zou zonde zijnquote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
De dag dat ik mezelf dit hoor zeggen is de dag dat ik een trein kop
Ja hoor ga maar kijkenquote:Op maandag 4 april 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
The Hateful Eight en Daddy's Home de moeite waard?
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.quote:
Doe es niet zo depri joh met je natte spleetquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.
Zo. En nu ga ik wat nuttigs doen gr gr
wat praat je geil nutzquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe es niet zo depri joh met je natte spleet
wowquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.
Zo. En nu ga ik wat nuttigs doen gr gr
eerste zeker. Tarantinogodquote:Op maandag 4 april 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
The Hateful Eight en Daddy's Home de moeite waard?
20 minuten issie online!quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ben bang dat ik dan de release van de nieuwe vlog mis.
Komt door dqod.quote:
kan hij hem de bocht om duwen?quote:
Nee hoor, mijn leven gaat juist steeds meer van een leien dakje atm.quote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe es niet zo depri joh met je natte spleet
Gelukkig.quote:Op maandag 4 april 2016 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn leven gaat juist steeds meer van een leien dakje atm.
Ik zou er een eind aan maken met zo'n instelling :$
Maar lata :$![]()
quote:
Hey Braddie waar kom je vandaan, ik vind je uitspraak interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 14:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp de waarde van "Advies snelheid" Maar om dan 50% langzamer te gaan rijden... Hij reed nog óp de snelweg..
Ben geboren in Amsterdam, maar woon al m`n hele leven in Hilversum.quote:Op maandag 4 april 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie waar kom je vandaan, ik vind je uitspraak interessant.
Ja. Dat zei ik.quote:Op maandag 4 april 2016 14:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben geboren in Amsterdam, maar woon al m`n hele leven in Hilversum.
Mijn uitspraak interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |