote:Op woensdag 6 april 2016 15:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..], ik zou nog ff doorgaan...
Wat een dom gezwam, wel interessant. Want is aangetoond dat dat niet klopte of is aangetoond dat Dascha voor 03:00 uur geen drugs heeft ingenomen?
Ging om chemische drugs toch?
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik je een vraag gesteldquote:Op woensdag 6 april 2016 19:35 schreef SOG het volgende:
[..]
Omg ben ik nou zo dom? Of...
Op grond van de verklaring van de twee getuigen wordt hier de gehele verklaring van de machinist verworpen. Het niet claxonneren door de machinist betekent niet automatisch dat de rest wat hij heeft verklaard onjuist is.
En ik verwerp de verklaring van de twee getuigen helemaal niet. Maar goed als jij dat concludeert uit mijn stuk kun je beter de basisschool nog eens overdoen.
Jij hebt in je eerdere bericht een conclusie getrokkenquote:Op grond van de verklaring van de machinist verwerp jij de verklaring van twee getuigen?
Ik heb de basisschool nog nooit gedaan; ik heb de kleuterschool en lagere school gedaan... en daarna nog wat.quote:Conclusie: op grond van twee getuigen die geen claxon hebben gehoord verwerpen jullie de verklaring van de machinist.
Ze zijn die nacht al bij het bureau geweest, daar zullen ze haar signalement wel hebben doorgegeven. Dascha had geen jas bij zich, die droegen de vriendinnen. Die hebben ook met de politie gesproken voor 03:00 uur.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Lutalo het volgende:
Zou de politie direct de conclusie getrokken hebben: Dascha vermist + er is een aanrijding op het spoor = dat kan alleen maar Dascha zijn?
Zo ik vader René hoor, is dit zonder enige bedenking meegedeeld.
Of uit die auto wist te ontsnappen...quote:Op woensdag 6 april 2016 17:45 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Zo je hebt kunnen lezen, heb ik dat niet geschreven.
Iemand die daar om de één of andere reden heeft gereden, zou mogelijk ook iets gezien kunnen hebben.
Net zoals ik de optie open laat dat Dascha in die auto daar gebracht is.
Als ik 's nachts wakker wordt van een auto en ik woon in een dikke villa, dan blijf ik ook wel even luisteren. Pad loopt dood en er is daar niets... ja bomen en een spoor...quote:Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee, blijkbaar iemand die van elke auto s nachts weet waar die rijdt en dat maanden later nog denkt te weten. Exceptioneel mens.
Maar ook al was die auto op dat pad, het bewijst niet dat het geen zelfmoord was. Dus wat is het punt?
Als ze herkend is door de politie, kan ze iid niet verpulverd zijn, dan zal haar hoofd met lange haar/gezicht nog tot op zekere hoogte intact moeten zijn geweest.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn die nacht al bij het bureau geweest, daar zullen ze haar signalement wel hebben doorgegeven. Dascha had geen jas bij zich, die droegen de vriendinnen. Die hebben ook met de politie gesproken voor 03:00 uur.
dat "dat maanden later" gokt ze maar een beetjequote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ik 's nachts wakker wordt van een auto en ik woon in een dikke villa, dan blijf ik ook wel even luisteren. Pad loopt dood en er is daar niets... ja bomen en een spoor...
Tuurlijk blijf je luisteren, voor je het weet staan er drie gemaskerde kerels naast je bed.
Paar uur later hoor je dat er daar een jong meisje is overreden door de trein...
En jij denkt dat je dat vergeet?En hoe zeker ben jij dat deze man niet in de eerste maand al contact heeft opgenomen met de vader?
Tja, ik zou meteen op onderzoek uitgaan..de vader mijn bevindingen mailen, met al die prut in de media..quote:Op woensdag 6 april 2016 21:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat "dat maanden later" gokt ze maar een beetje
niet, maar jij weet ook helemaal niets zeker, en al helemaal niet wanneer hij dan wel contact gezocht heeft . Of misschien heeft de familie zelf contact gezocht.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
En hoe zeker ben jij dat deze man niet in de eerste maand al contact heeft opgenomen met de vader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |