Ik doe altijd naar tegen nootjes, dat telt niet.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we met z'n allemaal massaal naar doen tegen nootjes. He's asking for it.
Jij bent sowieso zo iemand die niet alleen durft.. zelfs niet online.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal eens naar doen tegen jouquote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij kan ons allemaal makkelijk 1v1 aan dus we moeten wel in groepsverband.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom allemaal massaal zo naar tegen Braddie?
Ik stelde gewoon een vraag. En ja, ik vind het komischquote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom allemaal massaal zo naar tegen Braddie?
quote:
Ah poepoeeequote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso zo iemand die niet alleen durft.. zelfs niet online.
Je weet dat ik zonder enige moeite in m'n eentje je ballen eraf zou knagenquote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso zo iemand die niet alleen durft.. zelfs niet online.
jij wel jaquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik zonder enige moeite in m'n eentje je ballen eraf zou knagen
Zou Opso laten kijken zodat ze ervan kan leren
Lekker met je kliekje braddie het leven zuur maken, heel gedurfd hoor en zeer stoer.quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kan ons allemaal makkelijk 1v1 aan dus we moeten wel in groepsverband.
Rare fetisjquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowww dqodinquote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft een kalmerend effect op me :$quote:
Ik heb je rug bby :$quote:
Ja, maar jij bent onmenselijk.quote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
WE DURVEN NIET 1V1 2NUTZ!!1!quote:Op maandag 4 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker met je kliekje braddie het leven zuur maken, heel gedurfd hoor en zeer stoer.
Ben ik de enige die een stijfje kreeg?quote:Op maandag 4 april 2016 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat meisje was niet christelijk, die ouders zijn christelijk. Die meid zelf wilde niks van het christendom weten.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie ook echtkrijgt ie gezeur met de ouders van een zwaar christelijk meisje omdat hij haar degelijke normen overschrijdt, krijgt 'ie de week erna een tokkiewijf is het wéér niet goed.
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!quote:
Als ik op dat moment geen schone dame tot mijn beschikking heb, heb ik altijd wat achter de hand uiteraardquote:Op maandag 4 april 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Leef jij je ook nog steeds uit met botte harken en afgebroken stelen?
Je streelt m'n egoquote:
Probeer je angst te overwinnen.quote:
Dus ze is zo hard gepusht geworden dat ze er nu een afkeer tegen heeft?quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat meisje was niet christelijk, die ouders zijn christelijk. Die meid zelf wilde niks van het christendom weten.
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.quote:
Ik weet bij jou precies wat ik moet zeggenquote:
Huh? Waarmee?quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!
Doei.quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.
Dag faggots en TARDIS. & Dqod
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..quote:
succes met donuts schransenquote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was echt iets wat ik moest horen vandaag, dat iemand mijn back heeft. Zo motiverend dat ik er weer van ga leren.
Goedzo, ik moedig dit aan :$quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet ik, dat beeld was helder. Daarom opper ik ook om je angst te overwinnen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet ik verschuil me het liefste achter m'n kliekje.
KLB KliekjesChat
-1 in dat geval.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..
Opso's vochtquote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. dacht dat iedereen voor opso vocht..
Waar staan we nu dan? met deze -1 er bij?quote:
hahaha echtquote:
Totaal aantal mannen op FOK! - 1 = jouw antwoord.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar staan we nu dan? met deze -1 er bij?
Het doet me goed dat je de juiste dingen tegen me weet te zeggen en toch blijft hangen terwijl ik je openscheur met m'n tandenquote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet bij jou precies wat ik moet zeggen
Dat wist ik al. Die -1 ben ik.quote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Totaal aantal mannen op FOK! - 1 = jouw antwoord.
Twijfel je daaraan? ;squote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat winnen, jij of alle jongens op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |