Ik doe altijd naar tegen nootjes, dat telt niet.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we met z'n allemaal massaal naar doen tegen nootjes. He's asking for it.
Jij bent sowieso zo iemand die niet alleen durft.. zelfs niet online.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal eens naar doen tegen jouquote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij kan ons allemaal makkelijk 1v1 aan dus we moeten wel in groepsverband.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom allemaal massaal zo naar tegen Braddie?
Ik stelde gewoon een vraag. En ja, ik vind het komischquote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom allemaal massaal zo naar tegen Braddie?
quote:
Ah poepoeeequote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso zo iemand die niet alleen durft.. zelfs niet online.
Je weet dat ik zonder enige moeite in m'n eentje je ballen eraf zou knagenquote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij wel jaquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik zonder enige moeite in m'n eentje je ballen eraf zou knagen
Zou Opso laten kijken zodat ze ervan kan leren
Lekker met je kliekje braddie het leven zuur maken, heel gedurfd hoor en zeer stoer.quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kan ons allemaal makkelijk 1v1 aan dus we moeten wel in groepsverband.
Rare fetisjquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowww dqodinquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft een kalmerend effect op me :$quote:
Ik heb je rug bby :$quote:
Ja, maar jij bent onmenselijk.quote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
WE DURVEN NIET 1V1 2NUTZ!!1!quote:Op maandag 4 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker met je kliekje braddie het leven zuur maken, heel gedurfd hoor en zeer stoer.
Ben ik de enige die een stijfje kreeg?quote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat meisje was niet christelijk, die ouders zijn christelijk. Die meid zelf wilde niks van het christendom weten.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie ook echtkrijgt ie gezeur met de ouders van een zwaar christelijk meisje omdat hij haar degelijke normen overschrijdt, krijgt 'ie de week erna een tokkiewijf is het wéér niet goed.
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!quote:
Als ik op dat moment geen schone dame tot mijn beschikking heb, heb ik altijd wat achter de hand uiteraardquote:Op maandag 4 april 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Leef jij je ook nog steeds uit met botte harken en afgebroken stelen?
Je streelt m'n egoquote:
Probeer je angst te overwinnen.quote:
Dus ze is zo hard gepusht geworden dat ze er nu een afkeer tegen heeft?quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat meisje was niet christelijk, die ouders zijn christelijk. Die meid zelf wilde niks van het christendom weten.
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.quote:
Ik weet bij jou precies wat ik moet zeggenquote:
Huh? Waarmee?quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!
Doei.quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.
Dag faggots en TARDIS. & Dqod
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..quote:
succes met donuts schransenquote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.
Goedzo, ik moedig dit aan :$quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet ik, dat beeld was helder. Daarom opper ik ook om je angst te overwinnen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet ik verschuil me het liefste achter m'n kliekje.
KLB KliekjesChat
-1 in dat geval.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..
Opso's vochtquote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..
Waar staan we nu dan? met deze -1 er bij?quote:
hahaha echtquote:
Totaal aantal mannen op FOK! - 1 = jouw antwoord.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar staan we nu dan? met deze -1 er bij?
Het doet me goed dat je de juiste dingen tegen me weet te zeggen en toch blijft hangen terwijl ik je openscheur met m'n tandenquote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet bij jou precies wat ik moet zeggen
Dat wist ik al. Die -1 ben ik.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Totaal aantal mannen op FOK! - 1 = jouw antwoord.
Twijfel je daaraan? ;squote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!
Dat komt omdat ik koppig ben en hou van agressieve gangbangerverkrachters.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het doet me goed dat je de juiste dingen tegen me weet te zeggen en toch blijft hangen terwijl ik je openscheur met m'n tanden
Mannen zoals jij zijn zeldzaam :$
Als ik de voorkant bedoelde, dan typte ik dat welquote:
1 tegen zoveel is nooit eerlijk. Ik leun meer jouw kant.quote:
Contacteer Der_Mann voor een beknopte lijst documentaires over deze bevolkingssoort.quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik koppig ben en hou van agressieve gangbangerverkrachters.
Ervaar je dit als storend voor jezelf? :$quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik koppig ben en hou van agressieve gangbangerverkrachters.
Geen idee. Maar dit is FOK!, de plek waar je je registreert met een vrouwennaam of hint naar dat je vrouwelijk bent en je gelijk een rij met maagden in je dm inbox hebtquote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, -2 dan. Waarom vechten voor iemand die je niet kent.
Ik werk ze dan ook 1 voor 1 af, teveel degens afknauwen in 1 keer kan ik niet :$quote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 tegen zoveel is nooit eerlijk. Ik leun meer jouw kant.
Nee, als verrijkend.quote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ervaar je dit als storend voor jezelf? :$
dqod staat hier boven.quote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contacteer Der_Mann voor een beknopte lijst documentaires over deze bevolkingssoort.
zou geen genoegen nemen met alleen haar rugquote:Op maandag 4 april 2016 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik de voorkant bedoelde, dan typte ik dat wel
Haha, true that. Allemaal vragen voor picsquote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit is FOK!, de plek waar je je registreert met een vrouwennaam of hint naar dat je vrouwelijk bent en je gelijk een rij met maagden in je dm inbox hebt
degens afknauwenquote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik werk ze dan ook 1 voor 1 af, teveel degens afknauwen in 1 keer kan ik niet :$
Ik heb het een keer gedaan (nojoke) en kan bevestigen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, true that. Allemaal vragen voor pics.
Oh, die vlog. Die wil je natuurlijk niet missen!quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ben bang dat ik dan de release van de nieuwe vlog mis.
Dan is het goedquote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, als verrijkend.
[..]
dqod staat hier boven.
Namen willen we horen!quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan (nojoke) en kan bevestigen.echt niet normaal.
En zo kom je dus nergensquote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou geen genoegen nemen met alleen haar rug
Ja toch, niet dan!?quote:Op maandag 4 april 2016 13:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg het hem niels! Prioriteiten stellen en niet zeiken.
Van wat? heb een keer een account gemaakt met een vrouwennaam, jaren geleden al hoor... op aanraden van iemand die dat ook eens had gedaan. Topic gemaakt in R&P en gelijk al verzoeken op daten etc.quote:
Starwarsquote:Op maandag 4 april 2016 14:04 schreef Germano het volgende:
Even totaal iets anders. Iemand nog aanraders wat betreft films van '15/'16?
De dag dat ik mezelf dit hoor zeggen is de dag dat ik een trein kopquote:Op maandag 4 april 2016 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan ergens te komen
quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zou zonde zijnquote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
De dag dat ik mezelf dit hoor zeggen is de dag dat ik een trein kop
Ja hoor ga maar kijkenquote:Op maandag 4 april 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
The Hateful Eight en Daddy's Home de moeite waard?
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.quote:
Doe es niet zo depri joh met je natte spleetquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.
Zo. En nu ga ik wat nuttigs doen gr gr
wat praat je geil nutzquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe es niet zo depri joh met je natte spleet
wowquote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh. Zou pas zonde zijn om erachter te komen dat niets nog goed genoeg is en je nergens meer moeite voor zou willen doen als t tikje minder is.
Zo. En nu ga ik wat nuttigs doen gr gr
eerste zeker. Tarantinogodquote:Op maandag 4 april 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
The Hateful Eight en Daddy's Home de moeite waard?
20 minuten issie online!quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ben bang dat ik dan de release van de nieuwe vlog mis.
Komt door dqod.quote:
Nee hoor, mijn leven gaat juist steeds meer van een leien dakje atm.quote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe es niet zo depri joh met je natte spleet
Gelukkig.quote:Op maandag 4 april 2016 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn leven gaat juist steeds meer van een leien dakje atm.
Ik zou er een eind aan maken met zo'n instelling :$
Maar lata :$![]()
quote:
Hey Braddie waar kom je vandaan, ik vind je uitspraak interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 14:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp de waarde van "Advies snelheid" Maar om dan 50% langzamer te gaan rijden... Hij reed nog óp de snelweg..
Ben geboren in Amsterdam, maar woon al m`n hele leven in Hilversum.quote:Op maandag 4 april 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie waar kom je vandaan, ik vind je uitspraak interessant.
Ja. Dat zei ik.quote:Op maandag 4 april 2016 14:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben geboren in Amsterdam, maar woon al m`n hele leven in Hilversum.
Mijn uitspraak interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |