Omdat het technisch gesproken om een zelfmoord zou gaan, is wettelijk gezien nader onderzoek naar die tussentijd overbodig. Dat is het hem nou juist. Deze twee aspecten zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het weinige onderzoek naar die tussentijd is uiteindelijk op verzoek van de familie gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:01 schreef SOG het volgende:
Ja wat moet je anders als je een machinist hebt die gezien heeft dat ze er niet op is geduwd? Dan is het toch ook overduidelijk zelfmoord, klaar.
Enige wat nog deels open is is wat ze precies heeft gedaan in tussentijd verlaten disco tot zelfmoord.
Dus ze hebben op en rond het spoor geen onderzoek gedaan omdat het zelfmoord was ?quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als een zaak het predicaat zelfmoord krijgt, is er wettelijk gezien geen mogelijkheid meer voor onderzoek. Zo werkt het in Nederland.
De trein heeft na de aanrijding 1 uur en 49 minuten stil gestaan, de bergingsmedewerkers en hulpdiensten arriveerden na 1 uur op de plek. Ze hebben dus in 49 minuten en in het donker de conclusie getrokken dat het zelfmoord was en de spoorbaan weer vrijgegeven.
Als je werkelijk andere ideeën hebt moet je misschien gewoon eens naar de politie gaan met je verhalen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dus ze hebben op en rond het spoor geen onderzoek gedaan omdat het zelfmoord was ?
Maar hij stond niet op het spoor toch? Ik ken het hele verhaal niet trouwens.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:47 schreef Superwoman1999 het volgende:
Wat maakt het voor ons als buitenstaander uit of Dascha wel of niet zelfmoord heeft gepleegd?
Ga je liever druk maken over feiten zoals dat Dascha seksueel getinte berichten uitwisselde met een 27-jarige gozer die aanwezig was in de discotheek.
Dat hij haar buiten heeft achtervolgt en Dascha toen is verongelukt op een onbewaakte spoorovergang kan best.
Daarnaast valt die gozer misschien nu weer andere meisjes lastig...
De politie had die jongen beter moeten verhoren en het niet zomaar laten liggen.
Dat was niet die 27-jarige.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:47 schreef Superwoman1999 het volgende:
Wat maakt het voor ons als buitenstaander uit of Dascha wel of niet zelfmoord heeft gepleegd?
Ga je liever druk maken over feiten zoals dat Dascha seksueel getinte berichten uitwisselde met een 27-jarige gozer die aanwezig was in de discotheek.
Dat hij haar buiten heeft achtervolgt en Dascha toen is verongelukt op een onbewaakte spoorovergang kan best.
Daarnaast valt die gozer misschien nu weer andere meisjes lastig...
De politie had die jongen beter moeten verhoren en het niet zomaar laten liggen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hij stond niet op het spoor toch? Ik ken het hele verhaal niet trouwens.
Op de foto genomen om 01:17 uur van Sophie en Dascha in de LGD ziet ze er verre van dronken of beschonken uit. Kijkt helder uit haar ogen en heeft voor een stapavond erg weinig make-up op.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:56 schreef Soury het volgende:
De drankspelletjes vanaf zeven uur? gaan stappen om één uuur. Total los op het spoor belanden ?
Alles wat ze op het spoor gedaan hebben:quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dus ze hebben op en rond het spoor geen onderzoek gedaan omdat het zelfmoord was ?
bron:quote:De wachtdienst is een Teammanager die op dat moment de taak heeft iedereen die zich bij hem meldt met een vervelende situatie (dat kan agressie zijn, onenigheid over de dienstinhoud, maar ook een aanrijding) op te vangen. De wachtdienst komt je ophalen van de plaats delict of je gaat mee met de trein naar het station waar de wachtdienst zich bevindt, als de trein binnen korte tijd door kan rijden. Daar wordt je opgevangen door de wachtdienst die samen met mij en de machinist (en eventuele andere collega's die aanwezig waren op de trein) het gesprek aan gaat.
Geen idee, die komt uiteindelijk ook op de gang naar de straat uit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom verliet ze de club via de nooduitgang en niet via de normale uitgang?
Aangezien ze eerst een kast oid opentrok denk ik niet dat Dascha de nooduitgang normaal als uitgang gebruikte. Waarom die avond wel?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, die komt uiteindelijk ook op de gang naar de straat uit.
Ja, dat van die kast is wel raar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Aangezien ze eerst een kast oid opentrok denk ik niet dat Dascha de nooduitgang normaal als uitgang gebruikte. Waarom die avond wel?
en om 02:07 liep ze de club uit.quote:zo jij mooi geworden groeten aan Dophie xd Sophie
Ik vind het een goede vraag!quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:07 schreef frietenstamp het volgende:
De vraag waarom ze een alternatieve uitgang zocht wordt niet gesteld noch beantwoord in de documentaire.
Via Partyflock kan je een 360graden-view openen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind het een goede vraag!
Zeker omdat ze buiten niet aan een andere kant/straat het pand zou verlaten.
Er was hier ooit een link met een filmpje over hoe het er binnen in de LGD uitzag.
De toiletten waren dicht bij de hoofdingang. De nooduitgang zat meer achterin de zaal.
Moet dit even opzoeken om het zeker te weten, dat de nooduitgang uitkomt in die gang buiten weet ik zeker.
Heb je een nummer? Dan bel ik even.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:45 schreef KingRadler het volgende:
ik ben voorstander van om het Buitenland te vragen om naar deze zaak te kijken
Is niet bekend. Uit de documentaire volgt dat de verklaring van de machinist met een korrel zout genomen had mogen worden. (Met als sterkste argument het beperkt zicht)quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hij stond niet op het spoor toch? Ik ken het hele verhaal niet trouwens.
Het kan best dat ik die twee personen door elkaar haal. Maar dat maakt niet uit, hun rol had onderzocht moeten worden.quote:
Waarschijnlijk wilde ze zo snel mogelijk weg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom verliet ze de club via de nooduitgang en niet via de normale uitgang?
Gezien die tijden lijkt het erop dat ze ergens voor op de vlucht was. Vraag is of het daadwerkelijk dat Facebookbericht was dat de aanleiding was om zo snel mogelijk de club uit te gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat van die kast is wel raar.
Pure speculatie, misschien stond er iemand tussen haar en de gewone uitgang. Waardoor ze koos voor de nooduitgang?
Om 02:05 kreeg ze dat bericht:
[..]
en om 02:07 liep ze de club uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |