quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
Geenpeil, VNL, Nigel, Volendam.
Alle helden bij elkaar.
Ik mis alleen ome Geert nog, kon die lekker knokken met de Bontes en Klaver.quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
Geenpeil, VNL, Nigel, Volendam.
Alle helden bij elkaar.
Weet je wie ook aanslagen overleefde?quote:Op maandag 4 april 2016 15:09 schreef KetchupFTW het volgende:
Het feit dat Farage al die aanslagen op zijn leven heeft overleeft geeft al aan dat hij voorbestemd is ons te leiden naar een utopie die u zelfs in uw dromen niet kan voorstellen.
Adolf Hitler!quote:Op maandag 4 april 2016 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Weet je wie ook aanslagen overleefde?
Weet je wie ook voorbestemd was om te leiden?quote:Op maandag 4 april 2016 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Castro?quote:Op maandag 4 april 2016 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
GBL?quote:Op maandag 4 april 2016 15:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weet je wie ook voorbestemd was om te leiden?
Jezus Gristus?quote:Op maandag 4 april 2016 15:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weet je wie ook voorbestemd was om te leiden?
Ik ben er gewoon nog hoor. En verbaasd ben ik zeker niet: ik weet ondertussen wel wie verloren is en wie nietquote:Op maandag 4 april 2016 15:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het blijft grappig hoe enthousiast Ketchup dit topic binnenwandelt omdat hij een domrechts stukje heeft gelezen en dan elke keer weer verbaasd is dat niet iedereen meteen onverdeeld positief is over die onzin, waarna hij beteuterd afdruipt.
Typisch welquote:Op maandag 4 april 2016 15:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het blijft grappig hoe enthousiast Ketchup dit topic binnenwandelt omdat hij een domrechts stukje heeft gelezen en dan elke keer weer verbaasd is dat niet iedereen meteen onverdeeld positief is over die onzin, waarna hij beteuterd afdruipt.
Wij zijn hier allemaal verloren.quote:Op maandag 4 april 2016 15:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog hoor. En verbaasd ben ik zeker niet: ik weet ondertussen wel wie verloren is en wie niet.
Wie is verloren en wie niet?quote:Op maandag 4 april 2016 15:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog hoor. En verbaasd ben ik zeker niet: ik weet ondertussen wel wie verloren is en wie niet.
Wel als Geert aan de macht komt ja.quote:
Vanwaar jouw blinde liefde voor die volksmenner?quote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel als Geert aan de macht komt ja.
Welke blinde liefde?quote:Op maandag 4 april 2016 15:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vanwaar jouw blinde liefde voor die volksmenner?
Ik heb daar best begrip voor.quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van der Stoep![]()
![]()
15 jarige chickies verleiden met coke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet. Dat moet met alcohol en een grote auto op die leeftijd.quote:
Prima idee, alleen al om te zien hoe de mensen die riepen dat Arib niet goed genoeg Nederlands spreekt dan in een spagaat terecht komen.quote:Op maandag 4 april 2016 15:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jammer dat we niet op Nigel kunnen stemmen in Nederland. Kan hij zich niet laten naturaliseren en onze premier worden?
We hebben recent vastgesteld dat politieke meningen van mensen onder de 20 niet serieus genomen dienen te worden, dus ach.quote:Op maandag 4 april 2016 15:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toen Kaas 20 werd werd hij door iedereen serieus genomenquote:Op maandag 4 april 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben recent vastgesteld dat politieke meningen van mensen onder de 20 niet serieus genomen dienen te worden, dus ach.
Oh. ik dacht dat u jongemannen op het verkeerde pad wilde brengen.quote:Op maandag 4 april 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Exact. Die meisjes willen ook wel eens coke proberen. Niets mis mee.
Zijn hier gegevens van over de biblebelt?quote:Op maandag 4 april 2016 13:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En Gladio-arsenalen onder de grond.
Andersom daarentegen...quote:Op maandag 4 april 2016 15:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toen Kaas 20 werd werd hij door iedereen serieus genomen.
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 4 april 2016 15:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh. ik dacht dat u jongemannen op het verkeerde pad wilde brengen.
Economisch links, minder-minder-minder uitspraken, stop van islamitische migranten omdat ze islamiet zijn vallen me anders wel zwaar.quote:
Maar waarom loop je dan wel blind achter een clubje als VNL aan? Die onderschreven tot voor kort immers gewoon het PVV-programma.quote:Op maandag 4 april 2016 15:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Economisch links, minder-minder-minder uitspraken, stop van islamitische migranten omdat ze islamiet zijn vallen me anders wel zwaar.
Eigenlijk zou je geen toegang moeten hebben tot internet als je jonger bent dan 20.quote:Op maandag 4 april 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben recent vastgesteld dat politieke meningen van mensen onder de 20 niet serieus genomen dienen te worden, dus ach.
Pics van je enorme brownie.quote:Op maandag 4 april 2016 15:25 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga trouwens nu beginnen aan een enorme Brownie die ik zaterdag bij de bakker heb gehaald.![]()
![]()
![]()
Ik loop niet blind achter VNL aan, ik kan gewoon weinig/geen punten vinden waarmee ik het niet eens ben. Verder hebben ze niet voor niets een andere partij opgericht. Met dit argument zou ik GroenLinks ook nog steeds als de CPN kunnen beschouwen.quote:Op maandag 4 april 2016 15:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar waarom loop je dan wel blind achter een clubje als VNL aan? Die onderschreven tot voor kort immers gewoon het PVV-programma.
DIe gegevens heb ik nog niet kunnen vinden. Hier wel een aardig stuk over hoe Gladio was opgezet in Nederland: http://www.historischnieu(...)ie-op-nederland.htmlquote:Op maandag 4 april 2016 15:23 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zijn hier gegevens van over de biblebelt?
Qua collaborateurs tijdens WW2 hoef ik ze niet te hebben. Die waren er onder de refo's genoeg
Dat zijn die linkse azijnzeikersquote:Op maandag 4 april 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ge_verovert_vol.html
Als ik deze reacties zou lezen zou het mij ook verbazen dat er uberhaupt mensen bestaan die negatief kunnen denken over Nigelgod.
Nobody cares, Ketchup. Kom maar terug over een jaar of tien, als je een beetje haar op je zak hebt. Politieke opvattingen van tieners zijn totaal niet interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik loop niet blind achter VNL aan, ik kan gewoon weinig/geen punten vinden waarmee ik het niet eens ben. Verder hebben ze niet voor niets een andere partij opgericht. Met dit argument zou ik GroenLinks ook nog steeds als de CPN kunnen beschouwen.
Bedankt, zal zo even gaan lezenquote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
DIe gegevens heb ik nog niet kunnen vinden. Hier wel een aardig stuk over hoe Gladio was opgezet in Nederland: http://www.historischnieu(...)ie-op-nederland.html
Het is wel grappig: iemand stelt een vraag, ik geef antwoord en dan krijg ik van iemand anders commentaarquote:Op maandag 4 april 2016 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nobody cares, Ketchup. Kom maar terug over een jaar of tien, als je een beetje haar op je zak hebt. Politieke opvattingen van tieners zijn totaal niet interessant.
Anders stuur je lekker een DM.quote:Op maandag 4 april 2016 15:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is wel grappig: iemand stelt een vraag, ik geef antwoord en dan krijg ik van iemand anders commentaar
Ja hallo, we hebben al genoeg baggerquote:Op maandag 4 april 2016 15:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En dump je je bagger in de KLB SC ofzo.
Beetje veel scheldwoorden. Verder terechte klacht.quote:
Is jij een tiener?quote:Op maandag 4 april 2016 15:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is wel grappig: iemand stelt een vraag, ik geef antwoord en dan krijg ik van iemand anders commentaar
Vet & suiker.quote:Op maandag 4 april 2016 15:25 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga trouwens nu beginnen aan een enorme Brownie die ik zaterdag bij de bakker heb gehaald.![]()
![]()
![]()
Ik associeer me niet met een leeftijdsgroep.quote:
Mag ook in DM zeggen hoor. Ik ben 16 grgrquote:Op maandag 4 april 2016 15:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik associeer me niet met een leeftijdsgroep.
Omg, what have I done.quote:Op maandag 4 april 2016 15:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zeg het ze HPLC, ZEG HET ZE!
Maar ik typquote:Op maandag 4 april 2016 15:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zeg het ze HPLC, ZEG HET ZE!
Wist je al dat jouw generatie geen AOW krijgt?quote:Op maandag 4 april 2016 15:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ook in DM zeggen hoor. Ik ben 16 grgr
O oké zal je ff DM sturen.quote:Op maandag 4 april 2016 15:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben bang van niet nee.quote:Op maandag 4 april 2016 15:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wist je al dat jouw generatie geen AOW krijgt?
quote:Maar hoe complex ook, van ons burgers wordt een simpel antwoord verwacht: ja of nee. Is het vreemd dat mensen, ook reformatorische christenen, in een tijd van hoge scholing en uitgesproken mondigheid, tot verschillende keuzes komen? Dat de een na wikken en wegen het kwartje de ene kant op laat vallen en de ander na een grondig afwegingsproces de andere kant op?
Een uiterst legitieme en eenvoudige redenering is deze: christenen in Oekraïne, van oosters-orthodox tot behoudend baptistisch, vragen ons vóór te stemmen. Wie zijn wij dan om deze broeders en zusters níét te steunen en te zeggen: wij weten beter dan jullie wat goed voor jullie is? Maar wie daarvoor kiest, hoeft daarmee een andere christen, die anders besluit, niet te verketteren. Iemand die tegenstemt bijvoorbeeld. Of iemand die thuis blijft en zegt: juist als de opkomst laag is, blijft het associatieverdrag onaangetast.
Wij allen zijn beperkte stervelingen, die van de meeste vraagstukken maar een fractie overzien en doorgronden. Van ons wordt niet meer gevraagd dan met hoofd en hart gewetensvol een afweging te maken. Dat mogen wij in onze democratie. Zo simpel is ook nog eens een keer.
Komt door het slechte pensioenstelsel in Nederland. De linkse babyboomers denken alleen aan zichzelfquote:
Vooral door 50Plus en hun misdadige bejaarden.quote:Op maandag 4 april 2016 15:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Komt door het slechte pensioenstelsel in Nederland.
Ga weg man.quote:Op maandag 4 april 2016 15:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nog nergens tegengekomen. Vind het wel een briljante move.quote:Op maandag 4 april 2016 15:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is al bekend hoe de panama papers gelekt zijn? Inbraak? Methode snowden? Open dir?
Welke move?quote:Op maandag 4 april 2016 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nog nergens tegengekomen. Vind het wel een briljante move.
Zie je. Vooral die kosmopolieten en die gutmenschen hier zijn zwaar vervelendquote:
Om met een hele club internationale journalisten de miljoenen pagina's uit te werken en gedoseerd te publiceren.quote:
Jij loopt hier deze sc te verstieren en dan zijn wij vervelend?quote:Op maandag 4 april 2016 15:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zie je. Vooral die kosmopolieten en die gutmenschen hier zijn zwaar vervelend.
Omdat hij altijd naar de FA's rent voor bans, bij kritiek, irriteert het figuur mij een beetje.quote:Op maandag 4 april 2016 15:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zie je. Vooral die kosmopolieten en die gutmenschen hier zijn zwaar vervelend.
O oké, dat kan ik wel waarderenquote:Op maandag 4 april 2016 16:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat hij altijd naar de FA's rent voor bans, bij kritiek, irriteert het figuur mij een beetje.
Heeft dus hulp nodig bij het kweken van een dikke huid. Zie het als maatschappelijk betrokken sociaal werk.
Je hoeft niet met me te praten hoor schat.quote:Op maandag 4 april 2016 16:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij loopt hier deze sc te verstieren en dan zijn wij vervelend?
Inderdaad, ik zet je nu op 'ignore'quote:Op maandag 4 april 2016 16:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je hoeft niet met me te praten hoor schat.
Dat wordt ook wel tijd, meer dan 70 jaar na de oprichting van die krantquote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Trouw begint vanaf morgen met het uitbrengen van verhalen die relevant zijn voor Nederland.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)van-twee-nerds.dhtml
Ja idd. Best knap dat er niks eerder gelekt is eigenlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Om met een hele club internationale journalisten de miljoenen pagina's uit te werken en gedoseerd te publiceren.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel tijd, meer dan 70 jaar na de oprichting van die krant
Het is ook wel een fantastisch avontuur voor al die journalisten.quote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Trouw begint vanaf morgen met het uitbrengen van verhalen die relevant zijn voor Nederland.
Vele papierversnipperaars draaien overuren vandaag.quote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hihi.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel tijd, meer dan 70 jaar na de oprichting van die krant
Mja, alles was er natuurlijk op gericht om dit geheim te houden.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja idd. Best knap dat er niks eerder gelekt is eigenlijk.
Voor de ontwijkers des te minder.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook wel een fantastisch avontuur voor al die journalisten.
Overempathische nicht ben je ook.quote:Op maandag 4 april 2016 16:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch wel ergens sneu voor al die mensen die peentjes zweten nu.
De waarheid doet soms pijn inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zet je nu op 'ignore'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |