Ik doe altijd naar tegen nootjes, dat telt niet.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we met z'n allemaal massaal naar doen tegen nootjes. He's asking for it.
Jij bent sowieso zo iemand die niet alleen durft.. zelfs niet online.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal eens naar doen tegen jouquote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij kan ons allemaal makkelijk 1v1 aan dus we moeten wel in groepsverband.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom allemaal massaal zo naar tegen Braddie?
Ik stelde gewoon een vraag. En ja, ik vind het komischquote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom allemaal massaal zo naar tegen Braddie?
quote:
Ah poepoeeequote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso zo iemand die niet alleen durft.. zelfs niet online.
dat vind je alleen maar fijnquote:
Je weet dat ik zonder enige moeite in m'n eentje je ballen eraf zou knagenquote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij wel jaquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik zonder enige moeite in m'n eentje je ballen eraf zou knagen
Zou Opso laten kijken zodat ze ervan kan leren
Lekker met je kliekje braddie het leven zuur maken, heel gedurfd hoor en zeer stoer.quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kan ons allemaal makkelijk 1v1 aan dus we moeten wel in groepsverband.
Rare fetisjquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowww dqodinquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft een kalmerend effect op me :$quote:
Ik heb je rug bby :$quote:
Ja, maar jij bent onmenselijk.quote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
WE DURVEN NIET 1V1 2NUTZ!!1!quote:Op maandag 4 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker met je kliekje braddie het leven zuur maken, heel gedurfd hoor en zeer stoer.
Ben ik de enige die een stijfje kreeg?quote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat meisje was niet christelijk, die ouders zijn christelijk. Die meid zelf wilde niks van het christendom weten.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie ook echtkrijgt ie gezeur met de ouders van een zwaar christelijk meisje omdat hij haar degelijke normen overschrijdt, krijgt 'ie de week erna een tokkiewijf is het wéér niet goed.
de voorkant niet?quote:
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!quote:
Als ik op dat moment geen schone dame tot mijn beschikking heb, heb ik altijd wat achter de hand uiteraardquote:Op maandag 4 april 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Leef jij je ook nog steeds uit met botte harken en afgebroken stelen?
Je streelt m'n egoquote:
Probeer je angst te overwinnen.quote:
Dus ze is zo hard gepusht geworden dat ze er nu een afkeer tegen heeft?quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat meisje was niet christelijk, die ouders zijn christelijk. Die meid zelf wilde niks van het christendom weten.
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.quote:
Ik weet bij jou precies wat ik moet zeggenquote:
Huh? Waarmee?quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!
Doei.quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.
Dag faggots en TARDIS. & Dqod
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..quote:
succes met donuts schransenquote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.
Goedzo, ik moedig dit aan :$quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet ik, dat beeld was helder. Daarom opper ik ook om je angst te overwinnen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet ik verschuil me het liefste achter m'n kliekje.
KLB KliekjesChat
-1 in dat geval.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..
Opso's vochtquote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..
Waar staan we nu dan? met deze -1 er bij?quote:
hahaha echtquote:
Totaal aantal mannen op FOK! - 1 = jouw antwoord.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar staan we nu dan? met deze -1 er bij?
Het doet me goed dat je de juiste dingen tegen me weet te zeggen en toch blijft hangen terwijl ik je openscheur met m'n tandenquote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet bij jou precies wat ik moet zeggen
Dat wist ik al. Die -1 ben ik.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Totaal aantal mannen op FOK! - 1 = jouw antwoord.
Twijfel je daaraan? ;squote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!
Dat komt omdat ik koppig ben en hou van agressieve gangbangerverkrachters.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het doet me goed dat je de juiste dingen tegen me weet te zeggen en toch blijft hangen terwijl ik je openscheur met m'n tanden
Mannen zoals jij zijn zeldzaam :$
Als ik de voorkant bedoelde, dan typte ik dat welquote:
1 tegen zoveel is nooit eerlijk. Ik leun meer jouw kant.quote:
Contacteer Der_Mann voor een beknopte lijst documentaires over deze bevolkingssoort.quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik koppig ben en hou van agressieve gangbangerverkrachters.
Ervaar je dit als storend voor jezelf? :$quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik koppig ben en hou van agressieve gangbangerverkrachters.
Geen idee. Maar dit is FOK!, de plek waar je je registreert met een vrouwennaam of hint naar dat je vrouwelijk bent en je gelijk een rij met maagden in je dm inbox hebtquote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, -2 dan. Waarom vechten voor iemand die je niet kent.
Ik werk ze dan ook 1 voor 1 af, teveel degens afknauwen in 1 keer kan ik niet :$quote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 tegen zoveel is nooit eerlijk. Ik leun meer jouw kant.
Nee, als verrijkend.quote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ervaar je dit als storend voor jezelf? :$
dqod staat hier boven.quote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contacteer Der_Mann voor een beknopte lijst documentaires over deze bevolkingssoort.
zou geen genoegen nemen met alleen haar rugquote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik de voorkant bedoelde, dan typte ik dat wel
Haha, true that. Allemaal vragen voor picsquote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit is FOK!, de plek waar je je registreert met een vrouwennaam of hint naar dat je vrouwelijk bent en je gelijk een rij met maagden in je dm inbox hebt
degens afknauwenquote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik werk ze dan ook 1 voor 1 af, teveel degens afknauwen in 1 keer kan ik niet :$
Ik heb het een keer gedaan (nojoke) en kan bevestigen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, true that. Allemaal vragen voor pics.
Oh, die vlog. Die wil je natuurlijk niet missen!quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ben bang dat ik dan de release van de nieuwe vlog mis.
Dan is het goedquote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, als verrijkend.
[..]
dqod staat hier boven.
Namen willen we horen!quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan (nojoke) en kan bevestigen.echt niet normaal.
En zo kom je dus nergensquote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou geen genoegen nemen met alleen haar rug
ik was ook niet van plan ergens te komenquote:
Ja toch, niet dan!?quote:Op maandag 4 april 2016 13:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg het hem niels! Prioriteiten stellen en niet zeiken.
Van wat? heb een keer een account gemaakt met een vrouwennaam, jaren geleden al hoor... op aanraden van iemand die dat ook eens had gedaan. Topic gemaakt in R&P en gelijk al verzoeken op daten etc.quote:
Starwarsquote:Op maandag 4 april 2016 14:04 schreef Germano het volgende:
Even totaal iets anders. Iemand nog aanraders wat betreft films van '15/'16?
De dag dat ik mezelf dit hoor zeggen is de dag dat ik een trein kopquote:Op maandag 4 april 2016 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan ergens te komen
quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zou zonde zijnquote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
De dag dat ik mezelf dit hoor zeggen is de dag dat ik een trein kop
Ja hoor ga maar kijkenquote:Op maandag 4 april 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
The Hateful Eight en Daddy's Home de moeite waard?
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.quote:
Doe es niet zo depri joh met je natte spleetquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.
Zo. En nu ga ik wat nuttigs doen gr gr
wat praat je geil nutzquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe es niet zo depri joh met je natte spleet
wowquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.
Zo. En nu ga ik wat nuttigs doen gr gr
eerste zeker. Tarantinogodquote:Op maandag 4 april 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
The Hateful Eight en Daddy's Home de moeite waard?
20 minuten issie online!quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ben bang dat ik dan de release van de nieuwe vlog mis.
Komt door dqod.quote:
kan hij hem de bocht om duwen?quote:
Nee hoor, mijn leven gaat juist steeds meer van een leien dakje atm.quote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe es niet zo depri joh met je natte spleet
Gelukkig.quote:Op maandag 4 april 2016 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn leven gaat juist steeds meer van een leien dakje atm.
Ik zou er een eind aan maken met zo'n instelling :$
Maar lata :$![]()
quote:
Hey Braddie waar kom je vandaan, ik vind je uitspraak interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 14:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp de waarde van "Advies snelheid" Maar om dan 50% langzamer te gaan rijden... Hij reed nog óp de snelweg..
Ben geboren in Amsterdam, maar woon al m`n hele leven in Hilversum.quote:Op maandag 4 april 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie waar kom je vandaan, ik vind je uitspraak interessant.
Ja. Dat zei ik.quote:Op maandag 4 april 2016 14:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben geboren in Amsterdam, maar woon al m`n hele leven in Hilversum.
Mijn uitspraak interessant?
Prettige stem idd.quote:
rustig.quote:Op maandag 4 april 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Prettig sluit interessantheid toch niet uit.
Zegt ie dat?quote:Op maandag 4 april 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
'Ik kan een hoop van mensen hebben..'
hahahaha
Braddie is een echte man, die laat zich niet zeggen wat hij moet doen. Hij rolt uit bed, haalt een vies shirt uit de wasmand en rijdt richting het noorden.quote:Op maandag 4 april 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Braddie.. 1 tip. Ga de volgende keer even naar de kapper voor je een date hebt.
Niet lullig bedoeld hoor.
Haha ergens vind ik dat ook wel baasquote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie is een echte man, die laat zich niet zeggen wat hij moet doen. Hij rolt uit bed, haalt een vies shirt uit de wasmand en rijdt richting het noorden.
Ja, rond 50 secondequote:
Braddie is mijn rolmodel.quote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie is een echte man, die laat zich niet zeggen wat hij moet doen. Hij rolt uit bed, haalt een vies shirt uit de wasmand en rijdt richting het noorden.
Gewoon jaloers dat hij een grotere bos heeft dan jij zeker?quote:Op maandag 4 april 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Braddie.. 1 tip. Ga de volgende keer even naar de kapper voor je een date hebt.
Niet lullig bedoeld hoor.
quote:Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat hij een grotere bos heeft dan jij zeker?
Moet wel. Hij zegt dat nog een keer vlak bij het einde van het filmpje.quote:Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hij is het toonbeeld van weerbaarheid en een stevige ruggengraat inderdaad.
"Ik kan best veel hebben, maar..." wordt altijd gevolgd door iets weeks waar iemand voor door z'n knieën is gegaan.quote:Op maandag 4 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel. Hij zegt dat nog een keer vlak bij het einde van het filmpje.
Meestal wel, maar bij braddie niet. Braddie heeft wel ruggengraat en gaat wel gewoon gelijk weer richting huis 2 uur rijden omdat zij een redbull boer laat. Zou ik ook doen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Ik kan best veel hebben, maar..." wordt altijd gevolgd door iets weeks waar iemand voor door z'n knieën is gegaan.
Ik ben geen racist, maar ik heb een hekel aan tijdmachinesquote:Op maandag 4 april 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Ik kan best veel hebben, maar..." wordt altijd gevolgd door iets weeks waar iemand voor door z'n knieën is gegaan.
Ik vind dat serieus wel dedication trouwens. Ik zou nooit van m'n langzalzeleven 175 kilometer overbruggen voor een date met een meisje dat ik niet kenquote:Op maandag 4 april 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meestal wel, maar bij braddie niet. Braddie heeft wel ruggengraat en gaat wel gewoon gelijk weer richting huis 2 uur rijden omdat zij een redbull boer laat. Zou ik ook doen.
Ik wel. Als het mijn soulmate zou zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus wel dedication trouwens. Ik zou nooit van m'n langzalzeleven 175 kilometer overbruggen voor een date met een meisje dat ik niet ken
quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben geen racist, maar ik heb een hekel aan tijdmachines
Ik heb wel eens afspraken afgezegd omdat ik niet een kwartiertje wilde fietsen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Als het mijn soulmate zou zijn.
als je tijd als water hebt.. en autorijden je lust en je leven is?quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus wel dedication trouwens. Ik zou nooit van m'n langzalzeleven 175 kilometer overbruggen voor een date met een meisje dat ik niet ken
Klinkt als een Fienquote:Op maandag 4 april 2016 14:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je tijd als water hebt.. en autorijden je lust en je leven is?
Tja, we hebben niet allemaal de luxe die jij hebtquote:Op maandag 4 april 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens afspraken afgezegd omdat ik niet een kwartiertje wilde fietsen.
Mozy was ook helemaal naar mij gereisd.quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn niet allemaal zo knapquote:Op maandag 4 april 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens afspraken afgezegd omdat ik niet een kwartiertje wilde fietsen.
Kiezen is ook niet alles hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, we hebben niet allemaal de luxe die jij hebtdat je iedereen kan krijgen.
Zeg dat maar tegen een koe.quote:
bedoel ikquote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grappig dat het bij jou in beide opzichten geldt niet het geval is haha ahahhaha
quote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ash heeft al moeite met de keuze van een gender.
hahahahaahahahahahahaahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahaquote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grappig dat het bij jou in beide opzichten geldt haha ahahhaha
Is ook lastig hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ash heeft al moeite met de keuze van een gender.
god mens, baby's zijn al niet mooi maar jij hebt wel echt een gedrocht gekregen dan zeg, de teringquote:
Ja? wist ik niet.quote:Op maandag 4 april 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey dat rode mannetje lijkt wel op mij
hihi
quote:Op maandag 4 april 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god mens, baby's zijn al niet mooi maar jij hebt wel echt een gedrocht gekregen dan zeg, de tering
Dit staat nu wel raar, had toch moeten quotenquote:
oh...quote:Op maandag 4 april 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? wist ik niet.
Was gewoon blij dat ik een powerranger gifje vond
Ja hansquote:Op maandag 4 april 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Dit staat nu wel raar, had toch moeten quoten
Had je maar Hennie Huisman moeten worden.quote:Op maandag 4 april 2016 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens, ben het nu al zaten het is pas maandag
Wie ben jij geworden?quote:Op maandag 4 april 2016 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je maar Hennie Huisman moeten worden.
Zal ik dan zo maar langskomen om wat te slicen?quote:Op maandag 4 april 2016 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens, ben het nu al zaten het is pas maandag
ja was wel leuk geweest, zo'n mini playback show...quote:Op maandag 4 april 2016 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je maar Hennie Huisman moeten worden.
Rick Brandstederquote:
Heb je al weer nieuwe knuffels gekocht dan?quote:Op maandag 4 april 2016 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik dan zo maar langskomen om wat te slicen?
ik kidnap je en steek je knuffel in de fik voor ik eroverheen pis als de bitch die ik benquote:Op maandag 4 april 2016 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik dan zo maar langskomen om wat te slicen?
Heb er laatst één afgepaktquote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je al weer nieuwe knuffels gekocht dan?
Je bedoelt Ron Brandsteder. Die was ook nog directeur bij Sony.quote:
Oké, dit is toch niet zo erg.quote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kidnap je en steek je knuffel in de fik voor ik eroverheen pis als de bitch die ik ben
Nee ik zei het goed.quote:Op maandag 4 april 2016 14:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je bedoelt Ron Brandsteder. Die was ook nog directeur bij Sony.
quote:
Vroeg me al waar dat vandaan kwam..quote:
Ik wil gewoon gorgelen met een samenraapsel van zaad uit verschillende piemels, ik vind mannen zelf niet aantrekkelijkquote:Op maandag 4 april 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een piemel in zijn mond, niet de man zelf verwennen
TR.quote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kidnap je en steek je knuffel in de fik voor ik eroverheen pis als de bitch die ik ben
Ja, maar dat verandert niets aan mijn woordenquote:Op maandag 4 april 2016 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat opso je knuffel inmiddels was
wowquote:Op maandag 4 april 2016 14:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dat verandert niets aan mijn woorden
Ja hallo, ik moet vannacht nog slapenquote:Op maandag 4 april 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon gorgelen met een samenraapsel van zaad uit verschillende piemels, ik vind mannen zelf niet aantrekkelijk
quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat hem met rust hij verdient beter.quote:
ahaha jellyquote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat hem met rust hij verdient beter.
sowieso wat zijn 175 kilometertjes nu op een mensen leven? fokking niks, aanstellerij dat is hetquote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is hier echt al 30 keer geplaatst ofzo, maar bedanktquote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.scientias.nl/w(...)-zegt-iets-karakter/
Maar eigenlijk kwam ik om DP deze link te geven, maar die stinkhippie ligt natuurlijk nog in een zelfgeïnduceerd coma
ja wat ik zit hier toch niet de hele dag man jeetje... waarom doe je altijd zo rot tegen mequote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is hier echt al 30 keer geplaatst ofzo, maar bedankt
quote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ [url=http://www.wowww.nl/wowwwfiles/wp-cont(...)5x300.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier ligt jouw taart. Als een cake uit elkaar gevallen. Als de bitch die het was.
Daarom hoor je het te weten ja.quote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat ik zit hier toch de hele dag man jeetje... waarom doe je altijd zo rot tegen me
Ik ben echt vier/vijf keer getagd op Facebook onder deze linkquote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar eigenlijk kwam ik om DP deze link te geven, maar die stinkhippie ligt natuurlijk nog in een zelfgeïnduceerd coma
Normaal doen anders slice ik je keel.quote:Op maandag 4 april 2016 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow wow... sorry man... jeetje
quote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ [url=http://www.wowww.nl/wowwwfiles/wp-cont(...)5x300.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier ligt jouw taart. Als een cake uit elkaar gevallen. Als de bitch die het was.
Haiquote:
Dit, dus. Ik heb snakelady als grote voorbeeld.quote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso wat zijn 175 kilometertjes nu op een mensen leven? fokking niks, aanstellerij dat is het
ja daar reis je graag 1000 kilometer voor?quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, dus. Ik heb snakelady als grote voorbeeld.
Nee, ik bedoel ze heeft mij heel erg geïnspireerd door haar reizen naar Denemarken.quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar reis je graag 1000 kilometer voor?
2NutZ en Remqo sitting in a tree...quote:Op maandag 4 april 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ze heeft mij heel erg geïnspireerd door haar reizen naar Denemarken.
Als zij dat kan, dan moet Zaandam bijv. niet zo een eind zijn
ik weet wat je bedoeldequote:Op maandag 4 april 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ze heeft mij heel erg geïnspireerd door haar reizen naar Denemarken.
Als zij dat kan, dan moet Zaandam bijv. niet zo een eind zijn
Eerst madeliefff en tardis en nu ook nog jelly op ons?quote:Op maandag 4 april 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2NutZ en Remqo sitting in a tree...
Waarom doe je dit man?
“Dit betekent dat de ene lezer een e-mail anders interpreteert dan de andere lezer”, concludeert professor Julie Boland.quote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh je gaat met hem nee dan is het goed.quote:Op maandag 4 april 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst madeliefff en tardis en nu ook nog jelly op ons?
Dit is enige waar ik het mee eens ben.quote:Op maandag 4 april 2016 15:11 schreef Oberkullie het volgende:
Maar Braddo even serieus je moet vandaag of morgen wel echt naar de kapper man
Waarom niet overmorgen :squote:Op maandag 4 april 2016 15:11 schreef Oberkullie het volgende:
Maar Braddo even serieus je moet vandaag of morgen wel echt naar de kapper man
gedwongen gestopt met lezen door lachaanvalquote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin stuurde mij een dickpic van haar kater. Ben echt toen aan een nieuwe die nog grenzen kent en zo. Opso ben je hier?
ok rinaldo tofquote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb zon moeilijk vet vest gekocht.
En daar moeten jullie het mee doen whejdkxn
quote:Op maandag 4 april 2016 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh je gaat met hem nee dan is het goed.
Is goed, kan je lekker met Dima over DM'en, misschien kunnen jullie ook wel strakke shirtjes uitwisselen onderling.quote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb zon moeilijk vet vest gekocht.
En daar moeten jullie het mee doen whejdkxn
quote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin stuurde mij een dickpic van haar kater. Ben echt toen aan een nieuwe die nog grenzen kent en zo. Opso ben je hier?
Vies mad jellyquote:Op maandag 4 april 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gedwongen gestopt met lezen door lachaanval
Beter op een telefoon dan op het dode meisje ja tochquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh je gaat met hem nee dan is het goed.
wijo echt sicke sneer naar wch ditquote:Op maandag 4 april 2016 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter op een telefoon dan op het dode meisje ja toch
WCH gaat het hier niet mee eens zijn.
Als je er zelf ook uit ziet alsof je al drie weken dood bent dan telt het niet als necrofilie.quote:
vind ik ookquote:Op maandag 4 april 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je er zelf ook uit ziet alsof je al drie weken dood bent dan telt het niet als necrofilie.
En nog een schepje erboven op ook nog... wowza!!quote:Op maandag 4 april 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je er zelf ook uit ziet alsof je al drie weken dood bent dan telt het niet als necrofilie.
wowza?quote:Op maandag 4 april 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En nog een schepje erboven op ook nog... wowza!!jij durft!
Overtreffende trap voor 'wow'.quote:
Kwam dezelfde kale viezerik weer een bezoekje brengen? Ahahaha.quote:
😂quote:Op maandag 4 april 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gedwongen gestopt met lezen door lachaanval
wch is necrofiel ja?quote:Op maandag 4 april 2016 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter op een telefoon dan op het dode meisje ja toch
WCH gaat het hier niet mee eens zijn.
Heb je daar allemaal tijd voor joh?quote:Op maandag 4 april 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Elke sneer voorzien van een tr, en screenshots gestuurd naar de dm van WCH.
misschien zit hem iets dwarsquote:Op maandag 4 april 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
catkiller is wel on fire vandaag zeg met zijn sneren
Jeetjequote:Op maandag 4 april 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je 1 vs 1 hebben dus nie zo wijs doen ja okquote:Op maandag 4 april 2016 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed, kan je lekker met Dima over DM'en, misschien kunnen jullie ook wel strakke shirtjes uitwisselen onderling.
Ben benieuwd wat...quote:
Waarom?quote:Op maandag 4 april 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoop dat je baas je betrapt.
Jaquote:
Jaja junkiequote:Op maandag 4 april 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan je 1 vs 1 hebben dus nie zo wijs doen ja ok
Juist gehandeld.quote:Op maandag 4 april 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Besteed je tijd liever aan je tentamens huehuehuequote:Op maandag 4 april 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zit jou vandaag iets dwars want je deelt te veel sneertjes, veel meer dan normaal.quote:Op maandag 4 april 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kwam dezelfde kale viezerik weer een bezoekje brengen? Ahahaha.
Stuur ff pics.quote:Op maandag 4 april 2016 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Besteed je tijd liever aan je tentamens huehuehue
Ik heb hem nudes van Madeliefff doorgestuurd.quote:Op maandag 4 april 2016 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit jou vandaag iets dwars want je deelt te veel sneertjes, veel meer dan normaal.je hebt een schouder om op uit te huilen hoor terwijl je al je frustraties uit
is hij daarom mad?quote:Op maandag 4 april 2016 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb hem nudes van Madeliefff doorgestuurd.
Wat dan, niels?quote:Op maandag 4 april 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
Leek wel Tokkie-uur net in de supermarkt.
FB / Krantenartikel met content omtrent ROOquote:En die bieden véél - je vangt zo 10 duizend euro wanneer je zo'n ding twee weken laat staan', zegt Johan Heslinga, een van de vijf 'admins' van FOK!
'er staat alleen iets heel saais in over respiratoire acidose/alkalose en metabole acidose/alkalose + wat over bloedbuffersysteemquote:
het gaat om je handschrift natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
'er staat alleen iets heel saais in over respiratoire acidose/alkalose en metabole acidose/alkalose + wat over bloedbuffersysteem
Misschien Braddie's vriendinquote:Op maandag 4 april 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
Leek wel Tokkie-uur net in de supermarkt.
Of gewoon banaan eten...quote:Op maandag 4 april 2016 15:42 schreef Rozevla het volgende:
Net beschuit gekocht
En kaas
Kijken of ik hiervan niet het hele huis onder schijt
Nieuwe Miver dit dat.quote:Op maandag 4 april 2016 15:43 schreef Rozevla het volgende:
1 beschuit op
Nu maar afwachten
In angst
.........
....
Nee daarom werd hij madquote:Op maandag 4 april 2016 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Van de nudes van madeliefff wordt iedereen rustig ja. Goed gehandeld.
Ik schrijf nu heel gehaastquote:Op maandag 4 april 2016 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gaat om je handschrift natuurlijk
WILSOONNNNNquote:Op maandag 4 april 2016 15:45 schreef Rozevla het volgende:
Hoe heet die ene film met Tom Hanks
Dat ie een volleybal als vriend heb
write fast die youngquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hij is mad dat ik die foto's gemaakt heb en hij niet, pff.
Watquote:
rip aan de nabestaandenquote:
Is ze zo dom of...?quote:Op maandag 4 april 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hij is mad dat ik die foto's gemaakt heb en hij niet, pff.
Dus mensen met een schildklier aandoening zijn gelijk tokkie?quote:
Gekke jongen, ben je.quote:Op maandag 4 april 2016 15:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik haat banaan
Fok banaan
Aarbeien vind ik dan wel lekker
Ja ik weeg 189 kiloquote:Op maandag 4 april 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus mensen met een schildklier aandoening zijn gelijk tokkie?
Ik heb deze periode al meer tijd aan mijn tentamens besteed dan aan de voorgaande 7 jaar bij elkaar. Ik ben gewoon heel goed bezig en dat mag best gezegd wordenquote:Op maandag 4 april 2016 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Besteed je tijd liever aan je tentamens huehuehue
Niet per definitie.quote:Op maandag 4 april 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus mensen met een schildklier aandoening zijn gelijk tokkie?
Ik heb laatst nudes van Etsu gekregenquote:Op maandag 4 april 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb geen nudes gekregen anders had ik ze al lang doorgestuurd.
Afsmeren?quote:Op maandag 4 april 2016 15:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner is dit de gast die ik moet afsmeren met Haxball.
Gelukkig.quote:
Helaas zijn er ook zulken, ja.quote:Op maandag 4 april 2016 15:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja ik weeg 189 kilo
Ik eet 20 dellen op een dag
Maja die vervelende schildklier he
Alles blijft hangen
Weet niet, hij is wel goed met ballen, maar verder geen ideequote:Op maandag 4 april 2016 15:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Afmaken. Met de grond gelijk maken. Van winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |